Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Izskata vairākus Krievijas lidmašīnas katastrofas cēloņus; notikušo nofilmējuši arī pasažieri

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Walterraind
W
Howdy! <a href=http://onlinepharmacycanadaus.com/#best-online-pharmacies-in-canada>top rated online canadian pharmacies</a> beneficial internet site.
Walterraind
W
Howdy! <a href=http://cialissmx.com/#buy>purchase cialis online no prescription</a> beneficial web page.
piparam
p
Kāpēc tu vēl nedzīvo sev tik mīļājā krievija? Ko dari pie tiem latviešu "fašistiem"? Viņu saražotā pārtika tev rīklē nespiežas? Vācies! Tādi kā tu Latvijai nav vajadzīgi!
Pipars to piparam
P
Tu sevi tiešām uzskati par fašistu?... Neesi jau nu tik aplami nesavaldīgs...! Es vienkārši skatos uz problēmām no vairākiem skatu punktiem... Taisnība ne vienmēr ir glaimojoša mūsu prātiem un sirdsapziņai, bet mums ir jābūt pietiekami stipriem lai tam tiktu pāri... Mums Latviešiem kā tautai ir jāizdzīvo... un lai mēs kā tauta izdzīvotu mums ir nepieciešamas LABAS attiecības ar Krieviju...! Spēks ir savaldībā un SEVIS pieņemšanā...
  • 2
  • 10
Pipars
P
Tā ir ka ļotenes projektēšanā piesaista Boeing... Jā savulaik pateicoties šai ļotenei Krievija izvilka savu aviācijas ražošanas nozari, nebūtu šī projekta nebūtu ne jauno migu ne jauno Su..., bet tas ka viss šitas superjet projekts pa lielam ir uz tā laika prezidenta Medvedeva atbildības liecina par ļoti daudz ko...!!! Sagribejāt saglabāt savu aviācijas ražotni... he he - maksājiet ar dzīvībām... Daudzās valstīs šīs ļotenes ir iepirktas dēļ Krievijas preferencēm un lobijiem, bet lidot nelido - stāv pa angāriem... Boeings - savulaik pacentās - mmm tā vien gribas teikt... mai-as! ... Nu no otras puses priekš kam amīšiem konkurenti?... Ciniski protams, bet nu ko... dzīve ir dzīve... Diemžēl Krievi ir spiesti maksāt par savas valsts suverenitātes atgūšanu ar dzīvībām- kā teikt viegli atdot- grūti paņemt atpakaļ - tas vienmēr tā ir bijis...
iespējams tikai RU
i
trakāk par pašu traģediju ir tie pasažieri, kas glāba savas somas! Tas ir kas neredzēts pasaulē. Un paši aculiecinieki arī stāsta, ka dēļ viņiem arī daudzi aizgāja bojā, jo meklējot somas tika aizkavēta evakuācija.
Dainis
D
Ntv.ru var noskatīties videoierakstu ar nosēšanos no paša sākuma. Redzams, ka piezemējoties lidmašīna ar aimugures šasiju (to, kas zem spārniem) atsitas pret skrejceļu (pārāk liels ātrums?)un uzlido atpakaļ gaisā. Tālāk seko ne pārāk veiksmīgi manevri: Priekšgals tiek "laists lejā" - klasiska kļūda šajās situācijās, kuru nekādā gadījumā nedrīkst pieļaut; piloti šķiet to aptver un rauj priekšgalu atpakaļ augšā, taču rezultātā tikai palielina slodzi uz pakaļējo šasiju - otreiz piezemējoties tā burtiski "iegrimst" skrejceļā līdz pat astei. Tālāk - liesmas. Katrā gadījumā, pat nešķirojot jēdzienus "priekšgals" un "priekšas šasija", neizskatās, ka priekšējias ritenis būtu skāris skrejceļu pirmais. Tas jebkurā gadījumā arī nebūtu izturējis tādu triecienu un salūztu. Vēlreiz, attēlos tas ir pilnīgi vesels. Interesenti var pavērot paši: https://www.ntv.ru/novosti/2187323/?from=top
utte
u
kā zadornovs teiktu: sukhoi superdžet okazalsa sliškom suhoi, i ješčo etot vorobei s spičķami.
Dainis
D
Messeršmitam: Tu kaut pats saproti, par ko šķendējies? Diez vai. Kā pilnīgam i... skaidroju: ja priekšgals pie izlaistas priekšējas šasijas (kā labi redzams bilde) būtu atsities pret skrejceļu, kā rakstā apgalvots, no lidmašinas būtu drupu kaudzīte palikusi. Attēlā turpetī priekšgalam nekāda vaina. Dzinēji, starp citu, arī izskatās veseli. Nodegusi aizmugure. BBC (tie laikam tie Tavi krievu specdienesti:D) tā arī raksta - skrejceļu skāra aizmugure. Aizmugurējā šasija pie hard landing droši vien varēja bojāt degvielas tvertnes, bet par to jau rakstā neviena vārda. Vai pie ugunsgrēka vainīga izplūstoša degviela, ne man spriest.
Dainis
D
Atjautības uzdevums visiem: Kā var tā būt- atsitas ar priekšgalu, bet aizdegas pakaļgals? "Aizdegas dzinēji", bet bildē skaidri redzams ka gan priekša gan dzinēji veseli bet nosvilusi aste!!! Varbūt kāds var pateikt no kurienes latviešiem šitais ir iebarots? Visos latviešu portālos viens un tas pats - atsitās ar "degunu". BBC turpretī raksta "rear undercarriage" - uzrakstiet vēl ka latviešu tulkojums tam ir "priekšgals" :D
Meseršmits
M
nu ja tu i zābaks , tad labāk klusē , pirmkārt lidaparāts neskatoties ka pilnas degvielas bākas , kuras pie nolaišanās deva teju pāris tonnas virs normatīvās masas, ar palielinātu ātrumu tika mēģināts piezemēt uz skrejceļa , pēc pirmā trieciena , lidaparāts tika uzmests gaisā , bet ar otro triecienu šasija caursita degvielas bāku, kam sekoja aizdegšanās, rezultāts bēdīgs , atrodi netā Rīgas lidostas speciālista komentāru , nevis klausies ko krievijas speci attaisnojumam muld , faktiski jātiesā piloti , kuri nemākulīgi mēģināja lidaparātu nosēdināt ar pilnām degvielas bākām, degvielu vajadzēja noliet , ja nebija tādas iespējas varēja turpināt lidot kamēr degvielas daudzums samazinās , nekas jau nerādīja , ka tūlīt gaisā uzsprāgs , bet atrast muļķīgu vainu ka zibens iespēris , nu stulbi , tad jau gaisā vajadzēja liesmot un kā komētai gāzties lejā.
  • 8
  • 4

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits