"Viens no mūsu uzņēmuma ilgtermiņa uzdevumiem ir nodrošināt augsta līmeņa klientu apkalpošanas servisu, iespēju robežās uzklausot katra klienta ieteikumus un pretenzijas, tostarp arī anonīmas, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti ikvienam klientam. Lai sekmīgi pilnveidotu uzņēmuma darbu, nepietiek vien ar saskari klientu apkalpošanas centros, tikšanās reizēs namu sapulcēs, tāpēc ieviešam jaunas formas komunikāciju ar mūsu klientiem", norādīja Rīgas namu pārvaldnieka valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe.
Tālrunis – automātiskais atbildētājs strādās diennakts režīmā, ļaujot ikvienam uzņēmuma klientam atstāt ziņojumu ar savu ierosinājumu vai pretenziju par SIA Rīgas namu pārvaldnieks darbu, izvēloties saglabāt ananomitāti vai arī atstāt savu kontaktinformāciju.
Iedzīvotāji savus ieteikumus vai pretenzijas var sniegt, zvanot uz tālruņa numuru 67415454 vai sūtot ziņu uz e-pastu [email protected].