RD Izglītības, kultūras un sporta komiteja 20. septembrī akceptējusi līdzfinansējuma piešķiršanu 9000 latu apmērā no RD Izglītības, kultūras un sporta departamenta budžeta līdzekļiem, portālu Diena.lv informēja RD pārstāve Dzintra Āboliņa.
Festivāla kopējās izmaksas pārsniedz 61 000 latu, kuras sedz vairāki citi piesaistītie sponsori, tostarp Astrahaņas apgabala pašvaldība, komercbanka Agrosojuz, un Krievijas kompānija Okno-TV. Finansējumu sniedzis arī tūrisma zīmols Live Riga, apliecināja festivāla koordinators Arturs Pošars, tiesa gan viņš nevarēja nosaukt precīzu summu - vien norādīja, ka Live Riga šādi popularizē un reklamē Rīgu.
Arī paši Live Riga pārstāvji nevarēja sniegt informāciju, cik liels finansējums piešķirts festivālam, jo "atbildīgā persona ir devusies atvaļinājumā". Live Riga preses sekretāre Guna Caune uzsvēra, ka Rīgas Tūrisma un attīstības birojs (RTAB) regulāri ar Live Riga informatīvajiem materiāliem un suvenīriem atbalsta dažādus pasākumus, konferences un forumus, kas notiek Rīgā.
RD Izglītības, kultūras un sporta departamentu acīmredzot nav mulsinājis fakts, ka festivāla meistarklases notiek krievu valodā, šādi, iespējams, ierobežojot daudzu jauniešu iespējas tajā piedalīties. Uz jautājumu, kāpēc festivāla darba valoda nav, piemēram, angļu, kas ļautu piedalīties arī Eiropas valstu jauniešiem, Dz.Āboliņa atbildēja, ka pasākumā piedalās jaunieši no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Somijas un Krievijas, kuras ir Eiropas valstis.
Paši organizatori, SIA Televīzijas ideju festivāls, uzsver, ka šāds pasākums veicina Rīgas popularizāciju, Latvijas galvaspilsētas atpazīstamību citās valstīs, veido un nostiprina jauniešu kontaktus starptautiskā līmenī, kā arī veicina profesionālo interesi mediju kontekstā.
Scenāristu, aktiermākslas, televīzijas montāžas, režijas, muzikālā noformējuma un operatora darba meistarklases vada vairāki "starptautiskā līmenī atzīti profesionāļi", piemēram, Arina Šarapova, Leonīds Mlečins, Aleksejs Lisenkovs, Mihails Zeļenskijs, Aleksandrs Nosiks un citi.