Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +4 °C
Skaidrs
Ceturtdiena, 17. oktobris
Karīna, Gaits

"Rīgas satiksmes" pārvadāto pasažieru skaits samazinājies par vairāk nekā 20%

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
traductrice
t
Esmu starp šiem 20%! priecājos, bet šim procentam ir jābūt lielākam. Sabiedriskais transports jāatstāj pensionāriem. viņi ir pelnījuši neiet ar kājām un/vai nebraukt ar riteni. Ceru, ka RS nepietiks nekaunības nogriezt atlaides, kas pienākas pensionāriem un skolniekiem.
inese
i
Es esmu rīdziniece, ikdienā braucu ar 6. tramvaju. Domāju, ka zemās grīdas tramvaju ieviešana jāatliek uz labākiem laikiem. Lūdzu žurnālistus rakstīt par to, rīdzinieki man piekritīs!
de
d
Bemkens - vampīrs!
Dolārs
D
Un kur tad tiem bezdarbniekiem būtu tā jābrauc? It tikai normāli, ja pie 23% bezdarba ir 20% kritums pasažieru pārvadājumos.
Ieva
I
Baidos, vai šitais nekalpos par ieganstu vēl kaut ko slēgt, jo redz neesot, kas brauc, lai gan, piemēram, pietiktu jau sakārtot kustību pa Brīvības ielu, kur nepārtraukti pienāk trolejbuss, vai autobuss, toties citur...Un tad tie cakainie maršruti, kur ne vienā vien cakā transportlīdzeklis paliek praktiski tukšs, bet tad, tiklīdz tā ir izbraukta, atkal pilns. Es vēl saprastu trolejusiem, bet ja autobusiem...Lai vai kā, interesanti, vai žurnālistiem izdosies noskaidrot, kas tā bija par degvielu, ko RS autobuss naktī tirgoja- nu diez vai tas darbojās ar bioetanolu, bet šoferītis šādi tirgoja pašbrūvēto?
skaits
s
toties bojagajuso un savainoto ir audzis un ka parsati neviens neparko nav atbildigs un nav neviena raksta ar precizu notikumu gaitu taja diena vai norades kur vispar brivdienas 20.00 var zvanit ka busa vaditajs brauc dzeruma.
hm
h
Paskatieties, kas notiek pils.tr. depo - visi laukumi pilni ar stāvošiem autobusiem, trolejbusiem un tramvajiem. Mēs tik pērkam jaunus un tad atkal jaunus. Es nesaku, ka nevajag atjaunot tr.bāzi, bet cik stāv dīkstāvē? Reāli kustības grafiki netiek pieskaņoti infrastruktūrai. Tur kur kādreiz bija padomju laika rūpnīcas utt. transports vēl joprojām kursē ik pa 1-3 min. , lai gan rūpnīcu sen vairs nav. RS tikai samazina transporta skaitu uz līnijas, nevis optimizē atbilstoši pilsētas attīstībai. Cena arī ietekmē braukšanas paradumus. Katrs normāls potenciālais braucējs tr. izmanto maksimāli minimāli. Pietiek jau, ka skolniekiem cena padārdzinājās 2x.
Andrievs
A
Ir 2 biznesa modeļi. Viens ir samazināt cenu, palielināt apgrozījumu un līdz ar to pieaug peļņa, trūkums tikai viens -jāstrādā vairāk. Otrais variants ir celt cenas, kas samazina apgrozījumu. Jo vairāk ceļ cenas, jo peļņa lielāka, arī jāstrādā mazāk. RS izvēlējusies šo variantu. mņešbiļešu cenas otrās augstākās Eiropā, vienreizējo biļešu cena strauji tuvojas Itālijai, bet ņemot vērā, ka Rietumeiropas valstīs vienreizējo biļeti var pārsēsties arī citā transporta līdzeklī un par bāgāžu nav jāpiemaksā, tad arī vienreizējās biļetes Rīgā ir dārgākas. Mācieties slaisti no Ryanair!
Zinātājs
Z
Atbildēt Vērtēt komentāru: Vērtējums: 5 Balsu skaits:11 x hmm 03.05.2010 20:50 Tad jau arī RS darbinieku skaitam ir jākļūst par 20% mazākam -=-=- Tak viņš jau ir kļuvis par 25% mazāks un patiesībā ar katru nedēlu tikai krītas un krītas, tā kā nav ko tirst ja nezini!!!!!!
KINO
K
... plaani praatinji ...
hi-hi
h
mafija
Olga
O
Es izmantoju sabiedrisko transportu. Katru reizi akceptēju e-biļeti. Tikai kamēŗ es to daru un vēl daži citi no iekāpušajiem, lielākā daļa vienkārši brauc "par zaķi". Nedomāju, ka biļešu cenu celšana varētu palielināt ieņēmumus. Varētu pat pienākt cenas kritiskā robeža, kad "uz papīra" vispār nebūs braucēju.
Karamba
K
Principiāli neizmantot RS, lai arī varētu to atļauties,kļūst aizvien populārāk. Normāla demokrātija, un veids kā vienšūņus piebremzēt. Cita lieta, ka īstajiem vainīgajiem no tā ne silts ne auksts, kamēr var izkārtot valsts dotācijas.Jeb finālā, tāpat samaksā iedzīvotāji.
bezpersonisks vārds
b
Kamēr kontrolieri nemaksājušos bezbiļetniekus reāli nevarēs aizturēt vismaz uz vairākām stundām, nekas nemainīsies. Tie traģikomiskie kadri - tās tantes ar nodzertiem ģīmjiem un bargie lūzeronkas - bijību izraisa tikai pirmklasniekos. Varu derēt, ka Bemhens pats ar parasto sabiedrisko nav braucis jau gadiem. Pajautājiet taču kāds viņam to!
Atlaist to mūdzi!
A
Nu, ziniet! Lielīties ar to, ka tas sū.. e-talons jāvalidē arī knapi kustēties spējīgiem večukiem un tantītēm, var tikai deģenerāts. Jau tā viņi knapi ieraušas pa durvīm, bet šiem vēl jāklumpurē pie tā aparāta. Redziet, Rīgas Satiksmei tā esot ērti!!! Bet vai kāds no tiem RS jefiņiem ir padomājis - KĀ ir tiem vecajiem cilvēkiem!? Man jau metas pumpas no vārdu salikuma Rīgas Satiksme!!!!!!!!!!!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas