Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Stendzenieks

Šlesers kampaņā reklamēs nācijas izlīgumu

Ar jaunu reklāmas kampaņu par nācijas izlīgumu vairākos medijos 16. marta priekšvakarā - piektdien - nāks klajā savulaik aktīvais politiķis Ainārs Šlesers, kurš tagad vada nelielas ietekmes partiju Vienoti Latvijai!. Kopā ar politiskajiem domubiedriem Mareku Zeltiņu un Andri Pudānu viņš nodibinājis biedrību Nācijas izlīgums, kuras vārdā ir pieteikta jaunā kampaņā. Tā tapusi sadarbībā ar sabiedrisko attiecību speciālistu Ēriku Stendzenieku, taču par reklāmas saturu A. Šlesers vēloties uzņemties atbildību pats, jo tā esot viņa ideja.

Reklāmām par Rīgu Norvēģijas medijos plānots tērēt 45 000 latu

Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) izsludinājis vēl vienu konkursu par pakalpojumiem reklāmas izvietošanai medijos, bet šoreiz Norvēģijā par kopējo summu 45 000 latu bez pievienotās vērtības nodokļa, liecina paziņojums Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.

Stendzenieks noliedz pārmetumus par reklāmas klipa mūzikas plaģiātismu

Reklāmas aģentūras _!MOOZ _radošais direktors Ēriks Stendzenieks kategoriski noraida pārmetumus, ka kustības Par labu Latviju! reklāmas materiālos saskatāms plaģiāts. Autortiesību aģentūras AKKA/LAA pārstāve uzskata - lai izmantotu mūziku reklāmā, jāsaņem mūzikas autora atļauja. Turklāt tikai pats autors var noteikt, kā mūziku izmantot.

Stendzenieks: joprojām klīst baumas, ka uz Latviju līdzi jāņem savs tualetes papīrs

Ārvalstīs joprojām ir mīti par Latviju -  ka braucot uz Latviju līdzi jāņem savs tualetes papīrs un lidostā jūs sagaida ar zirga pajūgu, trešdien LNT izteicās reklāmists Ēriks Stendzenieks. Šodien sākas piektais radošās izcilības festivāls ADwards, kurā labākie Latvijas reklāmas un dizaina mākslinieki sacentīsies par Meistarības ordeņiem.

Stendzenieks: Latvijā paniskas bailes no individuālisma pazīmēm

Reklāmists Ēriks Stendzenieks, kurš veidojis politiskās reklāmas LPP/LC, uzskata, ka Latvijā ir paniskas bailes no līderiem, iespējams, iemesls tam ir izpratne par demokrātiju. Tas secināms no Ē.Stendzenieka teiktā diskusijas laikā Latvijas radio.

Stendzenieks: popularizējot Rīgu, jāvadās pēc Austrālijas piemēra

Atvēlēto miljonu latu Rīgas tēla popularizēšanai Rīgas dome plāno tērēt reklāmas un mārketinga pasākumiem. Reklāmas aģentūras !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks gan pārliecināts, ka mazāk vajadzētu tērēt reklāmai, lielākus līdzekļus atvēlot sabiedrisko attiecību un mediju attiecību uzlabošanai. Viņaprāt, svarīgi, lai veiktie pasākumi neizskatās pēc reklāmas, bet medijos nonāk kā ziņas, un tādējādi informācija tiktu tiražēta tālāk.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide