Tā pārstāvji nodēvējuši The Rolling Stones logo par "vienu no dinamiskākajiem logotipiem pasaulē". Ironiski, bet 1970.gadā, kad mākslinieks Džons Pašē pārdeva savu darbu grupai The Rolling Stones, kas tobrīd bija ceļā uz slavas virsotnēm, mākslinieki viņam samaksāja 50 britu mārciņu, vēlāk kā īpašu pateicību par kvalitatīvu darbu piešķirot vēl 200 britu mārciņu.
Pašē studēja Londonas Karaliskajā koledžā, apgūdams daiļās mākslas, kad viņu sameklēja The Rolling Stones līderis Miks Džegers — viņš nav bijis apmierināts ar tābrīža grupas pārstāvju, ierakstu kompānijas Decca piedāvātajiem logotipa dizaina variantiem, tādēļ pats uz savu galvu sācis meklēt kādu talantīgu studentu, kurš radītu savu oriģinālo vīziju par The Rolling Stones simboliku. Tolaik 1962.gadā dibinātā grupa bija izdevusi jau vairākus veiksmīgus albumus, kā arī kļuvusi pazīstama gan Lielbritānijā, gan Amerikas Savienotajās Valstīs. Ieraudzījis Pašē darbus, Džegers bijis sajūsmā, un jaunā mākslinieka zīmētais, popārta stilā ieturētais darbs jau 1971.gadā tika izmantots The Rolling Stones albuma Sticky Fingers noformējumā — šo albumu grupa izdeva ierakstu kompānijā Rolling Stones Records. Jāpiebilst, ka paši par sevi viņi darbojās līdz 1989.gadam, kad nonāca mūzikas impērijas milža Virgin paspārnē. Mākslinieka un mūziķu sadarbība turpinājās — Pašē veidojis dizainu sērijai The Rolling Stones plakātu. Turklāt uzkrītošais logo, kas, pēc mākslinieka vārdiem, attēlo Džegera slavenās lūpas un grupas huligānisko imidžu, tika izmantots grupas pasaules koncertturneju noformējumā. Vēlāk Pašē strādājis arī ar citiem mūziķiem, to skaitā Polu Makkartniju un The Who, veidojot īpaši viņiem unikālus dizaina paraugus.
Kā pavēstīja Mākslas fonda direktors Endrū Makdonalds, The Rolling Stones bija viena no pirmajām mūziķu apvienībām, kas izveidoja logotipu, turklāt padarīja brendingu par nozīmīgu mūzikas biznesa daļu. "Tieši šis brīdis iezīmēja šķirtni, kad sešdesmito gadu mūzikas dumpinieciskums pamazām sāka pārvērsties korporatīvā mašinērijā," atzina Makdonalds. Viktorijas un Alberta muzeja pārstāve Viktorija Brouka atzinusi, ka zīmīgās lūpas ar izbāzto mēli ir "neapšaubāmi pasaulē slavenākais rokmūzikas logo". Tāpat viņa piebildusi, ka muzeja speciālisti esot sajūsmā par jauno eksponātu, jo īpaši tādēļ, ka tas tapis Karaliskajā mākslas koledžā Sautkesingtonā — mācību iestādē, kuras studenti bieži apmeklējot muzeju, lai gūtu iedvesmu jauniem darbiem.