Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā -2 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Lembergs sola jaunas darba vietas

Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs pašvaldības interneta vietnē ventspils.lv sniedzot atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem atzina, ka venstpilneikiem būs jaunas darba vietas. A. Lembergs pieļauj, ka varētu būt viens no deputātu kandidātiem uz Saeimas vēlēšanām. "Vēlēšanās startēsim ar ZZS," tā A.

Lembergs. Uz kāda Ventpils iedzīvotāja Normunda jautājumu, kāpēc tiek tērēti līdzekļi gan domes, gan sevis reklamēšanai Latvijas Neatkarīgajā televīzijā, Ventspils domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs atbild: "Tie nav domes līdzekļi, bet gan mani personīgie un es daru ar savu naudu, ko gribu." Portālā Tvnet komentētājs Pauls Raudseps pārmetis, ka Ventspils izsit naudu no Eiropas Savienības saviem projektiem, apdalot pārējās pašvaldības. "Viņa leksika ir padomju laika. Tad gan varēja izsist. ES naudu nevar izsist, bet iegūt konkursa kārtībā. Ventspils nav nevienā iezīmētā projektā, kas būtu tikai Ventspilij, savukārt Rīga ir vairākos," uzsver A. Lembergs. Uzņēmēja Ilze Jurkāne pārmetusi, ka Ventspils pludmalē ir izliktas flīzes kā lieka greznība. “Ventspilnieku lielākais grēks, ka neesam ar tikpat izdangātām ielām, tik pat bezcerīgi, kā deviņdesmito gadu sākumā, kad augstskolu beidzēji teica – Ventspili nepiedāvāt. Lai skauž,” tā uzņēmējs.  Ivetu uztrauc kravu stagnācija Ventspils ostā. Viņa jautā: “Es saprotu, ka kravu piesaistīšana ir privāts bizness, taču tomēr, daudzi raksta, ka jums ir liela ietekme Brīvostas lēmumu pieņemšanā, kas negatīvi ietekmē darbu ostā. Kā strādā osta un kas par iemeslu stagnācijai termināļos?” A. Lembergs uzsver, ka Brīvosta atbild par infrastruktūru, un šie darbi ir izdarīti – osta ir dziļākā Baltijas jūrā un var ienākt maksimāli lielākie kuģi. “Taču ir privātie termināli, kuros manas ietekmes nav. Bija kādreiz dažas firmas, kurās es biju līdzīpašnieks, kas piesaistīja kravas. Mēs nodarbojāmies ar kravu piesaisti kālija sāls terminālim. Toreiz “Kālija sāls” termināla agrozījums bija 5 miljoni tonnas, šobrīd ir tikai divas. Īpašnieki atteicās no mūsu pakalpojumiem, uzskatot, ka paši labāk var paveikt šo darbu. Taču ostai ir par miljonu tonnu kravas apgrozījums lielāks, nekā pērn. Šodgad būs 27 – 28 miljoni tonnas,” tā A. Lembergs. Iveta arī vaicā, kāpēc A. Lembergs iebilst pret makaronu rūpnīcu blakus graudu  terminālim. “Makaronu rūpnīca pārstrādās dienā 800 tonnas graudu. Maļot rodas sīki putekļi. Mums nav ne mazākā priekšsttata par ietekmi uz vidi un tas ir tuvu dzīvojamai zonai. Mēs to vērtēsim. Ir rūpnieciskās zonas, kuras nav tuvas dzīvojamām vietām. Diemžēl nevaram rēķināties ar viena investora viedokli. Mums jārēķinās ar visas sabiedrības viedokli. Tāpēc jātaisa sabiedriskā apspriešana un ietekmes uz vidi novērtējums,” pauž A. Lembergs.

A. Lembergs sola jaunas darba vietas. 1.jūlijā šovasar tiks atvērta jauna rūpnīca. Dūhers Šolings, Šveices investors, atver jaunas ražotnes, kurās ražos komunālās mašīnas. Tāpat notiek darbs ar kādu lielu norvēģu investoru par māju būves kombināta celtniecību.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas