Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Policija: Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību

Bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi un neveicina kopējo satiksmes drošību, aģentūrai LETA atzina Valsts policijas (VP) Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.

VP pārstāvis atgādināja, ka ielu un ceļu infrastruktūra ir viens no trim galvenajiem nosacījumiem labai satiksmes drošībai, lai gan ceļu seguma uzturēšana nav VP atbildības joma.

Policija gan neapkopo informāciju par to, cik bieži ielu seguma sliktais stāvoklis ir bijis iemesls satiksmes negadījumiem. Ja autovadītājam nav brīvprātīgās apdrošināšanas un spēkrats tiek sabojāts, iebraucot bedrē, tad viņam negadījuma fakts ir jānostiprina ar policijas protokolu. Tas nozīmē, ka uz šādu maznozīmīgu negadījumu VP ir jāizbrauc un jātērē savu resursi, kurus labāk būtu atvēlēt būtiskākiem satiksmes drošības uzraudzības pasākumiem, skaidroja Krapsis.

Viņš pieļāva, ka Rīgas reģionā šādu negadījumu ir pietiekami daudz, taču Krapsim nebija informācijas, vai iebraukšana bedrē vai izvairīšanās no bedres pēdējos gados ir iemesls arī smagiem negadījumiem.

"Katrā smagā satiksmes negadījumā policijas eksperti vērtē tā iemeslus, taču viens gan ir skaidrs, ka bedrainas ielas autovadītājos rada spriedzi, nervozitāti un vēlēšanos pārkāpt satiksmes noteikumus, piemēram, pārkārtojoties," viņš uzsvēra. Tāpat viņš pieļāva, ka autovadītājiem, izbraucot uz labāka autoceļu seguma pēc tam, kad braukts pa bedrainu ceļu, var rasties vēlēšanās pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu, lai ātrāk nokļūtu galamērķī.

Ņemot vērā minēto, VP varot tikai publiski aicināt ielu un ceļu uzturētājus, to īpašniekus sakārtot problemātiskākos ielu posmus.

Jau ziņots, ka līdz ar biežām gaisa temperatūras svārstībām pēdējās dienās ievērojami pasliktinājies Rīgas ielu stāvoklis un uz brauktuvēm izveidojušās dziļas bedres, kurās daudzi autovadītāji sabojājuši savus spēkratus.

Tikmēr Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins paziņojis, ka neraugoties uz līdzekļu trūkumu, ik gadu Rīgas ielās līdz maijam visas bedres ir aizlāpītas. Pēc viņa teiktā, ik gadu bedru lāpīšanai Rīgas ielās tiek iztērēti aptuveni divi miljoni eiro, taču, lai pēc iespējas ātrāk uzlabotu ielu kopējo stāvokli galvaspilsētā, šim mērķim vajadzētu atvēlēt vismaz septiņus līdz astoņus miljonus eiro gadā.

Top komentāri

TrollisJT
T
Bedrainas ielas rada gan spriedzi un rada reālus zaudējumus. Man, personīgi, vēl lielāku spriedzi rada liekulīgie centieni iztēlot runāšanu pa mobilo telefonu kā nozīmīgu satiksmes negadījumu cēloni. Milzīgu spriedzi rada arī nelietīgi izmantotie fotoradari, kas ir parasti noslēpti tādās vietās, kam ar satiksmes drošību maz sakara. Spriedze rodas arī no tam, ka uz ceļiem principā valda komunisms - prasmīgākajiem ceļu satiksmes dalībniekiem ir piespiedu kārtā jāpiemērojas muļķiem un neliešiem paredzētajiem standartiem.
no malas skatoties
n
Ušaks melo , ka nav daudzas bedres, tāpat kā ameriks meloja pagājušā gadā, ka ar 1.janvāri 1019.g.nepārkraus ogles Rīgas centrā. Jau pus februāris, bet joprojām paceļās ogļu putekļi no Andrejostas ogļu termināla, kur krauj ogles kuģos.
Nomin Ņilu !!!
N
Šodien atklāju velosezonu, pat ar riteni ir pagrūti apbraukt tos interfrontes rakumus. Neapskaužu auto īpašniekus, sevišķi krievu migrantus, jo kremļa ielikteni jau lamāt nav labais tonis...
Skatīt visus komentārus

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

Diena jautā

Vai esi izlēmis, par ko balsosi EP vēlēšanās?

Kopā nobalsojuši: 1003

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Dimantu meklētāji

Šajās dienās Latvijā sāk rādīt filmu par dimantu rakšanu – "prātnieka" Kaspara Rogas un žurnālista Sandija Semjonova dokumentālo kinostāstu Meklējot Mr. Kauliņu. Apslēptas vai vienkārši zemē...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas