Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Jūnijā TV, radio, vidē un žurnālos pieaudzis reklāmas apjoms

Šā gada jūnijā, salīdzinot ar 2010. gada attiecīgo periodu, visās mediju grupās, izņemot avīzes, novērojams pieaugums, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras _TNS Latvia _dati.

Jūnijā žurnāli jau trešo mēnesi ir medijs, kurā novērojams vislielākais kāpums reklāmu apjomā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Reklāmdevējs Procter & Gamble jūnija žurnālos kopā izvietojis lielāku reklāmas laukumu nekā trīs tuvākie sekotāji.

Televīzijā kopumā jūnijā noraidītas 43 945 minūtes reklāmas, salīdzinātajos kanālos - par 8% vairāk nekā pērn jūnijā. Šā gada jūnijā ir reģistrētas 126 713 reklāmas – par 13% vairāk nekā pagājušajā gadā.

Jūnijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Protecter & Gamble, Henkel, Tele2, LMT un Unilever. Reklamētākie zīmoli televīzijā – Bite, Rimi, Maxima, Algida un Schwarzkopf.

Reklāmas apjoms avīzēs jūnijā sasniedza 4 989 reklāmas. Avīžu reklāmu skaits šajā periodā, salīdzinot vienus un tos pašus izdevumus, samazinājies par 2%.

Lielākie reklāmdevēji avīzēs jūnijā bija Makroentertainment, Art music, Prisma Peremarket, airBaltic un Rai turs. Reklamētākie zīmoli avīzēs – Prisma, airBaltic, PTA, Latvijas Valsts ceļi un Mf festival.

Reklāmas apjoms žurnālos 2011. gada jūnijā, salīdzinot ar šo periodu 2010. gadā pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros ir pieaudzis par 13%, joprojām saglabājot straujāko pieaugumu starp mediju grupām kopš aprīļa un kopā sasniedzot 693 122 cm². Savukārt, reklāmu skaits šajā periodā krities par 2%. Kopā žurnālos jūnijā bija izvietotas 1 692 reklāmas.

Lielākie reklāmdevēji žurnālos pēc reklāmas laukuma cm² jūnijā bija Procter & Gamble, Rīgas Piena kombināts, Līvu akvaparks, Elkor un Valmieras piens. Reklamētākie zīmoli žurnālos – Ekselence, Līvu akvaparks, Samsung, Domina Shopping un Olimpia.

Radio reklāmas apjoms 2011. gada jūnijā bija 17 270 minūtes. Saalīdzinot tos pašus medijus ar 2010. gada jūniju, noraidīts par 4% vairāk reklāmas. Reklāmu skaits radio, salīdzinot šos periodus, ir pieaudzis par 2%. Šī gada jūnijā radio noraidītas 36 636 reklāmas.

Jūnijā lielākie reklāmdevēji radio pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, Maxima, Rimi, Tele2 un Rautakesko. Visvairāk reklamētie zīmoli radio – Maxima, K-Rauta, Rimi, Swedbank un Depo.

Vidē šī gada jūnijā bija izvietoti 516 173 m² reklāmas. Šogad, salīdzinot tos pašus medijus, vides reklāmu kopējā platība ir par 13% lielāka nekā 2010. gada jūnijā. Vides reklāmas gadījumu skaits sasniedzis 89 159 un, salīdzinot šos periodus, arī pieaudzis par 13%.

Jūnijā vidē lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātmetros bija Tele2, LMT, Linstow, Bite un Tallink. Reklamētākie zīmoli vidē – Bite, Tallink, Algida, Asus un Tele2.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas