Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Uzņēmējs: Kopbraukšanas idejas izkropļošana

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Dirnis
D
DE ar Mitfahrzentrale braucu jau 1989,,,,,daži spriedelētāji pat nebija dzimuši.....nožēlojama province....
MUDDAKKKS
M
Šitam dinozauram jumts ir aizbraucis. Pirms gadsimta šādi tipi cīnījās pret auto ieviešanu, jo, redz, zirgu pajūgu bizness sāk iznīkt! Kur tādi bezperspektīvie atpakaļrāpuļi vispār rodas, kuri cīnās pret progresu! Varbūt viņus visus varētu deportēt uz kādu savu valsti, lai dzīvo nostaļģijā u n atpalicībā. Uz Kubu, piemēram.
Bērziņš
B
Uz Kubu par vēlu, bet uz Ziemeļkoreju gan vēl varētu
  • 0
  • 0
Džordžs Orvels
D
Pēc šī ''uzņēmāja'' loģikas, kājāmgājēji ir valsts un tautas ienaidnieki, jo pārvietojas kājām un no viņiem nevar iekasēt naudu par biļeti. Kad būs kāju nodoklis un iešanas abonentmaksa, laupītāju banda?
Ēdelweiss to Guntei
Ē
Ja jau esi tik zaļi domājosa, tad irosini lai ari visadi tur prezide t eidigie ar savie praidiem, ministrveidigie, deputatveidigie ari brauc ar sabiedrisko vai velosipēdu
komentētājveidīgajam ēdelweisiņam
k
Patsāsti, komentētājveidīgais, ko tev nodarījuši citādi dzīvojošie, ka tu centies viņus komandēt? Viņi tavā dzīvē nejaucas!
  • 0
  • 0
Ēdelweiss
Ē
Tas Eirojudenpidaresenkomisaren lemums par privatā transporta izmantošanas minimizēšanu ir kārtejais sabiedriskā transporta lobēšanas veids jo no ta var vairak nozagt...
Andrievs
A
Par konkursiem jau nu šis varēja paklusēt. Ja noklusēja, tad vajadzēja pastāstīt, kā tika pie Rīgas nodokļu maksātāju dotēta pasūtījuma ar Rīgas mikroautobusu satiksmi izspiežot no tirgus uzņēmumus, kas strādāja ar peļņu bez dotācijām.
Such Fun!
S
Spriežot pēc bildes, Džeimss Moriartijs ir dzīvs un vada SIA "Ekspress Ādaži"
pamēģināju
p
Kopbraukšana nav konkurētspējīga, ja jāstrādā pēc tiem pašiem noteikumiem, kas citiem pārvadātājiem. To sāks izmantot tikai tad, ja būs lētāk nekā taksis vai sabiedriskais. Un to var tikai tad, ja ir noteiktas "privilēģijas" kaut ko nepildīt, kaut ko nemaksāt, kas ir jādara paŗējiem pārvadātājiem. Tāpēc jau frib mainīt likumu, lai nebūtu jāstrādā pēc tiem pašiem noteikumiem, kā citiem.
Bērziņš
B
Beļģijā, Nīderlandē un citās Eiropas valstīs dzīvojošie latvieši jums var pastāstīt, kā tad īsti ir ar to kopbraukšanu un sabiedriskā transporta dotācijām, lai nav te jāraksta visādas muļķības. Kopbraukšana, piemēram, Nīderlandē ir atļauta un arī tiek diezgan plaši izmantota, jo tas ir lētāks, ātrāks un ērtāks pārvietošanās veids salīdzinājumā ar sabiedrisko transportu. Kopbraukšana arī mazina sastrēgumus, jo vienā mašīnā vairs nebrauc 1, bet vairāki. Tas arī nozīmē zemāku CO2, jo visiem mašīnas vairs nav vajadzīgas. Bez kopbraukšanas ir atļautas arī flex-car-pooling. Skaidrs, ka pasažieru pārvadāšanas uzņēmuma valdes loceklis vilks no skapja visus argumentus pret kopbraukšanu, lai aizstāvētu sava uzņēmuma intereses. Protams, šāds uzņēmums nodrošina ar darba vietām, kas arī nav mazsvarīgi, tomēr ir jāprot konkurēt - vieniem der zema cena, citiem svarīgs serviss, maršruts, pārvadājumu laiki. Es personīgi daudz labprātāk brauktu ar kādu privāto automašīnu, nevis sabiedriskaja transportā, kur laipnība un serviss nav bieži viesi, kā arī pašvaldība ar "Rīdzinieku kartēm" u.tml. brīnumiem diskriminē daļu pasažieru. Ne visās vietās un laikos ir pieejams un ērts sabiedriskais transports. Drīzāk ir jāsakārto nodokļu iekasēšana par šādiem braucieniem - ja pasažieri dala degvielas un privātas automašīnas uzturēšanas izmaksas, tad šī summa nav pieskaitāma pie ienākumiem. Ja autovadītājs pelna vai izmanto darba automašīnu, tad ta ir pavisam cita opera.
Anna
A
Skumji, ka kā vienīgo konkurēšanas veidu šis uzņēmējs redz kopbraukšanas liegumu, ko pamato ar pašķidriem argumentiem. Vitālija Komara vārds jau agrāk ir izskanējis saistībā ar iepirkumu skandāliem un nepildītiem solījumiem. Iskatās, ka neko no tā vēl nav iemācījies.
  • 0
  • 0
Eiropā dzīvojošais latvietis
E
Ar sabiedrisko tran sportu ir tā, ka visi maksā vienādu cenu un nevienu neuztrauc, kur tu esi deklarēts un vai esi briselietis, beļģis no Namīras vai tūrists no Rīgas. Ar ūbertakststiem neesmu pazīstams, tagad nav tie laiki, kad var takšos vizināties. Ja vajag kaut kur braukt, piemēram, uz lidostu, tad ņemu parasto taksi. Pa pilsētu neesmu lepns iet kājām, ta veselīgāk. Savukārt ārpus pilsētas nekādu alternatīvu savam autiņam nav.
  • 2
  • 0
Gunte
G
Noņemot pasažierus sabiedriskajam transportam, cilvēki vairāk sāks braukt ar privāto. Tā, ka videi, protams, ka tas būs kaitējums. Kopbraucēji jau nav zaļi domājoši, jo tad jau izvēlētos braukt ar riteni vai sabiedrisko.
  • 2
  • 4
Bērziņš
B
Beļģijā, Nīderlandē un citās Eiropas valstīs dzīvojošie latvieši jums var pastāstīt, kā tad īsti ir ar to kopbraukšanu un sabiedriskā transporta dotācijām, lai nav te jāraksta visādas muļķības. Kopbraukšana, piemēram, Nīderlandē ir atļauta un arī tiek diezgan plaši izmantota, jo tas ir lētāks, ātrāks un ērtāks pārvietošanās veids salīdzinājumā ar sabiedrisko transportu. Kopbraukšana arī mazina sastrēgumus, jo vienā mašīnā vairs nebrauc 1, bet vairāki. Tas arī nozīmē zemāku CO2, jo visiem mašīnas vairs nav vajadzīgas. Bez kopbraukšanas ir atļautas arī flex-car-pooling. Skaidrs, ka pasažieru pārvadāšanas uzņēmuma valdes loceklis vilks no skapja visus argumentus pret kopbraukšanu, lai aizstāvētu sava uzņēmuma intereses. Protams, šāds uzņēmums nodrošina ar darba vietām, kas arī nav mazsvarīgi, tomēr ir jāprot konkurēt - vieniem der zema cena, citiem svarīgs serviss, maršruts, pārvadājumu laiki. Es personīgi daudz labprātāk brauktu ar kādu privāto automašīnu, nevis sabiedriskaja transportā, kur laipnība un serviss nav bieži viesi, kā arī pašvaldība ar "Rīdzinieku kartēm" u.tml. brīnumiem diskriminē daļu pasažieru. Ne visās vietās un laikos ir pieejams un ērts sabiedriskais transports. Drīzāk ir jāsakārto nodokļu iekasēšana par šādiem braucieniem - ja pasažieri dala degvielas un privātas automašīnas uzturēšanas izmaksas, tad šī summa nav pieskaitāma pie ienākumiem. Ja autovadītājs pelna vai izmanto darba automašīnu, tad ta ir pavisam cita opera.
VVZ
V
Taksistu mafija sarosījās.
qwerty
q
Vācijā pat iedomāties šādu diskusiju nevarētu. Ja ir taksis vai sabiedriskais transports - vai tas Uber vai uz citas platformas - pilnīgi vienalga uz visiem attiecas tās pašas prasības gan nodokļos, gan licencēs. Savulaik ar zirga pajūgu varēja kopbraukt uz baznīcu svētdienā, bet ne jau mūsdienās.
var arī mūsdienās
v
Piemēram, ģimene kopā brauc ar autiņu gan uz veikalu, gan koncertu, gan jūrmalu pasauļoties. Ko tagad, liks vīram reģistrēties kā indiivduālā darba veicējam un naksāt nodokļus par to, ka viņs ar sievu vienā mašīnā brauc? Es nedomāju, ka arī vecajos laikos kāds strādāja par ormani. Katrs savos ratos uz barnīcu brauca vai tapat kājām gāja.
  • 1
  • 0
Zaza
Z
es jau domāju, ka tas Uber un pajūga braukšanas salīdzinājums vairāk bija domāts virzienā, ka abi pēc būtības ir pagātnes paliekas un apzīmē vairāk atpalicību, ne progresu ...
  • 2
  • 0
Pret
P
Vācijā nav iedomāja, UK, ASV, Somijā un citviet ir pat ļoti iedomājama. Vispār ir diezgan smieklīgi lasīt argumentu par zirgu un pajūgu no taksistu aizstāvja. Nozare, kas nemaksā 80% nodokļu un subsidētais, pilnīgi necaurspīdīgais transports sametušies uz vienu roku.
  • 5
  • 4

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē