Padome lēma, ka dziesmu, kuru pirmo "ievīs skaņu vainagā", izvēlēsies Dziesmu un deju svētku Mākslinieciskā padome tās nākamajā sēdē. 2013.gada Dziesmu un deju svētku vadmotīvs ir _Gaisma līgo Latvijā _un par svētku simbolu izvēlēts vainags, kas sastāv no septiņām latviešu tradicionālām zīmēm, kas atbilst septiņām notīm, piemēram, Dieva zīme - DO, Māras zīme – RE, Laimas zīme – MI utt. Spēlējot vai dziedot jebkuru melodiju, tehnoloģijas atpazīs skaņas un pārvērtīs tās noteiktās zīmju secībās, sakārtojot tās unikālā vainagā, kas ir neatņemams latviešu tradīciju un "līgo" simbols, svētku rota, kas apzīmē sauli, gaismu, pilnību un noslēgtu ciklu.
"Šodienas Dziesmu svētku padomes sēdē redzamajā vainagā latviešu zīmes sarindotas secībā no DO līdz SI, savukārt nospēlējot vai iedziedot dziesmu, iegūtais vainags mainīsies. Dziedāsiet lēnāk vai ātrāk, skaļāk vai klusāk, no visiem parametriem programma izveidos unikālu zīmi - skaņu vijumu vainagā. Šādi ikviens svētku dalībnieks un viesis pats varēs "uzvīt" savu Dziesmu svētku vainagu, kuru iegūs savā īpašumā lai rotātu ar to savu krekliņu, noformētu kolektīva karogu, dāvātu kādam tuvam cilvēkam vai kā citādi to izmantotu un apliecinātu savu piederību Dziesmu svētkiem," Dziesmu svētku padomei stāstīja BrandBox radošais direktors Ēriks Šulcs.
2012.gada novembrī noslēdzās iepirkumu konkurss par XXV Vispārējo Dziesmu un XV Deju svētku vizuālās identitātes māksliniecisko risinājumu. Trīspadsmit pieteikumus vērtēja trīs neatkarīgu ekspertu grupas.
Savu viedokli pauda Dziesmu un deju svētku Mākslinieciskās padomes pārstāvji – Māris Sirmais, Dace Jurka un Dagnija Ramane, 2013. gada svētku galvenais režisors Uģis Brikmanis un galvenais mākslinieks Ivars Mailītis, ekspertu komisija – zīmolvede Inese Apse-Apsīte, arhitekte un izstāžu kuratore Ieva Zībārte, kā arī Latvijas Institūta vadītāja Karīna Pētersone. Tāpat pieteikumus vērtēja Valsts izglītības satura centra interešu izglītības un tālākizglītības departamenta direktore, Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku izpilddirektore Agra Bērziņa, UNESCO Latvijas nacionālās komisijas pārstāvji un starptautiskā ekspertu komisija - Dziesmu svētku rīkotāji no Lietuvas un Igaunijas. Visās ekspertu grupās izteikts līderis bija dizaina aģentūras BrandBox piedāvājums.