Laika ziņas
Šodien
Sniega pārslas

Tas nav stāsts tikai par vienu Čaka ielu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
biedri komentētāji:
b
Pats galvenais-pārvērst Rīgu līdzigu Maskavai un Ņujorkai ar trīslīmeņu tiltiem, ceļiem ar trim braukšanas joslām katrā virzienā, pazemes tuneļiem un ārtgaitas vilcieniem, Viss vecais, ko te sacēla buržuju laikā 20-40 gados ir jālikvidē.
Māris
M
Sanāk interesants paradokss. Veloinfrastruktūra tiek attīstīta, it kā ar mērķi veicināt zaļo domāšanu, uzlabot gaisa kvalitāti, lai cilvēki atteiktos no privātā transporta. Lai atteiktos no privātā transporta, cilvēki tiek mudināti izmantot galvenokārt sabiedrisko transportu un, kas grib un kad, laikapstākļi to atļauj - arī velosipēdus. Bet sabiedriskais transports uz sačakarētās Čaka ielas brauc pa to pašu vienīgo joslu, pa kuru brauc automašīnas. Un tiem, kas kā siļķes mucā sēž sastrēgumā tajā troļļukā, rodas pretējā vēlme - da nu nafig šito sabiedrisko, labāk braukšu ar privāto mašīnu :)
Krējums Saldais
K
Tas nav Paradokss, bet Nekompetence, Neprofesionalitāte un Ambīcijas. Pēdējo 30 gadu laikā praktiski netiek attīstīts sabiedriskais transports. Ja nu vienīgi, no Sarkandaugavas tagad reizi stundā uz Teikas pusi. Jau sen varēja palaist vilcienu uz Bolderāju. Uz Juglu. No Bolderājas un no Vecmīlgrāvja. Mums taču vilciena un tramvaja sliežu platums sakrīt. Jau sen būtu jābūt kaut kam līdzīgam virszemes metro. Sliedes Rīgā bija pat līdz pasažieru stacijai Ostā, līdz Rīgas preču stacijai. Bet šajā gadījumā ir jādomā, jārisina un kaut kas jādara. Vieglāk ir pirkt ūdeņraža autobusus un zīmēt velojoslas.
  • 20
  • 2
velojosla ir ļoti nedroša
v
Čaka ielā ir diezgan intensīva sabiedriskā transporta plūsma, tādēļ velojoslu ik pa brīdim aizšķērso autobusi un trolejbusi. Tāpat neviens nav atcēlis nepieciešamību piegādāt preces Čaka ielas veikaliem un šiem auto nav citas vietas kur apstāties. Apbraukt tos pa kreiso pusi ir pašnāvnieciski, savukārt tikt no velojoslas uz trotuāru starp krustojumiem ir sarežģīti, tādēļ velobraucēji drošības dēļ izvēlas braukt pa trotuāru, kas tur ir ļoti plašs un ar mazu noslodzi.
Bomars
B
Es Tev pilniibaa piekriitu, un no maniem 20 komentaariem, kuras esmu jau sheit uzrakstiijis, 2 esmu mineejis, ka velocelinsh, ja to taisa un tas ir vajadziigs, ir jaataisa uz ietves, jo A.Caka, Briiviibas ielu ietves ir kaa milziigi "blaakji", kur tanks var braukt, tad velocelinju tur var mieriigi likt, bet probleema ir "Riidzinieku/Latvijas gaajeeju un ritenjbrauceeju kultuuras liimenii" (es pat neapspriediishu Skrejritenjus). Tur kur ritenim ir jaabrauc, tad paariitis ar savu siiko ratos kaa sliikonis vilksies, un ja gribeesi apdziit ar richuku, saaksies kliegshana. Ja ome vilksies ar savu samasvalu un riteni no Stalina laika un Tu gribeezi vinju apdziit, tad Tu iebrauksi gaajeeju ietvee. Labi te nav probleema, jo kaa ja teicu Riigaa tikai iedziivotaaju skaits buus mazaaks, un to brauceeju un gaajeeju buus tikai mazaak. Probleema ir "KULTUURAS LIIMENII un MUUSU MENTALITAATEE, jo esam agresiivi".
  • 9
  • 4
NAV VIENALGA
N
Ei, tu nost, cik šeit neapmierinātu cilvēku nolasījies. Pat pie Covid rakstiem vairs nav tik daudz komentāru! Es jūs visus, ar saļarku asinīs, varu iepriecināt, ka tuvākos gados, ja vien covid neizraisīs mega finanšu krīzi, Rīga mainīsies uz visiem laikiem un atkāl kļūs humānāka. Veloceliņi būs uz visām centra ielām un privātajam transportam būs liegta iespēja caur centru braukt tranzītā, bet tikai zig-zag kustībā. Uz visiem tiltiem un galvenajām ielām būs sabiedriskā transporta joslas. Arī 13.janvāra iela tiks pārbūveta, kur no 6 joslām paliks 4 (sab+privātais). Un tas viss notiks pavisam drīz. p.s. Varu pat saderēt, ka 90% no komentētājiem nemez nedzīvo Rīgā, bet pierīgā. Tur arī maksājot savus nodokļus!
NAV VIENALGA IR TROLLIS
N
Kurš īstenībā ir pret velosipēdistiem, tikai kurina naidu ar provokācijām.
  • 7
  • 6
Krējums Saldais
K
Jūs te vienkārši redzat kaut ko līdzīgu realitātei, atšķirībā no jūsu hipsteru sapņiem un zaļā fašisma bezprecedenta demokrātiskumam. Beidziet īgņoties un sāciet būvēt valsti, nevis taisiet smilšu kastīti velodristu izklaidei.
  • 14
  • 2
Bomars
B
Es saprotu, ka Tu esi komunisma piekriteeja, kur vaards "humaanisms" ir likts klaat "atnjemsim cilveekiem vinju kustaamo iipashumu - automashiinas", jo humaani ir tikai braukt ar riteni. Varbuut es gribeetu ritenjsu atnjemt un ielas padariit autibrauceejiem pieejamaakas un "humaanaakas". Ja pie varas buus Atpaliciibai/ParPuceskorupciju + Zilajiem komunistiem, ir jaadara viss iespeejamais, lai vinju sponsoriem velo celinju buuveetaajiem netiktu riidzinieku nauda.
  • 8
  • 5
efb
e
Ko tu padarīsi, šim iedzimtajam kretīnam deguns tālāk par velojoslu nerāda.. Nav vērts tērēt enerģiju, iedzimts defekts!
ko padarīsi troļļiem
k
Pats tu, trolli, esi kretīns!
  • 3
  • 5
ļuļa
ļ
tam, kas te sūdzas, ka komentāros ir drausmīgs naids pret velobraucējiem. varu paskaidrot iemeslus. vakar nelaimīgā kārtā bija jābūt centrā (iespēju robežās vispār uz turieni nebraucu, to pilsētas attīstītāji jau ir panākuši), un sanāca nobraukt mazu gabaliņu pa čakeni. riteņbraucēji viņiem domātās joslas NEIZMANTO, bet demonstratīvi minas pa ietvi, klaji pārkāpdami visus iespējamos satiksmes noteikumus. un tas notiek ne tikai uz čakenes, riteņbraucējus necieš, jo viņi ignorē noteikumus, bet sodīti netiek, un nav arī sazīmējami, ja izraisa negadījumu. parastā reakcija - vienkārši aizbēg. par ko man viņus mīlēt?
velojosla ir ļoti nedroša
v
Čaka ielā ir diezgan intensīva sabiedriskā transporta plūsma, tādēļ velojoslu ik pa brīdim aizšķērso autobusi un trolejbusi. Tāpat neviens nav atcēlis nepieciešamību piegādāt preces Čaka ielas veikaliem un šiem auto nav citas vietas kur apstāties. Apbraukt tos pa kreiso pusi ir pašnāvnieciski, savukārt tikt no velojoslas uz trotuāru starp krustojumiem ir sarežģīti, tādēļ velobraucēji drošības dēļ izvēlas braukt pa trotuāru, kas tur ir ļoti plašs un ar mazu noslodzi.
  • 7
  • 4
Pamēģini pabraukt pa velojoslu
P
Čaka ielā ir diezgan intensīva sabiedriskā transporta plūsma, tādēļ velojoslu ik pa brīdim aizšķērso autobusi un trolejbusi. Tāpat neviens nav atcēlis nepieciešamību piegādāt preces Čaka ielas veikaliem un šiem auto nav citas vietas kur apstāties. Apbraukt tos pa kreiso pusi ir pašnāvnieciski, savukārt tikt no velojoslas uz trotuāru starp krustojumiem ir sarežģīti, tādēļ velobraucēji drošības dēļ izvēlas braukt pa trotuāru, kas tur ir ļoti plašs un ar mazu noslodzi.
  • 8
  • 4
atbildiet lūdzu
a
Kādam idiotam ir jābūt, lai pēc DAŽU kādas sociālās grupas pārstāvju rīcības veiktu secinājumus par VISU šo sociālo grupu? Arī autovadītāji ir dažādi.
  • 11
  • 7
Miks
M
Pirmie, kas faktiski 98% CSN ignore ir tieši velosipedisti. Nakamie ir motociklu vaditaji...Velosipedistu liela daļa faktiski nekādus CSN neievero..Pilnigi nekadus!
  • 24
  • 3
qqq
q
Tā izskatās sačakarētās Čaka ielas seja, ja nu kādam nervi netur.
Epalts
E
Esmu padzīvojis gan Amsterdamā, gan Stokholmā. Ja mobilitāte Rīgā, tiktu attīstīta tikpat saprātīgi un sabalansēti kā tur, tad es būtu ļoti priecīgs. Tas, kas notiek šobrīd, vairāk izskatās pēc dažu cilvēku ego realizēšanas. Es saprotu, ka viņi cer izspiest mašīnas no centra, tādā veidā radot jaunus mazos biznesus, kas aizstās lielveikalus. Diemžēl centra iedzīvotāju pirktspēja nav tā augstākā. Ja papēta lielveikalu ieņemumus, tad vislabāk klājas Spicei un Alfai, kuri atrodas pilsētas nomalēs. Bizness pielāgosies jaunajai situācijai un pēc dažiem gadiem visi šie veloentuziasti varēs mīties uz ofisu Rīgas nomalē.
jautājums
j
Pastāsti, kur tieši minētajās pilsētās dzīvoji?
  • 6
  • 2
pedāļu minējs, arī kājāmgājējs
p
Komentāros redzu šausmīgu naidu pret riteņbraucējiem kā tādiem. Veloinfrastruktūra Rīgā ir bērna autiņos pat salīdzinājumā ar Viļņu vai Tallinu, kāda vēl te Hamburga. Ja būtu sakārtota infrastruktūra, velobraucēji daudz mazāk apdraudētu viens otru un gājējus. Arī daudzi autobraucēji pārsēstos uz velo.
Bomars atbalsta Lukašenko
B
Kas atbalsta sieviešu sitējus, tam riebjas brīvība.
  • 5
  • 4
Bomars
B
Nav naida pret riteni un ritenjbrauceejiem, bet diskusija par 1) logjiku, 2) plaanojumu, 3) realitaates izjuutu, 4) sabiedriibas kultuuras liimeni, 5) profesionaalu viedoklu uzklausiihanu, nevis viena pajolinja viedokli, kursh pamperiem tikko izveelies, bet ir ambiicijas Centra ielas rakt, lai gan dziivee vinsh pats neko nav redzeejis, kaa citur dziivo un brauz ar riteni, 6) velo celinju politizaaciju un 7) par sho publikaaciju, kas ir kaarteejaa propaganda.
  • 23
  • 4
Z Līvmane
Z
Muļķības! Vispirms sakārtojie sabiedriskā transporta infrastruktūru, pēc tam ķerieties pie pedāļu mīnējiem!
Sabiedriskais no Purvciema
S
tagad velkas nenormāli ilgi. iespējams, ka tiem kretīniem patīk, ka citiem ir slikti.
Idiotu bars
I
atraduši spēlītes! Eksperimanta dēļ tāduz vajadzētu kastrēt. Varbūt tad kļūs par cilvēkiem.
dace
d
kaa tu zini, ka tas jau/vel nav izdarits???
  • 17
  • 2
Iela
I
Drīz pilsēta kļūs par spoku ciemu, kur dzīvo tikai hipsteri. Kur gan radīsies nomnieki komercetelpām, ja klientiem nebūs iespēja tiem adekvāti piekļūt vai pievest preces.
Atis
A
Vēl viens biedrs-internacionalists-liberalis, kurs grib Rigu pataisit ne ka Rigu, bet ka kadu citu pilsetu...Kur tadi duraki rodas?????
he-heee
h
te kā labi redzams-latvieši slimo ar mazvertibas kompleksiem: Tiem LV visu vajag ne kā latviešiem, bet kā ir pie citiem.
  • 25
  • 6
K
K
vienreiz Āgenskalnā redzēju to Oto. Brauca ar velo, kuram priekšā kaste, kastē bērns. Es nekad tādā kastē savu bērnu nevestu. Bija redzams, ka pārcenšas ar velo uzmantošanu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Nedienas ar bērnudārziem(5)

Viens no sāpīgākajiem nozares jautājumiem – ilgstošas pedagogu un pedagogu palīgu (aukļu) vakances. Nereti iestādēm, lai aizpildītu tukšās vietas, nākas pieņemt darbā maz piemērotus cilvēkus, it īpaši...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas