Izvērtējot ieguvumus un zaudējumus, pirmo esot vairāk, atzīst skolas direktore Inta Ozola un piebilst, ka "šis gads bija ļoti intensīvs", nācies krietni piestrādāt, lai saliedētu skolotāju kolektīvu un veicinātu ciešāku tā sadarbību. Skolas vadība arī ir konsolidēta: uz abām vietām ir viens direktora vietnieks saimniecības darbā, viens vietnieks metodiskajā darbā, un katrā "mājā" savs vietnieks izglītības jomā. Par laimi, vakances esot aizpildītas un pedagoģiskais un tehnisko darbinieku štats skolā ir nokomplektēts. Taču viegli tas nav nācis – visu vasaru strādāts, lai to izdarītu. Bija jāsameklē 12 darbinieku, tostarp pieci skolotāji (ķīmijas, bioloģijas, sporta, angļu valodas un mūzikas). Starp citu, arī Ropažos šogad ienāks jauna dabaszinību skolotāja no projekta Mācītspēks. Liels ieguvums ir tas, ka skolas gan Zaķumuižā, gan Ropažos ir pilnībā nodrošinātas ar atbalsta personālu.
No 1. septembra Ropažu vidusskolā visās klasēs plānots mācību procesu īstenot klātienē, "lai maksimāli īsā laikā iedotu visas nepieciešamās prasmes, kas varētu noderēt attālinātajā mācību modelī, ja tas būs jāievieš". Ja tā notiks, skola tam ir gatava. Ir apkopota informācija, kuriem skolēniem būtu vajadzīga palīdzība viedierīču un interneta pieslēguma nodrošinājumā.
Skolas direktore uzsver, ka viņas vadītajā skolā vadība un skolotāji jau ir skaidri vienojušies par to, kā strādās jaunajā mācību gadā: "Pat ja šis jaunais saturs citās klasēs vēl nav spēkā, esmu pārliecināta, ka pieejas elementus jau var ieviest un nevajadzētu atlikt un gaidīt lielo atļauju, kad drīkst sākt strādāt pa jaunam." Viņa gan nenoliedz, ka pedagogu kolektīvs 1. septembri sagaida ar atšķirīgām izjūtām. Lai gan trīs gadus ir strādāts ar jauno saturu, ir vieni, kuri ir pilnībā gatavi to darīt, ir tādi, kuri baidās un kuriem vajadzīgs iedrošinājums, bet ir arī trešie, kuri ir pret šīm izmaiņām.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena pirmdienas, 31. augusta, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!