Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Pētījums: Amazon apsteidz Google un kļūst par pasaulē vērtīgāko zīmolu

ASV interneta tirdzniecības gigants Amazon apsteidzis augsto tehnoloģiju milžus Apple un Google, kļūstot par pasaulē vērtīgāko zīmolu, liecina otrdien publiskotie tirgus pētījuma aģentūras Kantar apkopotie dati.

Kantar savā jaunākajā ziņojumā 100 Top BrandZ norāda, ka Amazon zīmola vērtība pērn pieaugusi par 52% - līdz 315 miljardiem dolāru (278,7 miljardiem eiro).

Amazon pakāpusies no trešās vietas uz pirmo, apsteidzot Google, kas no pirmās pozīcijas nokrities uz trešo, bet Apple saglabājies otrajā vietā.

Kantar skaidro, ka Amazon pirmajā vietā nonācis, pateicoties nozīmīgiem pārņemšanas darījumiem, pirmšķirīgai klientu apkalpošanai un revolucionāram uzņēmējdarbības modelim.

Šī topa pirmajā desmitniekā kārtējo reizi dominē ASV uzņēmumi, ceturtajā pozīcijā atrodoties Microsoft, piektajā - Visa un sestajā - Facebook.

Tikmēr pirmo reizi Ķīnas interneta tirdzniecības uzņēmums Alibaba apsteidzis Ķīnas interneta gigantu Tencent, un kļuvis par vērtīgāko Ķīnas zīmolu.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Diena jautā

Līgo svinēšu:

Kopā nobalsojuši: 179

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Seriāla fani masveidā brauc uz Černobiļu(5)

Mēneša laikā vieta, kur pirms 33 gadiem notika cilvēces vēsturē postošākā kodolkatastrofa, ir kļuvusi par vienu no "karstākajiem" tūristu galamērķiem pasaulē. Pēc tam kad maija sākumā ame...

Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits