Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Taxify paliks Latvijā, bet kopbraukšanas likumā saskata virkni problēmu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
P
P
Kopbraukšana=braukšana+kopošanās.
taida9
t
Kā klients varu teikt tikai pozitīvu par Taxify,kopš tā ienākšanas tirgū citus takšus neizmantoju-pakalpojums ir pārskatāms,kvalitatīvs,turklāt viņi tiešām uztraucas par pārvadājumu kvalitāti-kurš katrs nemaz nevar strādāt,ir virkne prasību gan pret mašīnu,gan vadītāju. Turklāt daudzās pasaules valstīs šis ir veiksmīgi ieviests,kāpēc mums stagnātiski jaturās pie vecās kārtības...ar bieži vien neapmierinātiem,valsts valodu nezinošoem taksistiem,kas ir tā pārstrādājušies,ka pat gadiem ilgā pieredze neglābj no avārijas situācijām...
troll detected
t
Daudzās pasaules valsts ir kari un epidēmijas, kāpēc pie mums nav? Par prasībām Taxify algotnis melo, jo rakstā ir minēts studentiņš, kuram gribas nopelnīt ar pārvadājumiem un tātad valsts pienākums ir steidzīgi šo iegribu izpildīt! Un, protams, visu teleubagu pēdējais arguments - kliegt, ka konkurenta prece ir sliktāka!
  • 0
  • 0
rezumē
r
Atcerieties, kā gāja tai kopdzīvošanas pakalpojumu sniedzējai, kurai klients mēneša laikā pārvērta dzīvokli par cūkkūti, kādu grūti pat iedomāties? Gaidīto ienākumu vietā problēmas un izdevumi! Nez vai bandītu firmelei līgumā ir apdrošināšana!
srkanais dīvāns
s
es profesionāli rakstu tukšpauriem domātus komentus.
vasja
v
taxi no vecrīgas uz juglu 1) no ielas 15,- 2) pa telefonu baltic taxi ~13,- 3) pa telefonu panda/sos ~10,- 4) taxify ~8,-
Muļķi, kas neko nezin
M
Ja kāds ciena savu veselo saprātu, nelasiet šo komentāru sadaļu. Šī sadaļa ir pilna ar cilvēkiem, kas uzskata, ka cilvēks, kas ieguvis vadītāja apliecību, nemāk braukt. Nav vajadzīgas īpašas prasmes, lai pārvadādu cilvēkus ar vieglo auto. Taksisti kā profesija ir novecojusi.
tam pašam
t
Vēl varētu likvidēt profesionālo sportu, tikai kā to izdarīt? Haltūristi taču nevarēs sacensties ar profesionāļiem! Tātad jānogriež sportistiem algas. Ja tu, cilvēk, par sportošanu saņemsi minimālo, tad arī atdeve būs minimāla un profesionālais līmenis sabruks. Tāpat arī treneri kļūst nevajadzīgi, ja sportā atdodam teikšanu haltūristiem, tad nav vajadzīgs viņus trenēt! Bet olimpiskās medaļas izsniegt visiem, lai neviens nebūtu apvainots! Gandrīz vai antiutopija Vonnegūta stilā!
  • 3
  • 4
muļķim, kas nezin
m
Kādas profesijas vēl norakstīsim? Dziedātāja - visi taču prot dziedāt, kāda vēl profesija? Aktiera - iztiksim ar sociālo tīklu slavenībām! Rakstnieka un dzejnieka - analfabētisms tika likvidēts jau aizpagājušajā gadsimtā! Arī ārsta profesiju tiek mēģināts likvidēt, reklamējot šarlatānus, tikai nez kāpēc šarlatānus - dziedniekus uzskata par noziedzniekiem, bet diletantus brīnumšoferus nē! Tālāk. Televīzijas diktori nav vajadzīgi, saliksim pie TV kamerām murminātājus, jo viņiem taču vajag piepelnīties! Saraksts nav pilnīgs un var turpināties līdz bezgalībai!
  • 4
  • 2
muļķim, kas nezin
m
Cilvēks, kurš prot braukt KĀ AMATIERIS, neprot braukt PROFESIONĀLI. Tāpat kā cilvēks, kurš prot runāt, vēl nav televīzijas diktors. Bandītu vieta ir cietumā!
  • 5
  • 2
90. gadu bizness
9
laiks piebeigt to atlieku. taxify maksā nodokļus 10% no ienākuma. ienākumi pierādāmi 100%. visi laimīgi izņemot takšu firmu īpašniekus. man vajag taxify. un kopš ieviesa navigāciju, taksists ir izmirstosa profesija. kur to var apgūt :))
Taxify idiottrollings
T
Šodienas idiotšovmeņa nosaukumu saņem Taxify idiottrollis par komentāru ''Taksometru pārvadājumi radās 1990. gados un nekur ārpus Latvijas nepastāv.''
  • 2
  • 0
un vēl
u
Ar to, ka taksists pārstāv firmu, pie kuras es sliktākajā gadījumā varu iet lamāties - tā vēl nekad nev bijis un ceru, ka nebūs, bet tādai iespējai ir jābūt - bet ar ko lamāties Taxify gadījumā? Ar bandītiem no kantora? Ja viņi strīdas pretī likumam, tad kādas ir manas izredzes strīdā ar viņiem? Ar studentiņu piepelnītiesgribētāju? Ko es no viņa paņemšu? Ar viņa papiņu un memmīti? Uz kāda pamata? Pilnīgi nevajadzīgas problēmas tur, kur var iesēsties taksī un aizbraukt!
  • 2
  • 2
p.s.
p
Atšķiras ar stāžu un pieredzi. Laikam arī ar kvalifikāciju. Pat algots Taxify idiottrollis nevarēs noliegt šo faktu. P.S. Ar ko atšķiras tenors Milānas operā no alkonauta vārtu rūmē? Dzied gan viens, gan otrs!
  • 3
  • 1
klasiskajam demagogam
k
Stāvvieta neder, jo var būt ceļojums uz mēnesi, tātad par taksometru samaksātie, pieņemsim, 10 eiro ir daudz mazāk nekā par stāvvietu samaksātais 100. Ģimenes locekļi nevar, jo nav tiesību/apslimuši/sievai rīt uz darbu un viņa nevar celties trijos naktī, lai vestu mani uz lidostu un pēc tam brauktu atpakaļ. Vai arī esmu tikko veiksmīgi pašķīries vai neesmu vēl apprecējies. Vai arī nav sava auto, tā gadās. Nekādi neizdodas ar atrunām iznīcināt taksometru nozari, bandīt!
  • 1
  • 1
klasiskajam demagogam
k
Ar to pašu, ar ko TV diktors, filmu ierunātājs vai mācīts runasvīrs atšķiras no visiem, kas izauguši no zīdaiņa vecuma. Runāt prot visi, bet kuru ir vieglāk saprast un kuru reizēm vispār nav iespējams?
  • 1
  • 1
klasiskajam demagogam
k
Uzreiz redzu, ka nekad neesi lidojis. Lidostā jāierodas vismaz 2 stundas pirms izlidošanas un, ja tu mēģināsi visu izrēķināt uz minūti, tad nekur neaizlidosi. Tātad ir laika rezerve, kas ļauj neuztraukties par pāris minūšu kavēšanos. Tālāk. Pastāsti, kāpēc profesionāls taksists obligāti nokavēs, bet Taxify bandīts to nekādā ziņā neizdarīs?
  • 3
  • 1
p.s.
p
lūdzu pasaki ar ko atšķiras profesionālis, no tāda kas ikdienā brauc ar auto režīmā darbs/ģimene/veikali ?
  • 3
  • 1
klasiska atbilde
k
mašīnu stāvvietā pa 3.50/dn. ja uz ilgu, tad gan jau kāds no ģimenes atvedīs. Taxi uz lidostu nesauktu nekad, jo ja nokavēs taxi, vienalga kapēc, pats būšu vainīgs.
  • 1
  • 1
bandītus cietumā
b
Klasisks piemērs - es braucu komandējumā, tātad uz lidostu. Pat ja es ļoti labi zinu, kur tā atrodas, man joprojām ir vajadzīgs vedējs, jo sabiedriskais transports nevar apstāties pie katrs mājas (par urlbandīteļu servisa un cenu līmeni atsevišķs stāsts) bet ar savu mašīnu es nevaru aizbraukt, jo kur tā paliks, kad es aizlidošu? Un vispār man var savas mašīnas nebūt. Tātad man būs vajadzīgs kāds, kas aizved. Atliek uzminēt, ko es izvēlēšos - profesionālu vedēju vai diletantu-haltūristu?
  • 2
  • 1
nodokļi
n
tukša vāvuļošana. taxi biznesā nodokļu nav. a bandīti sēž cietumā. ja nesēž un tu kādu zini, tad tev jāziņo. savādāk tukša muldēšana.
  • 1
  • 0
bandītus cietumā
b
Un tagad pastāsti, bandīt, kāda būs šo cilvēku pensija no 10% nodokļa un kādas garantijas viņi var saņemt darba zaudēšanas gadījumā? Tālāk, deģenerāt. Profesionāli vedēji ļoti veiksmīgi darbojās gan ormaņu un kebmenu laikos, gan turpinās darboties nākotnē. Taksometra pakalpojums ir vajadzīgs tur un tad, kur un kad satiekas steidzīgs cilvēks bez sava auto un profesionāls vedējs.
  • 3
  • 1
ņirga
ņ
Es, piemēram, esmu galīgi nesportisks tusnis, bet gribu olimpisko medaļu!!! DODIET!!!
Ops
O
Te tev nav cccp, iemācies vārdu konkurence.
irComents
i
Lai veicas Taxify! ir jāsaprot, ka šobrīd ir tāds kā pārvērtēšanas laiks - kuras ir tās nozares, kurās licence, atļauja ir garants pakalpojuma kvalitātei, bet kurā lieka birokrātija. Kopālietošanas zobārstu serviss droši vien nebūs pieejams realitātē, savukārt koplietošanas automašīnas visi uztver bez stresa. manuprāt pasažieru pārvadāšana neprasa specifiskas zināšanas, licences. ja tev ir B kat tiesības, tātad tu spēj pārvadāt arī pasažierus. līdz ar ko pagaidām viss šķiet tikai un vienīgi taxistu lobijs, lai konkurentu nožņaugtu
nav liekas birokrātijas
n
ir mēģinājums legalizēt bandītismu. Pirmkārt, cilvēkam ir jābūt profesionālam auto vadītājam. Otrkārt, viņam ir jāprot sameklēt jebkuru vietu pilsētā, no kuras vai uz kuru pasažierim jābrauc. Treškārt, visiem, kas kaut ko pārdod, ir jāprot sagatavot un izsniegt rēķinus.
  • 3
  • 2
kāpēc tad nē?
k
Ja par galveno tiek pasludināta Vajadzība Piepelnīties, tad var būt ne tikai zobu kopārstēšanas, bet arī koplidošanas pakalpojumi un pat AES kopvadības grupas. (Piemirsu, kā sauca to jauno amerikāņu aktrisi, kas nositās ar koplidotāja vadītu reisu, viņa tēloja filmā ''Romeo ir jāmirst''.) Pagaidām visi Taxify advokāteļu centieni izlobēt savu bandītbiznesu ir tikai mēģinājums sagraut profesionālos standartus vienā nozarē. Ja tu proti runāt, tas vēl nenozīmē, ka vari uzreiz kļūt par televīzijas diktoru vai ierunāt filmas. Tieši tas pats attiecas uz visām citām nozarēm, tai skaitā taksometru pārvadājumiem.
  • 3
  • 2
gf
g
...te tev nu bija ''prom gājēji'' pat aiziet nespēj :)
krāpniekus cietumā
k
Ja students vēlas nedēļas nogalēs piestrādāt, viņš parasti meklē algotu darbu uz nepilnu laiku. Vismaz studenti citās valstīs tā dara. Algots darbs ir izdevīgāks par ''koplietošanas'' brīnumiem, jo darbinieks saņem sociālās garantijas un iemaksas pensijas fondā, kuru haltūristam nevar būt tāpēc, ka būt nevar. Ar mašīnu reģistrāciju ir tikpat vienkārši - pārējie satiksmes dalībnieki nez vai vēlēsies pēc brīnuma - studentiņa izraisītas avārijas gadu skraidīt pa instancēm, lai noskaidrotu, kuram jāatbild par brīnuma - studentiņa izdarībām uz ceļa.
jā, un
j
Algotā darbā ir noteikts darba laiks un samaksa, ar kuru darbinieks var rēķināties. Pirms nākamās mācību nedēļas studentam vajadzētu vismaz izgulēties un dažas stundas atpūsties, kas ''koplietošanas'' mafijā nekad nav garantēts. Iesaku Taxify bandītiem veidot normālu uzņēmumu un slēgt darba līgumus ar cilvēkiem, kurus viņi vēlas nodarbināt.
  • 2
  • 2
bandītus ārā
b
Ļeņins miris, bet viņa idejas uzvar! Celtnieks, kurš grib ''piepelnīties'', tātad viņam acīmredzot pamatdarbā nemaksā, sāk haltūrēt ''kopbraukšanas nozarē''. Savukārt taksists, kuram jau tagad nav viegli, būs spiests haltūrēt, piemēram, ''kopcelšanas nozarē''. Labi, pie elektroinstalācijām viņu nelaidīs, bet pindzeli viņš taču prot turēt un labāk vai sliktāk nokrāsos visu, kas vajadzīgs! Rezultāts - profesionāļu vietā sarodas visādi brīnumi bez pieredzes un kvalitātes garantijām!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē