Līdz 13. Saeimas vēlēšanām atlikusi vien pusotra nedēļa, un jau dienu pirms vēlēšanām no medijiem un sabiedriskajām vietām saskaņā ar likumu jāpazūd politiskās aģitācijas materiāliem. Pagaidām gan vēl priekšvēlēšanu kampaņas rit pilnā sparā, un to politisko spēku, kam maciņš to atļauj, reklāmas redzamas teju ik uz soļa. Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja informācija liecina, ka līdz 21. septembrim sava politiskā spēka reklamēšanai visvairāk bija tērējuši
zaļzemnieki un
Saskaņa, kuru tēriņi pietuvojās pusmiljonam,
Jaunā Vienotība ar iztērētiem 320 tūkstošiem, un
Attīstībai/Par! ar 288 tūkstošiem. Pārējie politiskie spēki aģitācijai tērējuši krietni mazāk - zem 100 tūkstošiem (dati par visu partiju tēriņiem
pieejami šeit). Ziņu aģentūras LETA fotogrāfs Edijs Pālens iemūžinājis Rīgā izvietotos aģitācijas plakātus neierastos rakursos.