Laika ziņas
Šodien
Migla
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

BAS: Valdība ar Finnair vēlas atbrīvoties no airBaltic

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Sos
S
Krastiņš paziņoja, ka "airBaltic" neauditētie dati par laika posmu no 2008.gada 1.janvāra līdz 2011.gada 30.jūnijam uzrāda 95 miljonu latu zaudējumus. Viņš vairākkārt uzsvēra, ka šādi rādītāji nav normāli un vērtējami kā katastrofāli ģeometriskā progresijā tieši pēc tā brīža, kad par lidsabiedrības akcionāru kļuva kompānijas vadītājs Fliks. ----------------------- Un kā banķieru Prudentosu Krastiņš domā var attīstīt aviokompāniju, zīmolu, atvērt jaunus reisus, nomainīt un papildināt floti?! Un galvenais, cik tas dod pienesumu valsts budžetam no pakalpojumu eksporta - tūrisma, nodarbina divus tūkstošus darbinieku ar labām algām un nomaksātiem nododokļiem, tostarp sociālā nodokļa iemaksas un notur izglītotus cilvēkus Latvijā. Kā ir apriebušies tie naudas kārie uz vienu dienu excel-isti: premjeri, ministri un banķieri-padomdevjei, kuri cer uz vienreizējiem starpniecības %, bet valsts lai stāv rindā un noskatās, kā cilvēki turpina pamest valsti.
:::
:
Laboju: Plintiniece satraukusies ne pa jokam...
depo
d
Pilnīgi piekrītu BAS. Nezinu nevienu citu valsti, kas tā spējīga pazemot savu valsts uzņēmumu. Citas valstis izmanto jebkuru izdevību, lai starpvalstu sarunās aizstāvētu savējos, bet mūsējie kaisa pelnus uz galvas sev. Pēdējās 6 rinkopas nevajadzīgas.
sos
s
Lieliski...pāris gadu laikā airBaltic parāds 100 000 000, kāda jēga grūst naudu caurā maisā?....Varbūt Finair nesīs vairāk labuma.
Dr.xy
D
BAS joprojam izvairas atklat materialo stavokli.Ir janodod tiesa Fliks un Bahamas registreta kremla mafijas firma.Konfiscet Flika un krievu mafijas akcijas,par labu Latvijas Valstij.
BFC
B
Piterniecei gan ir grūts darbs - zombēt Latvijas sabiedrību, ka BAS ar cilvēkiem, kas ari tā stāv nav apzaguši LATVIJU! Droši vien ir jābūt lielai ster-ai, lai to varētu darīt bez sirdsapziņas pārmetumiem!
lapsene
l
Kur nu zombēt :– vārdu salikums "подставная утка" (mednieki zinās, kas tas ir) atbilstošāk, arī tām sava alga jānopelna. Lielās zivtiņas nemīl prožektoru gaismā, grozīties, te vietā atcerēties Vallenbergu devīzi "To be, not to be seen".
  • 2
  • 0
b_d
b
Draudi pārcelties uz Lietuvu, atcelti reisi, ierosināta tiesiskā aizsardzība, mahinācijas ar akcijām, mistiskais investors, demagoģija - jā, nabaga, nabaga BAS. Sirds šķīsta kā dimanta oliņa.
Armands
A
Kāda starpība ar Finnair vai BAS kopā būt? BAS zog valsts naudu! Finnair ir normāla eiropeiska kompānija, kurā es piekrītu ieguldīt vlasts naudu.
Frenks
F
TAS ir skaidri redzams, ka pašiem mums nevajag jo nemākam ! Mākam aizņemties un godīgi strādāt svešo labā... tāpat bija VEF :( Paldies, Tev Dombrovski. Tikai kurš te otkatu dabūs, vai labu amatu? Šrēders vācijā arī sev visiu sakārtoja, tā kā nevajag !!!
NAV VIENALGA teika par Finnair
N
EUR56.8 million in the first half, a 14.7% fall, as sharp cost increases neutralised revenue gains in the period. The Finnish flag carrier stated its performance on its key Europe-Asia routes have been strong, but ongoing uncertainty stemming from Europe’s macroeconomic concerns and events in Japan, the Middle East and North Africa weighed heavily on the result. Finnair, a member of oneworld, reported a net loss of EUR23 million in 2Q2011, an improvement on 2Q2011’s EUR27.8 million loss, with revenue increasing 13.9% in the quarter to EUR539.4 million. Finnair reported the following financial highlights for the three months ended Jun-2011: Operating income: EUR543.3 million, +12.3% year-on-year; Operating costs: EUR557.2 million, +12.4%; Fuel: EUR131.7 million, +27.7%; Operating profit/loss: (EUR13.8 million), compared with a loss of EUR13.6 million in p-c-p; Profit/loss before tax: (EUR30.2 million), compared with a loss of EUR37.9 million in p-c-p; Net profit/loss: (EUR23 million), compared with a loss of EUR27.8 million in p-c-p; Passenger numbers: 2.0 million, +21.5%; Passenger load factor: 71.6%, -1.8 ppts; RASK: EUR6.00 cents, -4.3%; Yield: EUR7.40 cents, +0.2%; CASK: EUR6.40 cents, -7.6%; Cargo volume: +10.5%.
keshflows
k
Tranzita pasazieri ir noderigi tadel ka ja perk biletes tad visu naudu var izsuknjat uz offshoriem, paskataties kas JUMS dargie pasazieri ir kreditkarsu izdrukaas, kompanijas Vacija, Anglija un vel viskautkur.. tut ari delta nosezhas
mjā
m
Finnair reported a net loss of EUR56.8 million in the first half, a 14.7% fall, as sharp cost increases neutralised revenue gains in the period. The Finnish flag carrier stated its performance on its key Europe-Asia routes have been strong, but ongoing uncertainty stemming from Europe’s macroeconomic concerns and events in Japan, the Middle East and North Africa weighed heavily on the result.
bimbam
b
Finnair's major shareholder is the Finnish government with a 55.8 per cent holding. Other shareholders include insurance companies, various companies and private individuals. Approximately 20 per cent of the shares are owned by foreign shareholders. ------------------------------------------------------- Atceramies, ka Finnair eksiste jau kops 1923. gada un visu laiku acimredzot vairak vai mazak ticis gala ar problemam!
  • 1
  • 1
nesaprotu
n
vai tad Finiera oficiālie zaudējumi pirmajā pusgadā šogad nebija ap ap 55 miljoniem eiro?
a
a
Tikko radās viena nepareiza doma- Šķēle Valmieras Pienu krieviem pārdeva vai atdeva, lai neaiztiek?....
Juhans
J
Nebūs labi. Ka nesāk vēl šaut pa riktīgam kā 90-tajos.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas