Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +3 °C
Viegls lietus
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Točs: Sods būs vilcienus būvēt Latvijā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Harijs S.
H
Tieši tā, Toča kungs! Mūsu valdība dara visu, lai Latvijā neko neražotu! Un lai visu pēc iespējas pārdotu ārzemniekiem. RP gribēja atdot ostas, zemi pārdod, jo Vilks uzlicis augstu zmes nodokli. LHZB prakstiski likvidēja, bet SEB bankai uzdāvināja 25 mio... U.T.T. Tagad Latvijā ir tikai ārzemju bankas. LTV1 faktiski likvidē, nākošgad Jaungada raidījuma veidošanu atdos MTG. Hokeju LTV7 nerāda, tapēc RD zaudē, jo nav morālā atbalsta. Tagad uz likvidāciju gaida "Liepājas metalurgs",kuram Vilks paaugstinājis elektrības izmaksas. Cilvēki nevar samaksāt par siltumu, kuram atkal Vilks negribēja dot zemāko PVN likmi. Valdības grēku saraksts ir garš... Tiesas diena tomēr nāks-vēlēšanas nav aiz kalniem.
Ha
H
Par ko te jābrīnās? Jebkuras ekonomiskās aktivitātes un investīcijas attīsta ekonomiku, palielina IKP, veicina atalgojuma kāpšanu, palielina inflāciju un rada problēmas vienam pagļēvam vadonītim tīri grāmatvediski sabalansēt ekonomiku tā, lai īstajā brīdī un īstajā vietā uz laiku tiktu izpildīti iestāšanās euro klubuiņā kritēriji. Un tā ir visa grāmatvedības gudrība. Tā tas ir, kad politika ir pašmērķis vai korporatīvas grupeles mērķis, bet ne līdzeklis valsts attīstībai. Piedevām, ja vēl ražots tiks ne draugu rūpnīcā, ar itkā neskaidru kapitālu, ar itkā neskaidrām bankrota perspektīvām utt. Vai nav par daudz fantastisku sakritību vienai sīkai valstelei ar draņķīgu valdību?
līgumu izlasi
l
............................
rūpnīcas peļnu un nodokļus
r
Latvijai neredzēt
krievu mafijas rūpnīca par ES naudu
k
mums jau ir metalurgs parekss krājbanka fiļš mušļims
zhurkas
z
Tad luuk kaapeec taa zhurka demisioneja, laikam grims kads kugis.
QA
Q
točupel, krāniņ, kāpēc neraksti, ka Daugavpilī neražos tramvajus, bet iepirks Baltkrietvijā? Protams, Daugavpilī pie varas ir "pareizie", viņu lēmumi ir "pareizie"...
Skaidri teikts
S
"joprojām tas ir iespējams līdz janvāra beigām, pirms PV un valdība nav lēmusi, ka iepirkums ir beidzies, un valdība nav lēmusi, ka šie līdzekļi ir jāpārdala"/Ronis/ tātad valdība izlemj vai būs rūpnīca vai nebūs
NU
N
Toč, ja tev kaut kas šķiet "diezgan skaidri redzams", tad beidz lietot to draņķi un halucinācijas vairs nerādīsies. Ja valdības pārstāvji būtu gājuši šveiciešu uzņēmuma Stadler pavadā, tad viņi jau sen būtu uzvarējuši konkursā.
BET
B
Kad CAF uzvarēja konkursā bija cita valdība :) tad nāca cita valdība un vecie līgumi vairs neder - tādi vecie jaunie laiki :)
  • 2
  • 2
garāmgājējs
g
Šim līgumam ar CAF nav nekāda sakara ar ražošanu/neražošanu,bet gan Toča saimnieka vēlme nozagt daļu no Eiropas fondu naudas.Šie raksti parādās Dienā sakarā ar to ka vadībā parādījies Kots?
tam, kurš citus par meļiem saukā
t
Esi redzējis līgumu par vilcienu ražošanu Latvijā? Tad pastāsti, cik lielos apjomos, uz kādām iekārtām, par kādu naudu tas tiks darīts.
  • 5
  • 0
n
vilcienu sāga tiek vērota jau no paša sākuma. patiesībā tas būtu žurnālistu uzdevums sekot notiekošajam. nevis iekliegties un aizmirst
  • 3
  • 0
to melis garāmgājējs
t
Kā tad līgumam par ražošanu Latvijā nav nekāda sakara ar ražošanu Latvijā? Tādi meļi ir tikai sorosītu.vienotības komentētāji
  • 6
  • 8
Es.
E
Un tas viss tikai tāpēc, ka ir uzstādījums no ārpuses - Latvijā nedrīkst attīstīties nekāda ražošana. Punkts. Un nu mūsu valdības vīri, premjera vadībā, ar sviedriem vaigā cenšas šos norādījumus no ārpuses izpildīt. Iespējams, pretī solītais-par paklausību-ir gana dāsns...Kāda tur rūpe par tautas interesēm? Jau sen ir aktualizējies senais, slavenais izteiciens: Vai nu jūs esat idioti, vai tautas ienaidnieki? Interesanti, kā šodienas Latvijā šis teiciens būtu piemērojams?
Esim
E
Kaut ko naivāku nevarēji izgudrot? Mazā un zaļā Latvija nav un nebūs nopietns konkurents Eiropas ražošanai, Nopietnai ražošanai te nav kur izvērsties, darbaspēka problēma te ir katastrofāla. Tur nepalīdzēs nekāda valdība, pat bez jebkādiem norādījumiem. Pat lauksaimniecība te ir neizmērojami sīka, lai filozofētu par tās nopietnu ietekmi uz Eiropas tirgu.
  • 0
  • 0
c
c
Un tas viss tikai tāpēc, ka ir uzstādījums no ārpuses - Latvijā nedrīkst attīstīties nekāda ražošana. Punkts. ........................ Tad jau slikti strādā, jo Latvijā kopš krīzes ražošanas un eksporta apjomi ir krietni auguši.
  • 3
  • 0
anna
a
viņi nav idioti, bet pilda uzdevumu. Labāk būtu idioti
  • 5
  • 5
Nu bet
N
Nedomāju, ka ministri - cilvēki ar augstāko izglītību un angļu valodas zināšanām! - ir pilnīgi idioti
  • 1
  • 8
Lupe
L
Jelgavā cukurenes vietā krievi cels tanku rūpnīcu! Ko darīt - priecāties vai raudāt, Toč?
Lupem
L
Vai tad nesaproti - Latvijā nebūt ražošanai. Eiropai nevajag stipru, neatkarīgu, maziņu valsti. Krievi varbūt arī celtu rūpnīcu.
  • 2
  • 6
Žanis E.
Ž
Ja krievi cels - noetikti raudāt. Jāstrādā pie britiem Britānijā. Tas ir pareizi
  • 7
  • 2
klusais
k
Regulārie šādas intonācijas raksti liek domāt , ka Diena ir nopietni saistīta ar izpildītāju pusi . Jautājuma būtība slēpjas nevis CAF, bet gan līgumā kā tādā . Noslēdzot līgumu tiek dota dzīvības atslēga Antonova projektam ap RVR . Šos pašus vilcienus var būvēt arī citur Latvijā , piemēram dzelzceļam ir iespējas to darīt, nav nepieciešams RVR ...
klusais
k
to jap - var jau gaudot , ka grauj Latvijā razošanu , bet tas ir pilnīgs bleķis , jo konkrētais gadījums vienkārši nogriež 30 gadu patstāvīgu un garantētu peļņu no Latvijas subsidēta uzņēmuma PV. Kas var būt labāks biznesam , kā 30 gadus mierīgi un garantēti kāst piķi. Jau minēju , ka RVR nav vienīgā vieta , kur var būvēt Latvijā vilcienus Ar tādām pašām sekmēm uz tiem pašiem noteikumiem to var darīt arī LDz struktūras gan Rīgā gan Daugavpilī. Stāsts par ražošanas graušanu ir pilnīgs pufelis , ko izdevīgi ir tiražēt iesaistītajām pusēm. Esmu gandrīz pārliecināts , ka jaunie vilcieni būs un tie būs CAF vilcieni. Pie kam domāju ,ka kā nopirksim, tā arī uzturēsim tos lētāk kā gadījumā ar CAF.
  • 4
  • 1
Zigis
Z
No kurienes Točam un komentētājiem tāda pārliecība, ka vilcienus būvēs Latvijā? Cik zināms, CAF ir spāņu firma, RVR pieder Kiprai un ar Latviju ne vienai, ne otrai nav nekadas saistības...
  • 4
  • 1
Vārds
V
Tad, varbūt, tu ātri saražo tos vilcienus un piedāvā Latvijas dzelzceļam.
  • 1
  • 0
jap
j
nu kad RVR ražos vilcienus, tad būs apgrozījums, kad neko neražo - nav apgrozījuma. Bet kāpēc ir jātic ka Stadler kaut ko dāvinā? Vai nav jātic nevienam un nav jādara nekas - tas būtu īsti latviski...
  • 5
  • 2
to jap
t
Tu pats tam tici? Tu tici, ka CAF uzdāvinās RVR ražošanas iekārtas, nodos tehnoloģijas un radīs sev konkurentus? Tu tici, ka RVR var saražot vilcienus apjomā kas 50x pārsniedz gada apgrozījumu? Tu tici, ka to visu var izdarīt laikā kurš samērojams ar iekārtu uzstādīšanas un noregulēšanas laiku?
  • 8
  • 1
jap
j
Jā Diena ir nopietni saistīta ar interesi būvēt vilcienus Latvijā - Latvijas interesi
  • 8
  • 7
Vierry
V
Sandri, Tu tiešām esi Lauznis, Zābaks vai arī pērkams žurnālists:(((( Tu neredzi laikumu!!!!!! Nožēlojami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anna
a
Laikums ir tas bubulis, kas dzīvo zem gultas. bet Točs ir tāds, kas to neredz. Jo viņs ir lauznis, dzīvo zābakā. un vēl arī nopircis sev brilles caur kurām nevar Laikumu ieraudzīt
  • 6
  • 1
Tievais
T
Varbūt kāds Jaunupa drauģelis?
  • 7
  • 1
Štobtubī
Š
Kas ir Laikums?
  • 8
  • 1
arturs
a
Šajā jautājumā tiešām nav skaidrības un vērotājam no malas jāpiekrīt Točam. Valdībai te būtu jāsniedz precīzāka informācija.
Kas gan tur neskaidrs?
K
Shēma izgāzās, jo neviens nebija gatavs uzņemties atbildību par 100miljonu Eiropas naudas zaudēšanu, citādi konkurss netiktu vilkts un līgums jau sen būtu noslēgts bez slēptām nosacījumiem, kas palīdzētu izvairīties no atbildības.
  • 4
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē