Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

M burti pārmaiņu vējos

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Centis
C
Sākumā izvērtē kārtīgi autoskolas, iesaku izmantot šo saiti https://bkategorija.com/
Krista
K
Mācos autoskolā https://autoskola-eksperts.com/ , neredzu tur vsp nekādu naudas slaukšanu, viss notiek kārtīgi un arī māca labi.
vaaks
v
Autoskolas PVN nemaksā, vismaz Latvijā lielākā autovadītāju universitāte jau šodien čekā par autokursiem uzrāda "nulles" PVN likmi! Tas nozīmē, ka CSDD piedāvātie un valdības apstiprinātie noteikumu grozījumi no 1. novembra paredz iekasēt autoskolām maksu par autoapmācību, kāda tā ir ar PVN, bet to nemaksāt! Patiesībā 21% ir pieskaitāms peļņas daļai arī par braukšanas apmācību, jo autoskola ir mācību iestāde, kas, atbilstoši PVN likumam veicot profesionālu apmācību, PVN nodokli nemaksā! Vienīgais nodokļu maksātājs būs tikai instruktors! No PVN likuma VII nodaļas par Atbrīvojumiem no nodokļiem 52.pantā lasu: "...Ar nodokli neapliekamās preču piegādes un pakalpojumi (1) Ar nodokli neapliek šādas preču piegādes un pakalpojumus: 12) valsts atzītu izglītības iestāžu pakalpojumus vispārējās izglītības, profesionālās izglītības, ..., kā arī ar šiem izglītības pakalpojumiem cieši saistītu pakalpojumu sniegšanu un preču piegādi, ko veic minētās izglītības iestādes..."!
Sviests
S
Otrās fāzes apmācībai nav nekāda saistība ar apmācībām speciāli ierīkotos drošas braukšanas laukumos mākslīgos apstākļos! Valstīs, kurās obligāti ieviesta otrā apmācības fāze jaunajiem autovadītājiem, CSNg bojā gajušo jauniešu skaits samazinājies gandrīz divas reizes (mazinājums, tātad dzīvi palikuši vairāk par 40% jauniešu, kas pirms tam ik gadu gāja bojā). Tas kopējo bojāgājušo skaitu CSNg vecās Eiropas valstīs samazina par 11% līdz 14% ik gadu no gada! Un par to vairs ārvalstīs prese neraksta, jo pašsaprotama ir bojāgājušo skaita samazinājums saistībā ar papildus zināšanu, drošības un valsts atbalsta iegūšanu autoskolās "jaunā vadītāja" divu gadu stāža laikā!
Robo
R
Man tomēr vairāk šajā rakstā sarūgtināja žurnālistu darbs - piemēram, rakstā absolūti nav datu, kā ir Latvijā - nemitīgi tiek piesaukti vispārināti "pasuales dati" rāda, taču tajā pašā laikā, kā pareizi šeit ir norādīts komentāros, apmācība dažādās pasaules valstīs ievērojami atšķiras. Pavisma noteikti sajūtams, ka CSDD nav precizu datu par CSNg, ko ir izraisījuši jaunie vadītāji, taču, diemžēl šīo problemātika nav ieinteresējusi arī žurnālistu, lidz ar to nevar pateikt "kā labā" šie noteikumi ir "izbīdīti"
1%
1
Vai par lidotāju kursiem iet runa?
ceed
c
Tupums kārtējais. Ta jau tas eksāmens un kursi ir nu šausmīgi nopietni salīdzinot ar visu pārejo pasauli. Jēga ta kāda?
lLatvijas valsts jobi smadzenes
l
jau tagad, pa pusotrai stundai ap 20 reizem jabraoc ar instruktoru , tas jau sanak ap 400 eiro . bet gribas vairak naudas, elementara alkatiba,kuru attaisno ar rupem par cilveku . ka padomju laikos . es tiesibas liku 25 gadu atpakal, paatrinatie 2 nedelu kursi maksaja 40 rublu ,sajos gados avarijas neesmu ticis , laikam tagad cilveki ir kluvusi krietni debilaki ja vinus tik ilgi jamaca ...
e.
e
Tātad 14 stundās iemācīties braukt nevar, bet 20 stundās iemācīsies. Būtisks uzlabojums! Viss pārējais vairāk izskatās pēc mēģinājuma piespiest instruktoriem vairāk maksāt nodokļus, kas nu nekādi nav CSDD funkcija un satiksmes drošību absolūti neietekmē.
Juhans
J
Ierosinu visiem Latvijas autovadītājiem reizi gadā pārlikt teorētiskos eksāmenus.
Kergers
K
Un braukšanas arī! Pie tam par to piemērojot trīskāršu samaksu ar obligātu kredīta noformēšanu bankā!
  • 4
  • 4
VVZ
V
Vai ta ir tik slikti, ka atkal jānomaina uz "У"?
Vai tad EU ir vel kaut kur tads kan
V
Dzivoju loti daudzus gadus UK nu nevaru iedomaties ,ka butu ja tada ,,saraskina,, kantoris butu te. Apskates servisa iziet ,Vaditaja aplieciba iegustama apmacibas skola ,satiksmes noteikumus pasmacibu cela apgust ,un tad nokarto lielo eksamenu ,nu nav ta ka lai tevi noplestu pliku. Nu ne jau velti redzeju ka rallijkrosa bikerniekos Lukstins bija ar visu LV ,,ziedu ,,
Ezis UK
E
Ja no visa ši miliču izdomājuma būtu atdeve,tad jā,bet Latvijā brauc,kā Krievijā,kā gribu tā maunu,miliči ķer taisnos ceļos "paŗkāpējus",bet braukšanas kultūra un galvenais kustības organizēšana ir kā Krievijā bardaks. Padomju miliču radītais csssd monopols neko labu vēl Latvijas transportam nav nesis un nenesīs ,jo nav doma par satiksmes drošību,bet par naudas kāšanu.Ja miliči tā "sitās"par satiksmes drošību ,tad jājautā ,kā viņi neiebilda pret krustojumu pie "LĪčiem",kur joprojām nav apļa ,bet ir debīls krustojums.Ar tiesību saņemšanas apgrūtināšanu un sadārdzināšanu,satiksmes drošiba neuzlabosies,arī ceļiem ir jābūt.
  • 1
  • 0
Jaunais
J
Ko jūs abi UK un US piesaucat? Tur autoskolu kā tādu vispār nav, pilngadīgiem ļaudīm no 25 pat transporta departamenta obligātās lekcijas nav jāklausās, jāiziet medicīnas, teorijas un prakses pārbaude - viss. Bet kontinentālajā Eiropā špīle ir citāda, sakiet paldies, ka te vēl nav franču tipa autoskolas, kur instruktoram ir ierēdņa statuss un tev jābučo viņa d.... Lieta iet uz sekojošo - brīvajā kapitālisma pasaulē, ar vai bez skolām, ir nostādīts tā, ka, lai dabūtu tiesības, tev jāiztērē procesā vismaz 3000 dolāru. Ja neienāks krievi, pēc desmit gadiem šeit būs tuvu tam.
  • 0
  • 2
Senais
S
Es savulaik dzīvoju ASV un tur tāpat.
  • 4
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Sociālajos tīklos jāuzmanās

Latvijā arvien vairāk dzirdam par krāpnieku nodarītajiem zaudējumiem. Šāgada pirmajā pusē tie pārsniedza desmit miljonus eiro.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses