Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Saeima ceturtdien lems par uzdevumu Ministru kabinetam saistībā ar iniciatīvu Fotoradari +15

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
un ko par to saka vecie
u
radarspeci zutiņš,abulinda un lācene ilzīte ?
No iznīcinātās iespējas
N
Ātruma limits Autors: Sandris Romanovskis. 2013. gada 30. maijs Katram zināms (ja nē, tad nākas atgādināt), ka likums, ja runa par valsts varas augstākās institūcijas apstiprinātu vispārēju un obligātu noteikumu (tiesību normu), patīk tas, vai nē, ir jārespektē un tāpēc pilnīgi nesaprotama ir daža laba rosīgie centieni panākt kāda likuma koriģēšanu. Protams, ja par to pļāpātu krogos un kādā citā kopā būšanas vietā, tas būtu tikai smieklīgi un tāpēc, ka muļķīgi ir iebilst pret likumu, ko ievērot ir elementāri viegli – braucot paraudzīties spidometrā, ja nav vēl izstrādājusies spēja noteikt ātrumu empīriski, taču, ka likuma pārkāpšanas iespēju apsver likumdevēji, tad tas nav vis vairs smieklīgi, bet bēdīgi, lai neteiktu ka absurdi. Vispirms jau komiskais ātruma noteicēju dalījums kas vienu un to pašu „grēku”, atļautā ātruma pārsniegšanu, diferencē. Proti, ja faktu konstatē radars, tad tas it kā mazāk bīstami, vismaz 15km/h robežās, bet, ja policists tad slikti gan un no soda neizbēgt(vismaz tā pavisam nesen aktīvisti rosināja, kaut tagad radarus vien diskreditē), bet tas, ka pat tāds, it kā niecīgs, ātrums, arī būtu vērā ņemams, jo arī tā virzoties vismaz tonnai masas tā kļūst bīstama, nemaz nerunājot par tik palielinātu atļauto, nebūtu jāņem vērā. Par sodīšanu, kas daudziem ir stimuls ievērot satiksmes noteikumus, nemaz nerunājot. Tātad var secināt, ka atļautais ātrums patiesībā ir pārāk mazs un to varētu(vajadzētu) par 15km/h palielināt un, kamēr visā valstī nav nomainītas reglamentājošās ceļa zīmes, pie vecajās atļautā atliek pieskaitīt 15, kas nav grūti, pat kalkulators nav vajadzīgs un tā, iebraucot apdzīvotā vietā, kas to pasludina ar balto vietas nosaukumu, braukt drīkstēs 65 km/h ātrumā, bet tur kur atļauts 70, tur 85. Visā teritorijā, kur zīmju nav, varēs „dragāt” 105, bet, ja zīme atvēl vairāk, kā šur tur var pamanīt, tad +15. Jauku, vai nē, ja vien nepastāvētu tāds fenomens kā attīstība, kas nākotnē(samērā drīz) rosinās atļaut pārkāpt jaunievedumu atkal un atkal par „nieka” 15km/h un tā līdz ātrāko automašīnu veiktspējas robežām, līdz visā Latvijas teritorijā pa visiem, ceļiem(drīzāk neceļiem), braukstāpat kā pa Vācijas autobāņiem - bez ātruma limita. P.S. Runa varētu būt par soda mīkstināšanu, ja limits pārsniegts aparatūras kļūdas robežās, bet nevis par veseliem 15km/h, kas nekādā gadījumā nevar būt nejaušība(ja braucējs apgalvo, ka nav pamanījis, diskutabla ir viņa pielaide satiksmē).
andža
a
Ja mās gribam labāku kārtību uz ceļiem, tad vajag pēc iespējas vairāk pārvietojamos radarus, jo tie fiksē VISUS ātrumpārkāpējus. Nav kā cilvēks (policists), šis ir mans draugs, tas kaimiņš vai liels priekšnieks (ministrs). Un tie netiek fiksēti. Par +15. Kāpēc tieši +15, kāpēc ne +25? Tas man atgādina bērnudārzu. Ja jau noteikumi paredz 90 km/h, tad tā arī brauksim. Ja vajag ātrāk, tad pieliksim tos 15 vai 25 km/h klāt un brauksim ātrāk, bet tādus domājam vienu, darām citu - kā berbudārzā:(

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas