Iepriekš V-traffic, kura agrākais nosaukums bija Vitronic Baltica un partneri, bija noteikts tiesiskās aizsardzības plānu sagatavot līdz 27.septembrim. Tiesa toreiz lēma likumā noteiktā kārtībā to pagarināt par vienu mēnesi, tomēr uzņēmums neizpildīja arī šīs saistības.
V-traffic tiesiskās aizsardzības process tiesā tika ierosināts 27.jūlijā. Tiesiskās aizsardzības process ir jāizstrādā divu mēnešu laikā no dienas, kad tiesa pieņēmusi lēmumu to ierosināt, tomēr to likumā noteiktajā kārtībā var pagarināt uz vienu mēnesi, ja uzņēmums ir spējis vienoties ar kreditoriem un ja to apstiprina arī tiesa.
Atbilstoši Maksātnespējas likuma 3.panta pirmajai daļai "tiesiskās aizsardzības process ir tiesiska rakstura pasākumu kopums, kura mērķis ir atjaunot parādnieka spēju nokārtot savas saistības, ja parādnieks nonācis finansiālās grūtībās vai uzskata, ka tajās nonāks", tāpēc V-traffic izmantoja likumā noteiktās tiesības savu un kreditoru interešu aizsardzībai.
Kā iepriekš norādīja uzņēmuma valdes loceklis Sergejs Borisovs, V-traffic sākotnēji plānoja izstrādāt un ar nozīmīgākajiem kreditoriem, tostarp Valsts policiju (VP), saskaņot tiesiskās aizsardzības plāna pamatprincipus un tikai pēc tam tos iekļaut plānā, kas savukārt tiks saskaņots ar kreditoriem likumā paredzētā kārtībā.
V-traffic pauda pārliecību, ka likumā paredzētā aizsardzība sniegs iespēju sekmīgi sakārtot attiecības ar kreditoriem un "pabeigt sabiedrībai nozīmīgo publiskās un privātās partnerības projektu, kas kalpos par vērtīgu piemēru turpmākajiem sociāli nozīmīgiem publiskās un privātās partnerības projektiem Latvijā". Pašlaik zināms, ka uzņēmumam strādāt pie fotoradaru projekta vairs nebūs lemts, jo valsts ir lauzusi līgumattiecības.
Šā gada 28.septembrī VP izbeidza ar V-Traffic noslēgto iepirkuma līgumu. Pāris nedēļas vēlāk ar V-Traffic tika noslēgta jauna vienošanās, kas paredz, ka fotoradari atsāk darboties, bet fiksē ātruma pārkāpumus ne ilgāk kā līdz šā gada 31.decembrim. Ņemot vērā minēto, Iekšlietu ministrijai (IeM) nācās precizēt budžeta plānus par ieņēmumiem un izdevumiem, kas saistīti ar fotoradaru darbību.
Savukārt 25.septembrī valdība uzdeva IeM divu mēnešu laikā izvērtēt iespēju atpirkt no Vācijas ražotāja Vitronic GmbH ne vairāk kā 57 radarus, kas jau ir uzstādīti uz Latvijas ceļiem. Vienlaikus Ministru kabinets atļāva nepiemērot Publisko iepirkumu likumu, ja IeM izlems iegādāties fotoradarus no Vācijas uzņēmuma.