Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Kokam internetā tiek vairāk mīlestības nekā Bīberam un Dženerei

Apģērbu un aksesuāru zīmols TenTree savā Instagram kontā publicēja bildi, kurā redzams koka stādiņš ar tekstu: "Divreiz pieskaries ekrānam, lai iestādītu koku". Dažu dienu laikā šī bilde ir ar patīk atzīmēta jau 14,5 miljonus reižu un pašlaik ir piektā visu laiku laikotākā bilde Instagram platformā, apsteidzot gan Džastina Bībera saderināšanās bildi ar Hailiju Baldvinu, gan pazīstamās modeles Kailijas Dženeres bildes.

TenTree apsola par katriem desmit "laikiem" iestādīt vienu koku Indonēzijā, vienlaikus ar šo kampaņu nopelnot vērā ņemamu Instagram lietotāju atzinību. Atsaucoties uz sociālo mediju analīzes kompānijas SocialBlade datiem, TenTree ar šo kampaņu jau tikusi pie 300 tūkstošiem jaunu sekotāju.

TenTree ražo ilgtspējīgu un videi draudzīgu apģērbu un aksesuārus un par savu mērķi noteikusi kļūt par ekoloģiski progresīvāko zīmolu pasaulē. Par katru iegādāto produktu kompānija sola iestādīt desmit kokus. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by tentree (@tentree) on

 

Tomēr mežu atjaunošana nav tik vienkāršs process kā divreiz uzspiest uz telefona ekrāna - ir dažādi veidi, kā atjaunot mežu. Viens no tiem ir pazīstams kā dabiska reģenerācija, kurā dažas atmežotas teritorijas dabiski atjaunojas pašas, ja tās nepakļauj turpmākai izciršanai. Taču reizēm dabai nepieciešama cilvēku palīdzība, stādot noteiktu sugu kokus un atjaunojot izcirstās platības.

Indonēziju kā kampaņas objektu TenTree izvēlējusies, lai atjaunotu mangrovju mežus piekrastes apgabalos, kurus savulaik izpostījuši cunami kā arī izciršana, ko veic vietējie iedzīvotāji malkas ieguves un būvniecības nolūkos.

"Mēs esam sapratuši, ka liela mēroga mežu atjaunošanas projektam patiešām ir jēga, ja tajā iesaistās arī vietējā sabiedrība,"saka Derikss Emslijs, TenTree dibinātājs un izpilddirektors. Viņš uzsver, ka būtiski koku stādīšanas procesā iesaistīt vietējos iedzīvotājus un izglītot viņus par apmežoto teritoriju ilgtstpējīgu apsaimniekošanu.

TenTree neatklāj, cik šī Instagram kampaņa izmaksās, taču ir uzstādījusi limitu - iestādīs miljonu koku. Kompānija līdz šim daudzās pasaules valstīs jau iestādījusi 29 miljonus koku un plāno līdz 2030. gadam iestādīt kopumā miljardu. 

 

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Diena jautā

Līgo svinēšu:

Kopā nobalsojuši: 1036

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits