Kā ziņo The New York Times, Microsoft Zune nu jau pieder pagātnei – kā apstiprinājusi kompānijas preses sekretāre Melisa Stjuarte, turpmāk Microsoft izklaides jomas pakalpojumus un ierīces brendēs ar populārāko un labāku reputāciju guvušo Xbox zīmolu.
Ja atceramies, tad Zune atskaņotājs un programmatūra tika izlaisti 2006. gadā ar mērķi atkarot digitālās mūzikas tirgu no tolaik strauji popularitāti gūstošā Apple iTunes servisa un iPod atskaņotājiem.
Zune ienākšanu tirgū būtu grūti raksturot citādi, kā par pilnīgu izgāšanos. Nākamās paaudzes ierīces (2009. g.) – Zune HD bija izdevušās labāk, taču vilciens jau bija aizgājis – gūt pamanāmus panākumus mūzikas tirgū Redmondai neizdevās.
Tā gadās.
Pozitīvā ziņa – Microsoft krietni pastrādājusi pie Xbox platformas attīstības un ir visai ticami, ka Xbox platforma, ar SmartGlass straumēšanas tehnoloģiju un citiem jaunievedumiem izvērtīsies par veiksmes stāstu, līdzīgi, piemēram, Microsoft Kinect.