Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +17 °C
Daļēji apmācies
Ceturtdiena, 10. oktobris
Druvis, Arvīds, Arvis

Rīgas satiksmes autobusos iespējams tikt pie invalīda statusa

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Dīī
D
Mēs visi, izejot no mājas, gribam atgriezties mājās sveiki un veseli! Gan gājēji, gan braucēji. Bet diemžēl pēdējā laikā visiem ir tendence domāt tikai par sevi, 'aiz manis kaut ūdens plūdi'! Gājēji iet, kā pagadās, riteņbraucēji vispār brauc agresīvi, vieglie sēž savā sērkociņkastītē un arī par neko nedomā... Sabiedriskajiem, kurš sver 30 tonnas un ir 18 metrus garš un pilns ar dzīviem cilvēkiem, kuri pārsvarā neturās, ir jālavierē starp visiem citiem un jācenšas vēl izbraukt sarakstu. Un tā rodas rakstā minētās situācijas, kad kāds nogriež ceļu, bet cieš pilnīgi nevainīgs cilvēks. Ideāli būtu visur sabiedriskās joslas, lai nebūtu jāstāv sastrēgumos un pēc tam agresīvi jābrauc... Bet tā nav! Tagad pirmais atspaids sabtransam ir kameras, jo BEIDZOT var redzēt, ka nejau strauji bremzē tāpat vien, ka vadītājam tā sagribējās!
invalīde
i
Skarba patiesība. Papļāpāt par to var katrs, kas nav pārdzīvojis reālu traumu transportā. To sapratīs tikai tad, ja ar pašu kas atgadīsies. Esmu invalīde ar protezētu kājas locītavu tikai pateicoties pirms 10 gadiem gūtai traumai tramvajā. Labi, ka sižeta autore neklusē, jo ne katrs cietušais uzņemas runāt par nejēdzībām pilsētas sabiedriskajā transportā. Bet ir jārunā!!!! Kopš invaliditātes iegūšanas un operācijas jo skaudrāk izjūtu daudzu transporta vadītāju nepieņemamo braukšanas stilu, strauju bremzēšanu, "ŗaustīšanu" bez iemesla, kad sagrīļojas visi stāvošie pasažieri. Tikai retais vadītājs bremzē un arī uzsāk kustību izlīdzināti, netraumējot salonā esošos pasažierus. Bet tai taču būtu jābūt normai! ( Nav runa par āŗkārtas situācijām) Sajūtas šādās situācijās visa braucamā ceļa garumā ir mokas, jo reti kad iznāk apsēsties, Bet traumētā locītava liek sevi ļoti manīt. Apkār'tējie atbrīvo vietu cilvēkiem ar kruķiem vai citādi redzamu invaliditāti. Stāvu un ciešos ar savu invalīda apliecību kabatā un tā dienu no dienas.... Nevienā mirklī neattaisnoju VĀRDA atrunas, ka satiksme ir intensīva un sarežģita. Tā tas ,protams, ir, bet atliek vien saasināti pavērot, kā šajā intensīvajā satiksmē tomērr ir vadītāji, kuri neskatoties ne uz ko prot vadīt savu transportu gludi un izlīdzināti pretstatā vairumam, kas par to absolūti nepiedomā, jeb varbūt tādas iemaņas viņiem vispār nav mācītas un darba pienākumos netiek prasītas?
liepājniece
l
Tie jaunie Solaris autobusi nekam nav derīgi! Tie ir ļoti neēri pasažieriem,un,vēl jo vairāk, nav domāti braukšanai vecākiem cilvēkiem,jo sēdekļi ir izvietoti uz paaugstinājumiem,kas ir (apmēram-uz acu mēru) 40 cm augsti uz kuriem vecākam cilvēkam pagrūti uzrāpties un ne visur ir iespēja pieturēties.Sēdvietu ļoti maz.Visā lielajā autobusā ir tikai dažas normālas sēdvietas. Man pašai ir gadījies jau izbaudīt šādu "komfortu"jaunajā Liepājas Solaris autobusā,kur brīdī,kad kāpu no šāda paaugstinājuma,šoferis piebremzēja un es gandrīz nolidoju zemē,jo nebija kur pieturēties.Pateicoties blakus stāvošajam cilvēkam ,kas mani pieturēja,noturējos kājās.Arī mana mammīte,pēc kritiena autobusā,kur spēcīgi sasita galvu,mokās ar galvas reiboņiem.
piektdiena
p
Pati kundze raksta,lai izvairītos no sadursmes,tātad,nebremzēja tāpēc,ka vienkārši iepatikās,to jau nevar zināt,kā būtu beidzies sadursmes gadījumā..ko piebilst,varbūt vajag pārdomāt,vai bajadzība no agra rīta līdz vakaram vizināties sabiedriskajā transportā tikai tāpēc,ka par braucienu nav jāmaksā?
nu, sods no tās auto
n
kas šķērsoja ceļu. laikam jāliek 200 kg smagajām piesprādzēties
;
;
Varētu izpalīdzēt studentam un aizpildīt aptauju bakalaura darba ietvaros. Tas prasīs ap 2 min laika http://goo. gl/ forms/ GLRw6IOUEi (nodzēsiet atstarpes) Paldies jau iepriekš! :)
vārds
v
Ko lai saka..nabaga tantuks..mēs reiz visi būsim tādās dienās veci un saguruši un būsim spiesti braukt kaut reizes dažas ar sabiedrisko transportu un lai Dievs stāv klāt..lai ar mums tā negadītos..it sevišķi tiem..kuri izvairās no atbildības..es ietu uz kompensāciju..un tiesu..šovers var ievērot distanci un nestresot uz ceļa..
M
M
Zona ar atlokāmajiem krēsliem noteikti nav domāta tādiem invalīdiem, kas tajos krēslos sēž, bet gan tādiem, kas tajā novieto invalīdu ratiņus!
Aija
A
Tad kam ir domāti tie sēdekļi-skaistumam?
  • 1
  • 0
q
q
Tā ir ar tiem BEZMAKSAS braucieniem. Visi tantuki domā ka tie ir BEZ maksas. Par katru braucienu RS iekasē naudu. Pareizi jāsaka kompensējams brauciens.
latviete
l
katru dienu braucu ar autobusiem ,dazadiem.Soferi pa 53,8,22marsrutu brauc ta it ka vestu balkus.Protams ne visi ,bet daudzi neprot braukt un strauji bremze. Tapat ir 22 autobusa soferi,kas ir rupji,aizrada braucejam,neatver prieksejas durvis vecam cilvekam.
ak, cilvēciņi
a
kāds cits vienmēr būs vainīgs vai ne? nesen viena kundze tramvajā nožāvās, jo pati neturējas, bet nelabi bļāva ka izsauks policiju, jo bija aizķērusies aiz priekšā stavošā kājas.Ja būtu aizķērusies aiz staba, tad noteikti vainīgs būtu tramvaja vadītājs.
Ieva
I
Ne vienmēr ir, kur turēties, īpaši cilvēkiem, kam ir grūti kaut cik ilgstoši noturēt rokas paceltas. Protams, jāmēģina palūgt, bet ....
  • 4
  • 2
Ieva
I
Uz atlokāmajiem krēsliem 100 kg tiešām nav arguments. Īpaši ja kundze bija maza auguma (jo īsāks, jo platāks). Bet privāto vidū netrūkst draņķu, kas brauc, kā grib. Tā kā atliek cerēt, ka visu izdosies pierādīt, un šoferītis maksās par rehabilitāciju, jo, arī neizdosies nostādīt kundzi uz kājām, nedrīkst ļaut viņai gulēt kā bluķim, jo tad drīz būs klāt gan pneimonija, gan, protams, izgulējumi.
Ieva
I
Nu jā, inerci neviens nav atcēlis (arī to daļu, ka, ja ķermenis uzņēmis kustību, tad jo smagāks, jo grūtāk apstāties). Un ārstēšanās viņai jebkurā gadījumā ies smagi, jo, atšķirībā no slaidajām, kas sapņo pēc iespējas ātrāk piecelties, tādas tantes guļ un sten, ka ārsti, kas liek kustēties, neko nesaprotot. TIKAI TAS NEMAINA LIETAS BŪTĪBU: KUNDZEI IR VAJADZĪGA ENDOPROTEZĒŠANA (JA NAV UZTAISĪTA) UN REHABILITĀCIJA.
  • 3
  • 0
Vārds
V
Un šitādas 100kg vecmāmiņas arī ir tās kas sēž pie ārstiem, jo sirds un asinsvadu sistēma čupā. Ar tādu lieko svaru(ja vien ome nav 2metrīga) traumas var gūt arī pakrītot uz ielas.
  • 4
  • 1
MB >>>vārdam
M
Starpība ir tā, ka tie mikroautobusi ir darbā, tie pārvadā cilvēkus-tavus radus, manus radus, par ko arī saņem algu. Ja brauc ar savu mašīnu, tad arī atbildi par sevi, pie tam algu par braukšanu personīgajā neviens tev nemaksā.
MB >>>vārdam
M
Starpība ir tā, ka tie mikroautobusi ir darbā, tie pārvadā cilvēkus-tavus radus, manus radus, par ko arī saņem algu. Ja brauc ar savu mašīnu, tad arī atbildi par sevi, pie tam algu par braukšanu personīgajā neviens tev nemaksā.
Vārds
V
Tā tas ir, ka tie pārvadā arī mani un tavus radus. Tomēr, lai paziņotu, ka visi RS autobusu vai mikroautobusu vadītāji pārkāpj noteikumus, vajag pamatu. "Visi", "neviens" - tie ir nepamatoti vispārinājumi, līdzīgi apgalvojumam, ka visi vīrieši ir potenciāli izvarotāji. Te. augstāk, cilvēks arī prasa, lai par pieļautajiem CSN pārkāpumiem interesētos nevis CP, bet RS. Katram tomēr savas funkcijas. Diemžēl pie mums autobraukšanas kultūra ir un paliek vispārēji zema, jo tāda ir mūsu attieksme vienam pret otru kopumā.
  • 4
  • 1
e.
e
Jāpiekrīt policijas viedoklim par vainīgo vadītāju. Ja izdotos atrast un pierādīt smagu miesas bojājumu nodarīšanu, par ko draud reāls cietumsods, tā būtu laba mācība agresīviem priekšā līdējiem. Un domāju, ka Rīgas satiksme ar saviem resursiem to varētu panākt. Galu galā, tas ir viņu interesēs.
Vainīgie autobusu iepircēji
V
nezina, ka lielais, slavenais Mercedes koncerns patiesībā neprot ražot pasažieru autobusus, vai ne?
  • 5
  • 2
:):):)
:
Varbū vainīgi ir autobusu iepircēji, kas invalīdiem un pensionāriem sagādājuši nepiemērotus sēdekļus braukšanai? Būtu piemēroti, arī bremzējot nekas nebūtu noticis - vismaz - ne tik traumatisks.
  • 4
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas