Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Augulis: Dīzeļvilcienu modernizācijas projekts ir neizdevies eksperiments

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Fredis
F
Nē, Auguļa kungs, vīri strādā un visu izdarīs. Jūsu mē'fginājums atkal sākt vienu vilcienu iepirkumu neizdosies. Pietiek izmest naudu!
nu ja ,
n
taupiit jau nav modee, jaadziivo uz pilnu klapi, paari reaalajiem liidzekljiem. piena upes kjiiselja krastos kaa no kaada dizhgara mutes LTV 1992 gadaa. . pat glanceetos zhurnaalos raadiija nomiitas krokodilaadas kurpes , izvilktas no skapja- lai paskataas , ar ko staigaa ekselences, taa ir ka pashu vagoni par prastu ...... filmaa Pie bagaataas kundzes bija taada fraaze- valdiibas kliisteris un par franchu klaviereem un franchu konjaku..... provinciaalaa dizhmaniiba un niciiba pret visu saveejo.... un kad taa filma uznjemta, ko
Atkal jau.....
A
Atkal jau iebāž kādam nerealizējam projektam 22 miljonus,ūkstāā,kuri stiepj tikai gumiju,sańemot par gumijas stiepšanu algas,par neizdarīto darbu.Dału ,protaks,ka nozog,kā jau venmēr,kad dabuj lielāku summu kjetnāc.Beidzat beidzot cūkoties,sākat strādāt,nevis aplaupīt nabadzībā iedzīto tautu!!!
Izdevies eksperiments
I
Ja vilcieni brauks un pasažieriem piedāvātā kvalitāte būs atbilstoša (pret ieguldījumu vienā vagonā vai sastāvā), eksperiments būs izdevies un sevi attaisnojis. Faktiski, ministram ir jārunā par tā sasniegumiem, un jābūt pionierim jebkādai vietējai industrijai un tās pakalpojumiem, nevis pionierim lieliem iepirkumiem no ārzemēm. Patreizējais ministrs vēl neko nav vērtējis, bet jau paziņo par izgāšanos. Populists kas populists.
Alla Borisovna
A
Uz ko Augulis tās bumbas veļ? Kas bija satiksmes ministrs Straujumas valdību laikā? Tiešām neatceros. Kaut arī - ja godīgi - tai lietā ir liela ministrijas ierēdņu neizdarība.Nepietiek tikai saslēgt līgumus, bet arī jākontrolē to izpilde.
Patriots
P
Duracini, valsts ielikusi tikai 1.5m eur, dabujusi jau kadus 3 sastavus jeb 9 vagonus. Par to, darbs ir 18 menesus bijis ap 200 cilvekiem, plus tas ir izmaksajis 6x letak neka nopirkt 1 jaunu vagonu. Problema nav valdiba, problema ir mulku koncentracija. Tak atrak bauciet prom pie britiem, varbut kaut ko apgusiet vai sapratisiet.
Rizaninam ir pilniga taisniba
R
sad tad ari krieviem ir taisniba un tas ir jaatzist .
:)
:
Jā, tikai krievi ir tie, kas šeit līdz ar okupāciju ievazāja šādus tikumus, kā arī krievi ir tie, kas maksāja kukuļus šiem politiķiem un ierēdņiem :)
  • 0
  • 0
oskars
o
vispar ar dzelzcela vadibu mums nav paveicies, tapat ka ar visas Latvijas parvaldi . Vieni korumpeti neliesi un mulki ...
eriks
e
nelabi paliek no jums muļļām valdī'bā
eriks
e
neizdevies eksperiments esat jūs visa valdība
cietums
c
aiz visām stulbībām ir 2 konkrēti cilvēki : 1) idejas ierosinātājs un 2) lēmuma pieņēmējs par idejas realizēšanu . šiem abiem plānprātiņiem : a) sliktākajā gadījumā vajadzētu atrasties aiz restēm uz ilgiem gadiem, bet b) labākajā gadījumā - zaudēt darbu valsts pārvaldē uz mūžu . varbūt tad valstī kaut kas sakārtotos
cietums
c
aiz visām stulbībām ir 2 konkrēti cilvēki : 1) idejas ierosinātājs un 2) lēmuma pieņēmējs par idejas realizēšanu . šiem abiem plānprātiņiem : a) sliktākajā gadījumā vajadzētu atrasties aiz restēm uz ilgiem gadiem, bet b) labākajā gadījumā - zaudēt darbu valsts pārvaldē uz mūžu . varbūt tad valstī kaut kas sakārtotos
hahahahahahaaaa
h
Latvijā nekas nekad neizdodas. :D Vienmērt shēmotāji paliek stāvus bagāti, bet projekti izgāžas. Tā jau ir Pastalijas diagnoze. Prieks nedzīvot Latvijā!
Jepishatovs
J
AS Pasažieru vilciens bļaava ka jaadod nopelniit pašmaaju ražotaajiem , pats buudams VCRZ sastaavaa , kurš savukaart atrodams DMU vilcienu sastaavaa, lai cik smiekliigi tas nebuutu , AS Pasažieru vilciens ir visas šiis biezputras pasuutiitaajs
  • 2
  • 0
Vārds
V
Nez kur palikuši visi tie bļauri, kuri tā gribēja nodot vietējiem 30× lielāko jaunu vilcienu būves projektu?!
  • 3
  • 0
Agris
A
Kad visu to informaciju lasa,tad liekas ka te ir kaut kada bananu republika,ka Haiti,bet ne Latvija. Jabrinas ka EU dod vel naudu kura nozud nezinamos kanalos un cilvekiem kuriem negribas stradat,jeb ari neko nesaprot par lietu.
braucu
b
Maršutā Rīga -Rēzekne esmu braucis ļoti daudz reižu ar dīzeļvilcieniem. Neapšaubāmi tie ir novecojuši. Pirmkārt ,troksnis ,slikti vēdināti ,neērti sēdekļi ,otrkārt ,lēni . Modernizētam vajadzētu vismaz posmā Krustpils -Rīga braukt ar 140 -160 km stundā. Bet nav jau drošība ne uz pārbrauktuvēm ,ne gar trasi. Tomēr no darba vietu Latvijā viedokļa ,modernizācijas pasūtījumi ir darba alga vietējiem strādniekiem un tas ir plus ,atliek tikai pamatīgi uzlabot pārvaldību un izpildes organizāciju.Kam tas jādara ?
Alla Borisovna
A
Vecie dīzeļvilcieni konstruktīvi ir spējīgi braukt ar lielāku ātrumu, nekā brauc tagad, bet tas jau no sliežu kvalitātes un infrastruktūras arī atkarīgs. Ja Latvijā vilcieni sāktu braukt ar 250 km/h, tas novestu pie lieliem cilvēku upuriem. Laukos jau visi zina, ka tad, kad neregulējamā pārbrauktuve sāk mirkšķināt sarkanu un zvanīt, vēl pusminūti braukt pāri var droši.
  • 0
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas