Investīciju un uzņēmējdarbības veicināšanas padomes sēdē arhitekts Juris Gertmanis pastāstīja, ka operas piebūvē plānots ierīkot skatuves palīgtelpas četru skatuves laukumu platībā, lai varētu ātri nomainīt dekorācijas, kā arī dekorāciju darbnīcas, administrācijas telpas, personāla ēdnīcu, orķestra mēģinājumu zāli, divas baleta mēģinājumu zāles, kora ģērbtuves un citas telpas. Savukārt pazemes autostāvvieta paredzēta 500 automašīnām, un ir divi varianti – vai nu parasta autostāvvieta, kur automašīnas novieto paši autovadītāji, vai automātiskā autonovietne.
Rīgas galvenais arhitekts Jānis Dripe atzina, ka šī ir labākā no iespējamajām autostāvvietas vietām Rīgas centrā. Taču A.Šlesers apšaubīja, vai tādā projektā, kas cieši saistīts ar operas piebūvi, izdosies piesaistīt publisko partneri, jo tik daudz stāvu projekts būtu ārkārtīgi dārgs. «Kad zīmē, ļoti bieži netiek skaitīta nauda. Es varu skaidri pateikt, ka piecstāvu autostāvvietas būvniecība būs ļoti dārga, un saistīt to ar operu nozīmē nogalināt operas trešās kārtas projektu. Gribētu, lai tiktu izskatītas citas iespējas,» norādīja vicemērs. Viņaprāt, labāks risinājums būtu divu līmeņu autostāvvieta zem Aspazijas bulvāra visā tā platumā. Nākamajā Investīciju un uzņēmējdarbības veicināšanas padomes sēdē plānots izskatīt visas iespējamās iespējas par autostāvvietu ierīkošanu Rīgas vēsturiskajā centrā.