Dažos maršrutos pasažieru skaits ir krietni samazinājies, un līdztekus dzelzceļam daļēji vai pilnībā tiek nodrošināta autosatiksme, stāsta S.Maļuha. Viņa atzīst, ka cietīs pasažieru komforts, jo, iespējams, viņiem būs jāmaina transporta veids, kā arī varētu būt jāpārsēžas citā transportā, lai gan līdz šim ar vienu transportu varēja braukt līdz galapunktam.Patlaban tiek nodrošināti gan vilciena, gan autobusa pakalpojumi, bet turpmāk par samazināšanu tiek domāts par šādiem virzieniem: Rīga-Gulbene, Rīga-Liepāja, Rīga-Dubulti, Rīga-Reņģe, Rīga-Ventspils, Rīga-Jūrmala, Rīga-Ogre, Rīga-Jelgava, Rīga-Dobele, Rīga-Daugavpils un Rīga-Aizkraukle.Izmaiņas transporta grafikos stāsies spēkā 15.februārī, taču autopārvadātāji un a/s _Pasažieru vilciens_ iedzīvotājus informēs 10 dienas pirms to stāšanās spēkā. Informāciju varēs saņemt maršrutu galapunktos, informē sabiedrisko attiecību speciāliste. Tā kā valsts budžeta dotācija sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai gada laikā ir jūtami samazināta, jāatrod labākais risinājums pakalpojuma nodrošināšanai. Ņemot vērā dzelzceļa un autosatiksmē gaidāmo optimizāciju, līdz gada beigām plānots aptuveni 1,5 miljonu latu ietaupījums, stāsta S.Maļuha. Turpinās arī maršrutu pārplānošana uz vietām, kur dzelzceļa satiksme vispār nav pieejama, taču tas ir tālākas nākotnes plāns.
Vienpadsmit starppilsētu virzienos februārī samazinās sabiedrisko transportu
Vienpadsmit starppilsētu sabiedriskā transporta virzienos, kur līdztekus dzelzceļam daļēji vai pilnībā tiek nodrošināta arī autotransporta satiksme, tiks samazināts maršrutu skaits, stāsta Valsts autotransporta direkcijas preses sekretāre Sandra Maļuha. Starppilsētu maršruta tīkls tiek pārplānots tā, lai dzelzceļa reiss tiktu aizstāts ar autobusa reisiem un otrādi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.