"A.Šlesera laikā Satiksmes ministrijas (SM) uzņēmumiem no valsts ievajadzējās 20,32 miljonu latu subsīdiju. To nosauca par samaksu par pakalpojumiem, kas sniegti zem pašizmaksas vai vajadzīgi valstij. Pirms tam veiksmīgi strādājošajiem uzņēmumiem papildu piešprici no valsts nevajadzēja. Šlesera izveidotais astoņkājis, "sabīdot" SM uzņēmumu vadībā savējos, bieži bez kompetences un pat augstākās izglītības, bija nepieredzēta apjoma un nekaunības", šodien raksta laikraksts Diena.
Valsts kontroles (VK) revīzijas SM uzņēmumos, kuras Šlesers vienmēr apstrīdēja, atklāja monopolus valsts konkursos, nesaimnieciskas reorganizācijas, apšaubāmu atlaižu politiku un neizdevīgi tirgotus nekustamos īpašumus.
Žurnālistes Sanitas Jembergas apjomīgajā pētījumā analizētas gan A.Šlesera peļņas metodes, slaveni darījumi, politikā pielietotās metodes, ko raksturo divi piemēri – Jūrmalgeita un piecu kreiso Saeimas deputātu pāriešana uz Latvijas Pirmās partijas rindām.
Analizējot darbību Satiksmes ministrijā, pētījums pievēršas Latvijas Pasta problēmām, pasažieru pārvadājumiem, aviācijas jomai un ceļu nzoarei.
Pilnu Sanitas Jembergas rakstu “Šlesera patiesais mantojums” lasiet šodien laikrakstā Diena.