Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

papildināta (14:02) - Magonim alga bija jāpārskata, jo vadošie speciālisti saņēmuši 2,5 reizes lielākas algas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
domājams,ka magone nemira badā (kā
d
de facto
Inese
I
Gan jau atkal varēs tarifu paaugstinājumu uzlikt... Ja vēl būtu samazinājuši cenas, tad varbūt arī būtu nopelnīta tāda alga...
Inese
I
Cik saņem Latvijas prezidents un Ministru prezidents??? Man liekas, ka viņi tik daudz nesaņem! Common - tad jau viņi sanāk kā muļķīši, kas dēļ patriotisma tikai vada valsti???? Bet šie lūk par mazākām algām nestrādātu... Kas tad, galus nevaram savilkt kopā, kungi??? Nožēlojama alkatība un rijība!
Buba
B
Ir jāprot sakatīt kopsakarības,- piem. ja LDz "'čiekuriem" alga aug tik ātri, tad gluži loģiski izskatās pasažieru biļešu cenas 20 sant. pielikums "par ātrumu".
ak tāda tā shēma
a
vemt gribas no šiem komunistiem, ja būtu darbs
Garais
G
Ja alga pa mazu,vai tad kads aiz rokas tur! Lai iet un pierada sevi privataja sektora!
manchester city
m
Kretīnu loģika.
Arī latviete delfu komentātājiem
A
Laikam tomēr nenovīdība ir latvieša māsa....Jācīnās nevis par to, lai kāds saņermtu mazāk, bet par to, lai jūs paši mācētu nopelnīt vairāk. Un lai tie, kas saņem normālas algas arī kārtīgi tās "atstrādātu". Tik vienkārši. Savu nespēju izkliegt komentāros ir atzīt to dubultā apmērā, manuprāt.
nelatvietis- vai tāpēc sliktāks?
n
Pirms raksti, apdomā ar galvu, ko raksti! Un paskaties uz tiem cipariem, kas raksturo šo kampēju algas, un noskaidro, kāpēc tik daudz cilvēku ir spiesti pamest Latviju!
  • 0
  • 0
nelatvietis- vai tāpēc sliktāks?
n
Pirms raksti, apdomā ar galvu, ko raksti! Un paskaties uz tiem cipariem, kas raksturo šo kampēju algas, un noskaidro, kāpēc tik daudz cilvēku ir spiesti pamest Latviju!
  • 0
  • 0
nelatvietis- vai tāpēc sliktāks?
n
Pirms raksti, apdomā ar galvu, ko raksti! Un paskaties uz tiem cipariem, kas raksturo šo kampēju algas, un noskaidro, kāpēc tik daudz cilvēku ir spiesti pamest Latviju!
  • 0
  • 0
kretinisms
k
Tad salidzinasim visas algas ar citam valstim. Skolotaja alga Latvijaa un Vacijaaa piemeram, apkopejas alga Latvijaaa un Niderlandee, medmasas alga Latvijaa un Anglijaa utt. Ja izmanto sadu principu uznemumu vaditaju algu aprekinasanai, tad tads pats princips jaizmanto visu profesiju atalgojuma noteiksanai. Nedrikst tikai vienu kategoriju pielidzinat citu valstu izpelnai.
OJĀRS no Grīziņkalna
O
magonis un Co saka muļķības. kas tad t.s. vadošajiem darbnieliem noteica tik nesamērīgi lielas alga , ja ne paši vadītāji (ar vai bez Stiksmes ministrijas saskaņojumu). Un kas izdomāja tādus muļķigus amata nosaukumus: prezidents un viceprezidents ( gandrīz kā OBAMA vai PUTINS). Izsmiekls!!! Laikam kāds no Satiksmes ministriem vai varūt pats Dmrovskis? Šoreiz vismaz ta nebūs Zatlers.
viņu ko uz ceļiem lūdzās amatā stāt
v
pats konkursā startēja lai to mazo aldziņu saņemtu. nepatīka alga vareja iet pastaigāties, gribetu redzet to privātstruktūru kur viņu tā atplestām rokām gaida ar sagatavotu krēslu un lielāku algu.
nu gan
n
“Latvijas dzelzceļa” (LDz) padome pirmdien nolēma atcelt no uzņēma valdes priekšsēdētāja amata ilggadējo LDz vadītāju Andri Zorgevicu, un viņa vietā iecelts Latvijas Pirmās partijas pārstāvis, satiksmes ministra Aināra Šlesera padomnieks Uģis Magonis, portālu “Delfi” informēja Satiksmes ministrijā Zorgevics no amata atbrīvots, pamatojoties uz viņa piekrišanu atstāt LDz vadītāja amatu. LDz padome izteica atbalstu Magoņa kandidatūrai. Valdes priekšsēdētāja Maģoņa kandidatūra ir apspriesta un guvusi atbalstu Latvijas Dzelzceļnieku arodbiedrībā. Atbalstu Magonim izteikuši arī tranzīta biznesa uzņēmēji, viņš ir novērtēts kā profesionālākais kandidāts LDz valdes priekšsēdētāja postenim. Šlesers uzskata, ka Magonis ir pierādījis sevi kā labu nozares speciālistu un spējīgu vadītāju. “Ir būtiski, lai jaunajam LDz vadītājam ir gan nozares uzņēmēju atbalsts, gan darbinieku atbalsts. Kā satiksmes ministrs esmu stādījis par mērķi panākt būtisku kravu apjoma pieaugumu, konkurences palielināšanu kravu pārvadājumos, kā arī pasažieru pārvadājumu attīstību, tāpēc ir nepieciešams veikt uzlabojumus uzņēmumā un dzelzceļa nozarē kopumā. Esmu pārliecināts, ka jaunais uzņēmuma vadītājs to spēs,” norāda Šlesers.
  • 0
  • 0
nagainis
n
A kāda specialitāte Magonim? Vai viņš prastu atrisināt vienkāršāku transporta uzdevumu no tiem, kādus uzdod risināt transporta studentiem ?
imho
i
Uģis Magonis izglītību ieguvis Ļeņingradas (Sanktpēterburgas) augstākajā inženieru jūrskolā. Karjeru uzsācis “Latvijas Jūras Kuģniecībā” kā kapteiņa palīgs, turpmākos gandrīz astoņus gadus Magonis veltījis uzņēmējdarbībai, bijis SIA “Hanza kuģu aģentūra” direktors. No 1999. gada bijis pārstāvēts VAS “Rīgas Tirdzniecības osta”, VAS “Privatizācijas aģentūra” un VPAS „Latvijas kuģniecība” padomēs. No 2003. gada līdz šā gada 5. augustam viņš vadīja VAS “Latvijas dzelzceļš” padomi, vienlaikus Magonis kā Satiksmes ministra padomnieks ieņem amatus AS “Air Baltic” un SIA “Latvijas mobilais telefons” padomēs.
  • 0
  • 0
Vēsais
V
Lai taču tie alkaši beidz tirst, tauta nav muļķe!!!
who cares
w
Švaks arguments.
ha=ha
h
Lasu: “LDz valdes locekļi un vienlaikus viceprezidenti” Papildinu”: ... un vienlaikus tie, kas dzīvo tajā Latvijā, ko Vladis sev visapkārt redz un par veiksmes stāstu sauc un vienalikus un tafad un tūlīt varbūt vispirms sakārtosim lietas valsts iekšienē, un tikai pēc tam droši un bez mākslīgi uzpūstiem cipariem pa sētas durvīm sprauksimies Eirozonā?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas