Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

FOTO: Iedzīvotāji sašutuši par vilciena Reņģe – Rīga atcelšanu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ES
E
Tauta savu protestu izteica savācot lielu skaitu parakstus, taču tas, laikam, bija nepareizs solis. Tā vieta vajadzēja braukt uz Rīgu un demolēt saimas, ATD, PV un vilciena logus, jo pretējā gadījumā neviens neredz un nedzird, ka mēs klusi lūdzam, lai mūs neiznīcina. Ak, jā mums taču būs autobusi un mēnešbiļetes no 1. marta, tikai nēesam jau maziņi un jau tagad redzam, ka mēnešbiļetes ar apsolīto 1.martu nav, arī saprotam, ka neviens nespēs sakārtot ceļu, lai pa to būtu iespējams braukt visos gadalaikos, tāpat zinām, ka autobusi pa vienam vien no ceļa pazudīs. Pašlaik aktīvi skaita pasažierus, taču cilvēki nebrauc jo cenšas atrast alternatīvu autobusam, jo tas diemžēl ir par dārgu, lai ar to regulāri brauktu uz Rīgu un Jelgavu. Turklāt pēdējais autobuss, kurš it kā nu ir tajā laikā, kad gāja vilciens Jelgavā nemaz nepietur. Tātad saprotams tikai viens, ka ar to no Jelgavas nepārbraukt, un otrs - ka jau laikus šim autobusam tiek gatavota nerentabilitāte, jo aiz Rīgas nākošā pietura ir Glūda. Starp citu tas nav vienīgais autobuss, kurš izbrauks cauri Jelgavai tur nepieturot.
A.Eichmann
A
"Vissarežģītākajā posmā Vītiņi-Vadakste tikšot izvērtētas specifiska transporta norīkošanas iespējas vai galējas nepieciešamības gadījumā - maršruta korekcijas, sūtot autobusu caur Jaunauci" Super! pasažierus vedīs ar Ural, Kamaz vai MTZ? Un kāpēc tikai caur Jaunauci? Caur Liepāju vai Daugavpili arī pie viena.
Viesturs
V
Iedzīvotāji neesiet kūtri, raksties autotransporta direkcijai par Reņģes vilciena atjaunošanu! ____ Valsts SIA "Autotransporta direkcija" Brīvības iela 48/50, Rīga, LV - 1011 Sabiedriskā transporta daļas vadītājam Raimondam Timmam
Viesturs
V
ATD vilciena maršrutu atzīst par nerentablu. Interesanti ar kādiem skaitļiem viņi operē un kāds būtu ATD darbinieku kompetences līmenis un sajēga par pasažieru pārvadājumiem kopumā. Izskatās, ka sociālekonomiskie faktori nav ņemti vērā. Vērā tiek ņemts tikai ekonomiskais faktors, lai gan arī par to vēl varētu šabīties. Iespējams, ka pasažieri tiek skaitīti tikai tajos kas vilcienu izmanto posmā 50.kilometrs - Reņģe. Kāpēc pie pasažieriem netiek pieskaitīti tie, kas vilcienu izmato posmā Rīga Jelgava, kas līdz Jelgavai brauc ar mēnešbiļetēm?? Vilciens Rīga - Reņģe līdz Jelgavai un no Jelgavas parasti brauc ar kājās stāvētājiem. Cik daudz pasažieru vajag lai vilciens būtu rentabls? Attālums no Rīgas līdz Jelgavai sastāda 40 % no maršruta garuma!!! Šorīt ar pēdējā reisā, jau Jelgavā visas sēdvietas bija aizpildītas un katrā vagonā aptuveni 6 - 8 kājās stāvētāji. Reisā brauca 3 vagonu dīzeļvilciens Kurzeme ar 208 sēdvietām, pieskaitot kājās stāvētājus un pasažieru apmaiņu pieturvietās, kopējais pasažieru skaits reisā Reņģe - Rīga ~ 250 cilvēku. Tiem kas strāda ATD un fatiski lemj par pasažieru dzelzceļa likteni ir tiešām jāpadomā par atbilstību savam ieņemamajam amatam. Varbūt labāk būtu pārkvalificēties uz kādu no lauksaimniecības nozarēm.
Parasts tips
P
Hmm... tas tikai pierāda, ka demokrātija ir mīts. Es arī nevēlēju krīzes izraisītājus, bet teorētiski mēs visi esam vēlējuši postu.
Parasts tips
P
Nekas, mums, zemgaliešiem, jau ir idejas, ko varētu darīt ar dzelzceļu - nesīsim uz metāllūžņiem.
V.V.
V
Pasi velejat, tagad nekauciet!
Insbrukas latvietis
I
Interesanti, kur dīzeļvilciens "Kurzeme" brauks pēc Ventspils līnijas (un tagad Reņģes līnijas, kur tas "viesojās") slēgšanas? Varbūt varētu ar to nodrošināt vilcienu satiksmi KATRU dienu maršrutā Rīga - Liepāja un Liepāja - Rīga, kas tagad darbojas tikai nedēļu nogalēs (un tikai viens vilciens dienā katrā virzienā)? Internetā īsa video filma - pasažieru vilciens "Kurzeme" (tas pats, kas šorīt pēdējo reizi devās no Reņģes uz Rīgu) pirms nedēļas pēdējo reizi Ventspilī.
Re
R
Valdībai pie pakaļas ...
Aivars
A
1.Ārvalstu saimnieks liek sagraut infrastruktūru Latvijā. 2.No dzelzceļa nevar dabūt otkatu. Cita lieta- auto transports. kam dot, kam nedot maršruta licences. Ko, cik dotēt. Kontrabandas degviela. Nelegālie busiņi. Ceļa remonti- cik miljonus var norakt vienā grants ceļā, pajautājiet mežiniekiem, kas mežā taisa apendiksus ar 3 metru grāvjiem ar malām.utt.
Džugašvili
D
Ir cilvēks, ir problēma. Nav cilvēka ....... . Un nevar tie maitas laukos nekādi nodzerties un apmirt, ir gan sīkstas dzīvības. Nebūs vilciena, a varbūt vismaz ''emigrēt'' sāks vairāk.
Madona
M
Arī Madonas vilcienu satiksmi slēdz:( . Tikai to varu pateikt par transportu un ceļiem Latvijas nomaļākos laukos ir tas, ka tik tiešān ceļi tiek uzturēti tādi, lai visi laukos palikušie pēc iespējas ātrāk no turienes aizbrauktu prom. Nelielie un mazie ceļi ārpus vasaras sezonas vietām ir pilnīgi neizbraucami. Uzturēšana uzdota vietējām nabadzīgajām pašvaldībām, kur dažā labā bibliotēkā ziemā var uzturēties tikai kažokā, kur mazās skolas un veikaliņi vairs nevar izdzīvot, kur pagastos naktīs nevar atļauties apgaismot ielas pat ciema centrā...Pašai ir māja laukos, kur gribētu uzturēties bieži, bet ceļu dēļ ziemā vispār nevar aizbraukt, kā arī infrastruktūras nav nekādas.
Hik
H
Nemaldini lasītājus! reiss1 -a, v. 1. Brauciens (ar transportlīdzekli) no maršruta viena galapunkta līdz otram. // Gājiens, brauciens pa noteiktu maršrutu, noteiktā virzienā, noteiktā nolūkā. reiss . latv - angl - lietv. 1) trip; run 2) jūrniecība voyage; passage 3) flight 4) haul Un pareizi ir : "Neatbilstoši tematam" , jo ārpus nevar būt. Pie kam pareizi ir temats, bez garumzīmes. :)) Un no rusicisma(pareizi rusisma) nav ne smakas. Padomisms uz valodu nevar attiekties, jo PSRS daudzās valodās runāja.
Pičuks
P
Vilis [nu- Krištopans] sāka slēgt dzelzceļa līnijas ar domu - pagaidām. Vieni meli! Otrie... Ne gluži meli, bet no tās pašas sugas. Vai 15 gadu laikā kāds ir veicis detalizētu pētījumu: KĀ dzelzceļa līniju slēgšana [un - 2009.gadā arī sliežu tirdzniecība] ir ietekmējusi sociāli-demogrāfiski situāciju attiecīgajā reģionā? Mums ir X, N, Y, W pētījumi par nebūtiskām lietām kuras nosaka pētījumu sponsori... Nez kālab man un daudziem šķiet, ka darbavietu zudums LDz un pasta, un veselības aprūpes un ... rezultātā ir stimulējis Īrijas latviskošanos. Neidealizēju 20.-30. gadu Latviju.... Bet - diemžēl - otrās neatkarības gadi ir paveikuši to, kālab daži Latvijas dibinātāji savā kapā jūtas kā ventilatori [ja atsaucamies uz tekstu: kapā apgriezties otrādi....] - viņi vienkārši rotē! Jo valstij nav nākotnes... To ir nožmieguši lēti pļāpas.... Dzelzceļš uzturēja reģionus pie dzīvības, cilvēkiem bija komunikācija utt... Un man nez kālab liekas, ka šī ir tā nodokļu daļa, par kuru neviens neiebilstu...
Auce
A
tie protesti kadreiz ir kko mainiijushi?? manupraat tas neko nedod...palasi kaartiigi iedziivotaji vaac parakstus visos novados kur vilciens tiek atcelts!gudri d*** naw malku cirst

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas