«Pastu uztver kā sociālu labumu, kas tiek atņemts. Neviens iedzīvotājs pastu neuztver kā biznesu. Pat, ja cilvēkam pasta pakalpojumi nav vajadzīgi, pašu faktu, ka nodaļa tiek slēgta, uztver ļoti emocionāli,» teica A.Veiss.
Viņš arī norādīja, ka ar izdevējiem panākta vienošanās, ka preses izdevumi tiks piegādāti ne vēlāk kā plkst. 13: «Tas ir optimālais laiks, ko mēs varam izpildīt, neceļot maksu par piegādi. Ir svarīgi, lai vairāk pasūtītu presi, kaut arī šobrīd lauku rajonos piegādes cena nesedz pašizmaksu.»
A.Veiss arī solīja ieviest klientu apkalpošanas tālruni, uz kuru zvanīt visos gadījumos, kad klienti ir neapmierināti ar pasta nodaļu darbu. Ja cilvēks problēmu risina uz vietas, neinformējot par to pasta vadību, nav garantijas, ka šī problēma tiks atrisināta, jo uzņēmuma vadība neko par to nezina, tāpēc šāds tālrunis dotu iespēju efektīvāk uzlabot darba kvalitāti. A.Veiss pieļāva, ka sākumā zvanu ar pretenzijām būs ļoti daudz.
Veiss: pasta nodaļu slēgšanas cena ir uzņēmuma reputācija
Aptuveni 100 _Latvijas pasta _nodaļu slēgšana optimizācijas ietvaros ir devusi cerēto finansiālo efektu, bet iedragājusi uzņēmuma publisko tēlu, atzīst VAS Latvijas pasts valdes priekšsēdētājs Aivars Veiss.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.