Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Svētdiena, 13. oktobris
Irma, Mirga

papildināta (11:20) - Lielākais nekvalitatīvo studiju programmu skaits ir RPIVA, LU un Praktiskās psiholoģijas augstskolā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
šofera dēli
š
Programmu vērtēšana droši vien notiek tāpat kā skolu kvalitātes vērtēšana un akreditācija. No IKVD atbrauc meiteniņš, dievszinkādu izglītību, ne dienu nav strādājis skolā , un tirpina pedagogus, direktorus ar kārtīgu stāžu, zinošus, ar pieredzi.Pēc pāris minūtēm direktors jau ir atkodis, kā ar skuķi jārunā un laiž vaļā. Par akreditāciju - līdz šim skolas akreditēja šadi - tādi salasīti " eksperti " no skolām.Vienā skolā vieni, citā citi.Nu kāda tur objektivitāte. Skaidrs , ka šofera dēli salīduši tajās kvalitātes komisijās un nav brīnums, kā viņi vērtē.
>23.44
&
ja to nezini, nu tad nav vērts zināt, vajag DZĪVOT šajā valstī nevis eksistēt un zagt pabiru barā.
bij. students
b
Ak jel... Tā kā nesen beidzu maģistrantūru studiju programmā, kas novērtēta ar I kategoriju, tad nolēmu palasīt ekspertu novērtējumu. Atverot attiecīgos dokumentus, nedaudz apstulbu par teksta gramatisko kvalitāti (komati pirms un aiz komatiem salikti kā pagadās; "atremotnēts", u.c.), bet nu uz to vēl varēja pievērt acis. Pats novērtējums sastāvēja galvenokārt no skolnieciskiem salīdzinājumiem, t.. i., "šoreiz salīdzinājumā ar iepriekšējo reizi viss ir labāk" :D. Bet nu jauki - nopirkta tehnika, vairāk doktorantu un grāmatu... Palasot, kā izrādās, 1 eksperta (viens gab. :D) vērtējumus pa punktiem, radās zināmas šaubas arī par to objektivitāti... Cik gan kvalitatīvi veselu studiju programmu var izvērtēt 1 cilvēks no reģionālās augstskolas (no offence), kurš vieslekcijā, uz ko studentus piespieda iet, jo, kā varēja noprast "tak čoms", knapi tika galā ar powerpoint prezentācijā ietvertajām ms paint "ilustrācijām"? :D :D Ņemot vērā iepriekš minēto, domāju, ka šiem vērtējumiem nav nekādas dižās vērtības. Vēl arī tas, ka AIP mājaslapa laikam paredzēta tikai internet explorer un ir absolūti šaušalīga :D. Man ir prieks par savu izglītību, bet dažkārt pārņem tāds neliels sarūgtinājums par acīmredzami nekvalitatīvo pārvaldi, "savējo" būšanām un diplomu mešanu no pakaļas visiem pajoļiem, kuri maksā, kas Latvijas augstākās izglītības sistēmai, iespējams, nekad neļaus kļūt konkurētspējīgai...
Artjoms
A
Un kur ir nopubliceti programmas nosaukumi?
Alla
A
Un vēl - vai tad sen nebija redzams ar neapbruņotu aci, ka tiesību zinātnes ražo tik daudz labu speciālistu, ka, lai tos saskaitītu, vienai rokai pirkstu pietrūkst. Kur viņi paliek? Apkalpo oligarhus un avantūristus, jo tur vairāk vajadzīga veikla mēle un praktiska apsviedība (tostarp slimības lapu gādāšanā!) nekā nopietns darbs savā specialitātē (nu, tajā, kas ierakstīta diplomā - tas būtu speciāla pētījuma vērts, ko tikai `negatavo`, ja nemaksātu par to mūsu naudu).
!
!
Auziņam ir 14 amati, varbūt tāpēc? Vienmēr tik pašapmierināts. Vēl atceros tās Kanta tulkošanas īpatnības... Plaģiātu.
!!!
!
LŪK PAR KO ĶĪLIM JĀUZTRAUCAS BŪTU, BET NEVIS PAR PLANŠETDATORIEM KATRAM IEDZĪVOTĀJAM!
Alla
A
Ir taisnība, ka ministra kungs sāk ar diegu, pogu, audumu problēmām, bet nemaz nedomā (vismaz uz āru nenāk), KO tad īsti šūs, kas sabiedrībai vajadzīgs. Planšetdators nav panaceja visiem gadījumiem un pašai sistēmai. Labākajā gadījumā tas ir lāpamadata, kas arī vajadzīga, bet nevar aizvietot to, kas jālāpa.
  • 5
  • 1
edgars
e
Izglītības un zinātnes ministrija: 1) īsteno vienotu valsts politiku un attīstības stratēģiju izglītībā; 2) izstrādā politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektus izglītības jomā; 3) nodrošina Valsts izglītības informācijas sistēmas uzturēšanu un aktualizāciju; Augstākās izglītības padome: 1) izstrādā augstākās izglītības un augstskolu attīstības nacionālo koncepciju, paredzot gan valsts, gan citu juridisko un fizisko personu dibināto augstskolu attīstību, un veicina visu veidu augstskolu un augstākās akadēmiskās un augstākās profesionālās izglītības līdztiesīgu un līdzsvarotu attīstību; 2) izstrādā ilgtermiņa plānus un priekšlikumus izglītības un zinātnes attīstībai augstākās izglītības sistēmā; 3) izstrādā priekšlikumus par augstskolu zinātniskā darba, personāla kvalifikācijas un studiju programmu kvalitātes celšanu; 4) prognozē valsts attīstībai nepieciešamo studentu skaitu valstī kopumā un izstrādā priekšlikumus par valsts budžeta finansēto studentu skaitu katrā nozarē; 5) izstrādā priekšlikumus par augstskolu struktūras maiņu valstī; Kas ir paveikts? Par 1 000 000 Ls izveidots neizprotams vērtējums?
ai,ai
a
Vārna vārnai acī neknābj! Lai tik kāds pamēģina pakustināt šo cietoksni, dabūs pa nagiem un nosauks par izglītības nīdēju.
  • 2
  • 0
tieši tā
t
Runājot par RPIVa - sludinājums avīzē: Meklējam .... skolotāju.RPIVAS beidzējus nepieteikties. Šīs apšaubāmās iestādes diplomu var iegūt dajebkas, pilnīgi iekviens.Mana draudzene piemēram izstudēja sava dēla vietā ar vecajiem savas augstskolas darbiem un puisis ieguva pedagoģisko.Tālāk viņš dabūja darbu tikai citā specialitātē, kur prasīja tikai augstskolas diplomu.
zebra
z
Tāda pati attieksme ir pret LLU beidzējiem! Tur nopietnas ir kādas 4 fakultātes.
  • 4
  • 2
Dīvaini!
D
Pati beidzu RPIVA. Un neklātienē bija jāmācās un pie tam daudz!!!! Pēc tam LU bija jāpiemācās otra speciālitāte. Vismaz pusi darbus iesniedzu jau rakstītos RPIVĀ . Tas gan bija jau pirms 10 gadiem, kad pie vadības vēl bija Stabiņš.
  • 0
  • 5
procentuāli
p
Untagad padomāsim - cik programmmu ir RPIvā, un cik LU? Un parēķināsim procentus.Vai tas nepielec?
ta apskaties to diplomētos
t
.................oligofrēnija pat
RPIVA
R
taču nav izglītošanai, tirgo čangalieši stabinieši diplomus, vispār- pretvalstisks noziegums
Alla
A
RPIVA jau no sākta gala bija un ir ļoti apšaubāma augstskola. Tur ieplūda LU nevajadzīgie kadri un turpināja pionieru vadītāju apmācīšanas stilā un apjomā. Bez šaubām, tur ir arī lieliski speciālisti un labi pedagogi, sākot ar rektori un turpinot ar virkni pieredzējušu, praktiski varošu personību. Taču blakus - daudz augstākā procentuālā samērā nekā citās augstskolās - ir daudz viduvējību, tukšību un vienkārši sevi izsmēlušu `pasniedzēju`, kas maz ko var dot studentam. Ne par velti te tika pieminēta arī ritmika - ar ko tā nodarbojas, kam tā vajadzīga skolās? Tā taču naudas un laika šķiešana un jauno speciālistu mānīšana.
  • 7
  • 0
Jāzeps
J
Kuri ir šo nekvalitatīvo programmu autori? Vai tik tie nav tie paši LU politologi un profesori, kuri parasti gozējas LTV ekrānos un visgudri komentē valdības darbus. Kritizē citus, bet paši sagatavot kvalitatīvas programmas nav spējīgi. Mums jau vēl pilnas augstskolas ar padomju laika profesoriem, kuri māca "vakardienu"...
bij.students
b
Viņi gatavo programmas, lai nodrošinātu sevi ar darbu! Par to, kur paliks pēc studijām jaunietis, daudz nedomā.
  • 4
  • 1
sniedze
s
a kapec neviens nesaka kuras augstskolas ir tas kvalitativas lai cilveki varetu izveleties.
ulzha
u
Un šis izvērtējums ir par studiju programmām, nevis augstskolām
  • 2
  • 0
Alvis
A
Drusciņ jau pašam jaunietim un viņa vecākiem vajag galvu uz pleciem, lai padomātu, kur mācīties!
  • 3
  • 2
nu ja
n
paskatoties kaada attieksme LV ir skoleeniem pret skolotaajiem , es piekriitu RPIVA ir nekvalitatiiva izgliitiibas iestaade!!!!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas