Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Nav skaidrības par kompensācijām tiem, gar kuru mājām ies Rail Baltica trase

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Jānis
J
Par kādu kompensāciju iet runa? Mūsu valsts nav spējīga atsavināt īpašumus valsts vajadzībām. Labs piemērs jaunā VID ēka . Interesanti kāpēc šo īpašumu valsts neatsavina,Lai nebūtu jāmaksā 532 000 eiro mēnesī.tikai par īri.Lai tad kompensē katram pa vairākiem vairākus miljonus.
Kompensācija
K
Jāpiedāvā citu zemi vietā, vai naudu, lai klients izvēlas.
depo
d
Vācija 5 gadus braukāja ar busu un reklamēja savu magnēta vilciena līniju no berlīnes uz hamburgu. A mēs to pašu gribam divās nedēļās- murgainā valsts. Vācija gan to pārdeva ķīnai. Projekts latvijā ir par miljardu, a mēs atkal gribam ietaupīt dažus k eur.
elementāri
e
Elementāri, vienkārši lidosta jāpārceļ uz Ropažu novadu. Nekādas liekas cilpas Rīgā nebūs nepieciešamas.
4kājas1rags
4
Nevajaga Rail Baltika. Ir vajadzīgs Baltica-Melnā Jūra Rails, lai baltiem būtu pašiem sava ekonomiskā zona.
Dīzels
D
Process ievilksies tas ir skaidrs ;) ap 2115 tiks panākts kompromiss par Rail Baltica būvniecību. To es mēru , kā paši protam vilcienus iepirkt , tiltu uzbūvēt utt.
Adatiņa
A
Nojaucamo māju īpašniekiem,lai kaut cik atvieglotu morālās ciešanas,Valdībai jāuzceļ identiska māja,kāda bijusi īpašumā , kā arī iemērīt zaudēto zemi vienkopus! protams kopā ar visām saimniecības celtnēm,tikai tad varbūt runa par zemes atsavināšanu!
lv
l
Bada kāši sāk mosties...sākas stāsts par to "cik daudz varēs uz šā visa rēķina izcelt".
Авось сойдёт
А
Projekta sakarā .... Народ не должен бояться власти. Власть должна бояться народа.
twilight
t
uz virsrakstā norādīto "nav skaidrības" tātad joprojām nav atbildes. Un ko tad jūs gribat sagaidīt no iedzīvotājiem, kurus tas skars? "Nu, labi, gan jau kaut kā" - ?
tt
t
kompensācijas var maksāt tikai tiem pa kuru zemi iet, ja sāks maksāt tiem kam uzskata sevi par blakus esošiem , tad ir jāmaksā visiem LV iedzīvotājiem, jo globāli mēs visi dzīvojam blakus
yesRail
y
Nav jēgas polemikai,kamer valstij nav drošas kompensāciju programmas un precīza plāna ,kur tieši dzelzceļš ies ! Kārtējais bezorganizētais bardaks...Latvijā nav vadītāju,kas māk vadīt un novest līdz galam projektus-lielākus virs vidēja mēroga
kauja pie Knipskas
k
Latvijā ir arī kārtīgi saimnieki, vadītāji un prasmīgi cilvēki. Tikai viņi nevēlas sevi izniekot cīņās ar birokrātiju un okupantu ielikteņiem, pakalpiņiem, kuriem ir labi, ja izdodas Latvijai nodarīt ko sliktu.
  • 4
  • 0
NoRail
N
Absurdi, ka citur Latvijā tika slēgtas dzelzceļa līnijas un esošajās samazināts reisu skaits, bet te par MILJARDU būvēs ar citiem maršrutiem nesavienojamu dzelzceļu ar vienu staciju Latvijā. Pašlaik vienīgais arguments ir, ka ģeopolitiskā situācija to prasa. Ar to ērti aizsegt plānotos ekonomiskos noziegumus, nekompetenci, galu galā parastu stulbumu. Vēl tikai trūka argumentu- jauno uzbērumu taisīsim tādu, lai krievu tanki netiek pāri!. Kas attiecas uz kravām, interesenti var pasēdēt dienu šosejas malā Ainažos un paskaitīt fūres, vai pat mājā pie šosejas nolikt uz palodzes vebkameru ar fūru atpazīšanas programmu datorā. Arī pasažieru par prognozēto cenu gaidāms maz. Visbeidzot, tiek noklusēts, ka Polijā ātrgaitas dzelzceļš beigsies. Poļi vēl nav piekrituši tērēt miljardus, lai par trešdaļu palielinātu pasažieru vilcienu ātrumu.
j
tikai smirdīgas un dārgas naftas mafija, nevis ekoloģisks un lēts dzelzceļš. Šveicē, protams, dzīvo nabagi un nejēgas, kas visu valsti noklājuši ar sliežu tīklu, tā samazinot ar benzīnu darbināmā transporta pielietojumu līdz minimumam.
  • 2
  • 0
tikai viedoklis
t
Izputināti dzelzceļa posmi Latvijā ir lobēto ,subsidēto autobusu biznesa dēļ. Prasiet tiem kam tās šeptes pieder. Nekā personīga, tikai bizness.
  • 4
  • 0
!
!
@yesRail Tas atgādina to jauko joku par 6. maršruta ātrgaitas (:-)) tramvaju Rīgā, kas Krišnas baro ielā apdzīs lēno 11. maršruta tramvaju. Ja jau poļi neiesaistās ar pilnu sirdi un maku, kā projektu varēs saukt par kopumā veiksmīgu?
  • 6
  • 0
yesRail
y
Poļiem tas nav tik svarīgi,poļi ar auto paris stundās var nokļūt eiropas metropolēs...un otrkart,Polija ir milzīga valsts ar milzīgu ekonomiku un poļiem tik ļoti nav jādomā par katra centa papildus investīcijām ekonomikā
  • 3
  • 4
Latvieši,
L
Esiet saimnieki savā valstī un par pamatīgām lietām. Dzelzceļš ir pamatīgi un tā ir attīstība.
!
!
To tu pasaki cilvēkiem, kas stāv izputinātu dzelzceļa līniju malā, uz stigām, kas ved uz Vecpiebalgu, Rūjienu, Ainažiem, Ērgļiem. Dzelzceļu Latvijā nenovērtē. Bet uztaisīt autoceļu smago auto caurplūsmai, ignorējot to, kā tas ietekmē situāciju ceļu satiksmē, neiekasējot no smirdekļiem nodevas, ļaujot tiem ar masu sagandēt svaigi uzlietus ceļus, to gan.
  • 10
  • 2
Juhans
J
Dzelzceļš ir lieliska izklaide, jo cilvēkiem pamatā nav ko darī un viņi varēs skaitīt vagonus (ja nu vien tas nebūs Valsts Noslēpums).
!
!
Satiksmes ministrija varēs atvērt Vilcienu skaitīšanas departamentu. (Gejropas prezidentūras vajadzībām - Trainspotting Department of the Heavenly Ministry for Transport, the Great Republic of the Abrene-Free Territory of Latvia).
  • 4
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas