Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Bite Latvija

Darbinieku komforts ir būtisks ilgtspējai

Ņemot vērā, ka cilvēks darbā pavada vismaz trešo daļu savas dzīves, darbinieku labsajūta ir viens no galvenajiem priekšnosacījumiem veiksmīgas un ilgtspējīgas uzņēmuma darbības nodrošināšanai, it īpaši lielos un uz izaugsmi orientētos uzņēmumos, kur ikdiena ir ļoti dinamiska. Tā uzskata uzņēmumā Bite Latvija.

Bite vadītājs: Man nav grūts darbs

Kaspars Buls bija pēc skaita otrais cilvēks, kuru darbā pieņēma telekomunikāciju uzņēmums Bite, sākot darbību Latvijā. Iepriekš viņš jau bija atskārtis – kā zivs ūdenī jūtas pārdošanā un tirdzniecībā, kur pieredze bija sākusi krāties jau vidusskolas gados. Ar pārdošanu saistījās arī Kaspara karjeras starts Bitē. Tālākās izaugsmes virzība gan viņam nekad neesot bijusi pašmērķis. "Varbūt tas man arī palīdzēja, jo nebiju ieņēmis galvā, ka man līdz noteiktam laikam būtu jāizaug līdz noteiktam amatam. Tas ir nācis ļoti dabiski," saka Kaspars, kurš Bitē strādā jau četrpadsmito gadu un gandrīz trīs pēdējos ir šī uzņēmuma vadītājs.

Nekad neko neesam nokavējuši

Par telekomunikācijām mūsdienās un tuvākajā nākotnē ar Bite tehnisko direktoru Gintu Butenu sarunājas Raivis Vilūns.

Aizvien pieaugošo kiberdraudu ērā lietotāji vēl aizvien vieglprātīgi

Moderno tehnoloģiju pieejamība visā pasaulē likusi aktivizēties ļaundariem, kas tās izmanto, lai noziedzīgā ceļā gūtu sev labumu. Kā liecina nesen veikts pētījums, 2016.gadā kiberuzbrukumu skaits ir pieaudzis par 38%, ja salīdzina ar 2015.gadu. Tomēr, kā žurnālistiem trešdien pavēstīja kiberdrošības eksperti Bite Latvija rīkotā pasākuma laikā, iedzīvotāji pret drošību internetā aizvien izturas visnotaļ vieglprātīgi, savukārt krāpnieki izdomā arvien izsmalcinātākus krāpšanas veidus.

Katrs otrais Bite klients ceļo uz ārzemēm

Katrs otrais Bite klients ceļo, bet datu lietojums Eiropā pērn pieauga divpadsmit reizes, sasniedzot 600 MB – šie ir reāli patērētāju paradumi, kuri liek mobilo sakaru operatoram pilnveidot pamata tarifu plānus, norāda Bite mārketinga vadītāja Diāna Šmite.

Bite plāno ieviest savu viedtelevīziju

Mobilo saku operators Bite 2016.gada laikā investēja 11,8 miljonus eiro infrastruktūras attīstīšanā un klientu apkalpošanā, trešdien medijiem pavēstīja uzņēmuma vadītājs Latvijā Kaspars Buls, atskaitoties par veiksmīgo 2016.gadu. Tāpat Bite padalījās ar interesantu faktu - starp senioriem populārāka lietotne, pēc uzņēmuma datiem, ir saziņas lietotne WhatsApp.

Bite: Mobilais internets Latvijas sabiedrībā ienāk lēnāk, bet pārliecinošāk

Latvijas sabiedrības adaptēšanās digitālajam laikmetam notiek lēnāk, nekā citviet, bet, kolīdz tas notiek, mobilā interneta lietošana ieņem svarīgu lomu ikdienas dzīvē, komentējot Eiropas Savienības (ES) statistikas departamenta Eurostat jaunākos datus, kuri liecina, ka Latvijas iedzīvotāji interneta lietošanā mobilajos tālruņos ir trešie kūtrākie ES, aģentūrai LETA sacīja telekomunikāciju operatora Bite Mārketinga nodaļas vadītāja Diāna Šmite.

Bites jaunais īpašnieks iegulda līdzekļus Baltcom

Mobilo telekomunikāciju operatora Bite jaunais īpašnieks - ASV investīciju kompānija Providence Equity Partners (Providence) - investējis līdzekļus arī citā Latvijas telekomunikāciju uzņēmumā - interneta un kabeļtelevīzijas operatorā Baltcom.Pēc vairāku piedāvājumu izskatīšanas Baltcom ir izvēlējies privātā kapitāla investīciju fonda Providence piedāvāto mezanīna finansējumu, lai palielinātu investīcijas uzņēmuma tālākajā attīstībā, aģentūru LETA informēja Baltcom pārstāvji.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

KDi

Vairāk KDi

SestDiena

Vairāk SestDiena

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide