Astes fragmenta atrašana, pēc gaisa spēku amatpersonu vārdiem, ir nozīmīgs pavērsiens izmeklēšanas gaitā. Tā kā lidmašīnas astes daļā atrodas melnās kastes, tad astes fragmenta atrašanas vieta norāda arī uz iespējamo zonu, kurā meklēt avarējušā lidaparāta melnās kastes.
Sagaidāms, ka iepriekš nedēļas nogalē atrastās lidmašīnas atlūzas un 16 cilvēku mirstīgās atliekas otrdien tiks nogādātas Brazīlijai piederošajā Fernandu de Noroņas salu arhipelāgā, no kurienes tās tiks transportētas uz piekrastes pilsētu Resifi, lai ar negadījumā cietušo upuru radinieku DNS palīdzību identificētu bojāgājušos.
Pēc Brazīlijas gaisa spēku pārstāvju vārdiem, vēlāk "atbilstošā laikā" Resifi tiks nogādātas arī pārējo bojāgājušo mirstīgās atliekas.
Sagaidāms, ka trešdien avārijas apvidū ieradīsies Francijas jūras spēku zemūdene, lai turpinātu mēģinājumus atrast avarējušā lidaparāta melnās kastes, kuras, pēc ekspertu aplēsēm, varētu būt nogrimušas Atlantijas okeāna dzelmē aptuveni sešu tūkstošu metru dziļumā.
Jau vēstīts, ka aviosabiedrības "Air France" laineris "Airbus A330-200" ar 228 cilvēkiem - 216 pasažieriem un 12 apkalpes locekļiem - naktī no 31.maija uz 1.jūniju bija ceļā no Riodežaneiro lidostas Brazīlijā uz Parīzes Šarla de Golla lidostu, kad iekļuva vētras radītā spēcīgā turbulencē un nosūtīja vairāk nekā 20 automātiskus ziņojumus, ka cita pēc cita pārtrauc darboties visas lidmašīnas sistēmas. Pēc tam ar aviolaineri pārtrūka sakari un tas pazuda no radaru ekrāniem.
Civilās aviācijas eksperti un varas iestāžu pārstāvji joprojām nav pārliecināti par iespējamiem lidmašīnas avārijas cēloņiem. Versiju vidū ir nepareizi izvēlēts ātrums un zibens spēriens.
Pēc "Air France" sniegtās precizētās informācijas, 11 apkalpes locekļi bijuši Francijas pilsoņi, bet viens - Brazīlijas pilsonis.
Savukārt no lidmašīnas pasažieriem 61 bija Francijas, 58 Brazīlijas, 26 Vācijas, deviņi Itālijas, deviņi Ķīnas, seši Šveices, pieci Libānas, pieci Lielbritānijas, četri Ungārijas, trīs Īrijas, trīs Norvēģijas, trīs Slovākijas, divi ASV, divi Marokas, divi Polijas, viens Argentīnas, viens Austrijas, viens Beļģijas, viens Dānijas, viens Dienvidāfrikas Republikas, viens Dienvidkorejas, viens Filipīnu, viens Gambijas, viens Horvātijas, viens Igaunijas, viens Īslandes, viens Kanādas, viens Krievijas, viens Nīderlandes, viens Rumānijas, viens Turcijas un viens Zviedrijas pilsonis.
Šī ir upuru ziņā lielākā aviokatastrofa kopš 2003.gada 19.februāra, kad Irānā nolaišanās laikā netālu no Kermānas lidostas valsts dienvidaustrumos nogāzās bruņoto spēku transportlidmašīna "Il-76", un gāja bojā visi 302 cilvēki, kas tajā atradās.