Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 15. oktobris
Hedviga, Helvijs, Eda

Baltijas valstu premjeri vienojušies izveidot kopuzņēmumu projekta Rail Baltica īstenošanai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Toļķis
T
Ka tikai Ušakovs neatklāj, ka šī orientēšanās uz Eiropu aizskaŗ viņa pašcieņu.
dusma
d
Kā gan Ušakovam bija ar pašcieņu, kad viņu ārstēja "nacisti" Vācijā?
  • 2
  • 0
lauķe
l
Tas būtu lieliski iesēsties vilcienā un guļamvagonā līdz Berlīnei vai kā Ulmaņa laikā - pat līdz Parīzei un Romai.Mana ome savulaik bija tā izbraukājusi visu Eiropu.Biļete līdz Parīzei , cik atceros no stāstītā, esot maksājusi 160 Ls..( 1.klasē).
bubulis
b
Tas katrā ziņā veicinās cilvēku mobilitāti kopā 7 miljoni Baltijas iedz. gan jau var atļauties vienu ātrgaitas dzelceļa līniju. Bez tam nevajadzētu aizmirst arī par lielo Poliju. Tajā valstī tomēr dzīvo turpaat 40 miljoni iedz. gan jau ka viņu interese par Baltijas valstīm palielināsies, ja ceļā nebūs jāpavada vesela diennakts. Bez tam domāju, ka palielināsies to tūristu skaits, kas ņemot vērā ātro satiksmi apciemos visas Baltijas valstis nevis tikai vienu.
AIta
A
Laba lieta. Ļoti gaidu, kad varu aizbraukt uz Berlīni ar vilcienu
ruksis
r
Pirms okupācijas tas latviešiem bija izdarāms.
  • 2
  • 0
Janis
J
Lidmasina lido ar 900km stunda bet atrvilciena atrums bus 300km st. Bet ja nem vera ka esot majas nu peksni izdoma ka vajag noklut Berline, pec 45 minutem esi stacija un jau traucies uz Berlni, nekadas pasu kontroles bagazas parbaude niksana lidosta, loti varetu but ka celotajiem patiks Rail Baltic.
borcinsh
b
tomer sagaidiju ! uzvarejam !!! ( zhel ka arestants lembergs tur nepiedalijas ... , nu nekas, vina "viedoklis" vel bus vajadzigs parashai !)
mēs arī būtu cilvēki
m
ne krievieši
Skumjais
S
Un Šleserītis tā cīnījās, lai vispirms attīstītu ātrgaitas dzelzceļa satiksmi ar Maskavu, lai mūsu mīļie krievu investori ērti tiktu līdz savām attālajām vasarnīcām. Ek, tie riebīgie baltieši, atkal skatās uz rietumiem.
Eksperts
E
Ja ES patiešām dotu 85% ārpus Kohēzijas fonda, tad varētu par to runāt, bet pagaidām izskatās, ka viss projekts ir naudas lāde atsevišķiem projekta "pētniekiem", kuri uztur šo mītu par 85%.
nepūt miglu
n
Tipiska dezinformācija no autrumiem, kas spēj baltu pataisīt par melnu.
  • 2
  • 0
balelins
b
Ja nem vera visu to bilesu meklesanu interneta, kad ne vienmer ir biletes par sapratigu cenu uz vajadzigo datumu un tad gaidisana lidosta.. var izradities ka super atrvilciens uz Berlini bus atraks par lidmasinu.. atnac uz staciju samaksa vienmer to pasu cenu un brauc vienmer taja pasa laika.. un traucoties ar 300km stunda uz Berlini vai Veneciju sezot restorana vagona malkojot kadu kokteiliti tas butu patikams celojums..
bubulis
b
85 % ES naudas tapēc vien ir jābūvē :D cik dzirdēji Baltijas posms varētu maksāt ~3,5 miljardus (neatceros latus vai eiro). Bet sanāk mums pa visām trim Baltijas valstīm kopā jāsagrabina mazāk kā miljards. Būšu pirmais, kas ar viņu izbrauks :D
Eksperts
E
Paskat kā sarosījušies tie, kas jau tagad vārās no šī projekta. Uzreiz var just, ka liels kumoss. Ilgi varēs baroties no šī laupījuma.
tikai uz Berlīni
t
"Eksperts" grib ātrvilcienu uz Maskaču -- pa Eiropas naudu.
  • 4
  • 0
Tev skauž?
T
Barojies arī tu. Kāpēc neapgūt naudu, ko dod? Es arī pavizināšos kaut vai tikai prieka pēc. Noteikti labāk nekā ņemties ar tām lidmašīnām, kas atkarīgas no visādiem pelniem, miglām un negaisiem. Tā nīkšana lidostās lielāka par par pašu lidošanas dārgo prieku.
  • 11
  • 0
Artis
A
Ja jau dod praktiski visu summu, neredzu nekādu iemeslu kamdēļ šim projektam vajadzētu teikt nē. Tā nauda kas jāiegulda valstij atmaksātos diezgan ātri dēļ papildus tūrisma ieplūduma Latvijā, kā arī pārvadājumu pakalpojumu dēļ. Gan jau rastos arī kāda jauna darba vieta. Ja uz Krieviju nevajadzētu vīzu, tad maršrutu varētu taisīt caur Sanktpēterburgu, kas palielinātu tūristu skaitu vairākkārt.
Varis
V
Vilciens arī mazāk piesārņo vidi un mazāk deldē ceļus. Ja ierēķina visu, nav teikts, ka auto transports ir lētāks.
  • 2
  • 0
Artis
A
Es nekur neminēju, ka biļete būs lētāka. Saprotu, ka autobusus lētumā droši vien neizkonkurēs, bet vilciens ir ātrāks/ērtāks, līdz ar to par komfortu jāpiemaksā. Tāda tipa vilcienos parasti ir labierīcības, ēstuves un citas lietas, kas padara braucienu daudz patīkamāku.
  • 11
  • 1
Artim
A
No kurienes tad tie papildus tūristi? Autobusa biļete no Tallinas Ls 7.90. Potenciālais ātrgaitas dzelzceļš Ls 35 minimums, lai tikai atpelnītu infrastruktūras uzturēšanas izdevumus. Par paša projekta ekonomisko atmaksāšanos vispār nav runas.
  • 1
  • 9
Gunars >>fans
G
Jums taisniba, Dombrovskim vajadzes pieskirt ordeni ja RailBaltic tiks uzbuvets. Pagaidam mes esam atkarigi no lidostas Riga, visadi vulkanu pelni vai nelabveligi laika pastakli mus uzreiz nogriez no arpasaules, ari augtu pieaugtu kravu apgrozijums no ostam, RailBaltic tas ir projekts kas vajadzigs Eiropai un Latvijai.
L
L
Ja ar šo varēs nokļūt Berlīnē, ... - lieliski! Jau sen tam vajadzēja būt>
Anonīmais Šakālis
A
Aha, un līdz šim mēs Berlīnē nekādi nevarējām tikt… ne ar lidmašīnu, ne autobusu!
  • 2
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas