Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Dzelzceļš mārupiešu skatījumā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
edmunds zalite
e
ierosinu prettroksnju sienas dienvidu pusi izveidot no saules paneljiem kuri razo elektriibu un saraqzoto elektriibu pa taisno paardot apkaarteejiem iedziivotaajiem bez sadales tiiklu un OIK komponentes - vismaz kaut kaads labums buus no dzelzcelja! to pasu vareetu dariit ar automagistralju sienaam (c)
Mikus
M
Tiešām skumji !!! :( Kpēc gan pievaddzelzceļu Rīgas lidostai nevar ierīkot Alūksnes rajnā piemēram ???
Kaspars Bergmanis
K
Mārupes lietā ir daudz neskaidrību līdz ar to arī problēmu. Nesaprotu kāpēc dzelzceļam jāiet ir pa lidostas priekšu ( nojaucot 30 ēkas) , ja to var taču novirzīt otrpus skrejceļam, bet staciju ar lidostu savieno apakšzemes tunelis. Tāds piemēram ir Frankfurtē.
Wala
W
Var ņirgāties par Mārupiešiem cik vien tīk, bet nauda tiks ņemta ( un varbūt pat laupīta) no visu kabatām. Nav tādas mistiskas Eiropas nauds - tā ir visu mūsu nauda. Mārupieši ar savām problēmām tiks galā, tik jautājums vair RailBaltica nebūs vēl viens mega-dotējams Rīgas Satiksmes līdzinieks. Un par pasažieru pārvadājumu ekonomikso pamatojumu domāju nav nemaz vērts iepīkstēties - pie mums neviens pārvadājumu projekts nav spējīgs pašfinansēties, tā kā te rāli runa ir tiesi par kravu pārvadājumu "ekonomiku" un tas viss bla,bla ir acu aizmālēšanai. Tā pļurkstēšana par augsti tehnoloģisku produktu pārvadājumiem arī ir diezgan apšaubāma - drīzāk runa ir par oglēm, koku utml. Sadarbība ar Ķīnu - arī IMO tukšas runas, vienkāršāk uzkraut kādu lielo MAERSK kuģi un pa tiešo uz Hamburgu .... Varbūt kaut ko vajag ātrāk pārvadāt - to varētu, tik nenāk prātā kas tas varētu būt.
informatīvais karš
i
Neviens neņirgājas, bet aizrāda par tuvredzību un mietpilsonismu. Kurš šodien var pateikt, ka ne viņš, ne viņa radi un paziņas nekad neceļos? Vēl interesantāk, ka visur citur vilcienu transportam ir ekonomiskais pamatojums, bet Latvijā nav. Rietumos par uzņēmēju sauc to, kas prot no idejas radīt strādājošu uzņēmumu. Latvija daži joprojām sacer attaisnojumus, kāpēc mēs neko nevaram, nejēdzam utt. pačemu Rasseja ņe Amerika, poņimaješ.
  • 3
  • 2
informatīvais karš
i
Tātad neviens mārupietis nekad neceļo, biedri zaharanss?
Da nebūvēs tur nekādu dzelzceļu.
D
Apgūs trases izpētes miljonus un čušš.
Molusks
M
Sen nebiju bijusi Mārupē. Bet pagājušajā nedēļā bija tas gods doties uz pāris vietām gar kurām tas vilciens ies. Uberkrutā un nez kāda Mārupe tur var lepoties ar bedrainiem, dubļainiem un neasfaltētiem ceļiem, kas ved uz pāris ruksīšu mājām lauka vidū, kuras turklāt ieskauj neapbūvēti nezālēm aizauguši apbūves gabali... Tur pat arī dažādas noliktavas... Vnk sakot - bardaks.
Smecernieks
S
Šis ir labs https://www.ss.lv/msg/lv/real-estate/plots-and-lands/riga-region/olaines-pag/stunisi/VHsIHUplRV8=.html?1425977593
NEMĀRUPE
N
Tā nu tas ir!
  • 0
  • 0
:)
:
Uzzīmēts precīzi. Žēl ka nevar zīmējumā vēl parādīt ka tas vis ir 8 pasažieru un viena kravas vilciena dēļ, kuri tikpat labi var izbraukt pa Jūrmalas līniju, kuras vajadzību neviens neapstrīd. ...
kurkulis
k
Pa manu zemi nedrīkst būvēt dzelzceļu,pa kaimiņa zemi drīkst.
ciniks
c
Bet bilde jau patiesa. tā arī būs! Un tā kā nauda beigās pietrūks (kādi nieka 100 milj = 20%), tad netiks izbūvēti ne tilti/tuneļi ne skaņu slāpējošā siena! Bet Latvijā būs par dažiem miljonāriem vairāk!
ciniks
c
Būs Jums dzelzceļš, padomājiet cik var nozagt no 500 milj par dzelzceļu un cik no 20 milj. par savienojumu lidosta - Rīgas centrs ar ātrgaitas tramvaju!
bs
b
Zaglīgie naudas apguvēji plosās ne pa jokam,pat čangaļu karikatūrists pieslēgts.Žēl karikatūrista,nabags gatavs pārdot sirdsapziņu par drupačām no zagļu galda.
Konrāds Pagājušaisgadsimts
K
Zirgs, piemēram .....
  • 0
  • 1
māxlas ekspertam
m
var redzēt, ka no "infrasturktŗas"neko nejēdz, ja domā, ka vilciens Mārupē piestās ik pēc 200 metriem :P Tādai vajadzībai ir CITI transporta veidi :P ;))
  • 4
  • 4
Mākslas eXperts
M
Cienītais mākslinieks te tikai konstatē faktu , ka dažiem indivīdiem dzelzceļš ir vairāk kā problēma, ne infrastruktūras objekts.
  • 8
  • 2
aaa
a
...tad sanāk ka visu mārupiešu ordu fīrēs uz Angliju vergot...
NAV VIENALGA
N
ar vilcienu?
  • 0
  • 0
nejau tikai
n
Ne jau tikai Mārupiešus ,bet arī Vangažniekus un Bauskas novada iedzīvotājus!
  • 3
  • 3
IMHO
I
Ko tas vilciens darīs Mārupē un lidostā? Kāds vispār var pateikt?
Spo
S
Saulkrasti visu pareizi pateica. Īsumā rasklads tāds - kādam Ainaram vajag uz Krievu salu sliedes, lai tur varētu normāli ostas darboties. Kādam Ainaram/Rīgai/valstij tādas naudas nav, lai sliedes būvētu. Ir Eiropas nauda, ar kuru, ja drusku piekoriģē maršrutu - var jau smuku gabalu potenciālajam dz ceļam uzbūvēt...Visa elementārā matemātika. Pats gan esmu par dzelzsceļu, bet gribētos, lai lietas sauz īstajos vārdos... citādi piesaukt dzelzsceļa kravas, kuras vedīs uz lidostu ir tiešām smieklīgi
  • 9
  • 1
arī shēmotājs, saproties
a
Un tagad iedomājieties, jūs braucat, piemēram, no Helsinkiem un Latvijā jūs izmet kaut kur nekurienes vidū. Tālāk tieciet kā ziniet, varat meklēt autobusu, kura arī nav, vai kraut mugursomu plecos un ar dziesmu ''Finlandia, Finlandia, Mannerheinim linija'' soļot uz Rīgu. Gan jau pāris dienās aiziesiet.
  • 3
  • 0
Saulkrasti
S
Tas ir ātgaitas vilciens, kas savieno Tallinu, caur Latviju (1 pietura), caur Lietuvu tālāk uz Eiropu. Viss ir forši, tik mūsu shēmotāi Satiksmes ministrijā un grupa 93 ar Neilu vadībā, pa katru cenu grib dabūt cilpas izbūvi it kā uz lidostu un pēc tam uz Krievu salu. Par to viss tas skandāls.
  • 9
  • 2
Ezis UK
E
Neko aizvedīs dažus simtus pasažierus,bet ar "ātrgaitas",ja gribēja savienojums no Babītes puses ir tuvāk un lētāk,varēja sen,sen uztaisīt.Bet tur jau nav tie miljoni,kuri ir sapirktajās zemēs ,ko "atsavinās".
  • 4
  • 4

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Infografikas

Vairāk Infografikas


Karikatūrista skats

Vairāk Karikatūrista skats