"Tendences ir interesantas – cilvēki izvēlas vieglākus un līdz ar to arī lētākus dzērienus. Patlaban jebkurš dzirkstošais vīns ir krietni lētāks par labas klases vīnu. Aktuālāks kļūst arī produkta tilpuma jautājums. Ja patērētājs grib pirkt labu dzērienu, viņš to izvēlas pirkt mazākā tilpumā par attiecīgi mazāku cenu," pastāstīja Andersons.Pēc viņa teiktā, pēdējā laikā ir redzama arī atgriešanās pie senajām vērtībām, piemēram, „Rīgas melnā balzama”. "Lai arī pēc būtības tā ir visai dārga produktu kategorija, patērētājiem šim produktam ir liela vērtība. Cilvēki šo produktu izmanto gan kā pašsajūtas uzlabošanas līdzekli, lietojot pie kafijas, gan arī kā socializācijas līdzekli, lietojot kopā ar citiem cilvēkiem," norādīja LB vadītājs.
Cilvēki izvēlas vieglākus un lētākus alkoholiskos dzērienus
Latvijā līdz ar ekonomisko krīzi ir mainījusies arī alkohola lietošanas kultūra - arvien vairāk cilvēku dod priekšroku vieglākiem alkoholiskiem dzērieniem, līdz ar to arī lētākiem, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" atzina Latvijas lielākā alkoholisko dzērienu ražotāja "Latvijas balzams" (LB) valdes priekšsēdētājs Kārlis Andersons.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.