Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Rīgas velojoslu tēvs: Sākums ir, nost jau nefrēzēs

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Edijs Merks
E
Braucu ar velo uz darbu katru dienu, nobraucu 20 km turp atpakaļ, gan vasarā, gan ziemā un esmu pateicīgs tādiem cilvēkiem kā Toms, jo tikai tā var mainīt naidīgo autovadītāju attieksmi pret visiem kuri pārvietojās savādāk. Un vienīgā piebilde būtu, ka iespējams veloceliņu vajadzēja taisīt tikai vienā ielas pusē izmantojamu abos virzienos, bet es arī saprotu iemeslu kādēļ tā, ir daļa autovadītāju, kas ignorējot velojoslu un tās virzienus apdraudētu riteņbraucēju drošību.
lasītājs
l
Atkārtošos, bet tomēr: 1. Jāveic izpēte, aptaujas. 2. Jāsagatavo projekts VISAI pilsētai. 3. Jārīko informācijas kampaņa gan a/vadītājiem, gan velobraucējiem. 4. Jāsakārto CSN un administratīvie likumi. 5. Jāsagatavo un jāuzstāda velostāvvietas ar videonovērošanu. 6. Jānosaka datums ar kuru stājas spēkā jaunā kārtība, teiksim 01.04.2016, un tikai tad jāsāk krāsot velojoslas. P.S. Nevajag nemaz uz Amsterdamu braukt- pietiek ar Berlīni- tur arī ir joslas sazīmētas uz brauktuves, bez atdalošām barjerām un nekādu problēmu.
karlis
k
Ieraudzisu sito arpus velojoslas - ar prieku brauksu virsu.
Paldies
P
Tom, stāvi pāri un lai izdodas īstenot iecerēto. Mūsu bērni to novērtēs, ne šī bezatbildīgā paaudze/vienaudži.
Idiots
I
Idiots, cik ritenjbrauceeju ir tur un kaadi klimatiskie apstaaklji un kaa ir pie mims? Mums ir 5 masiinas 4 rindaas un jaaizdara viss iespeejamais lai izveidotu korkji. Paldies par sho bezjeedziigo darbu. Es arii esmu kaisliigs velobrauceejs, bet neatbalstu un neatbalstiishu nekad sho domu.
tiri
t
Es gribētu redzēt, kā mašīnas brauktu ar 30km/h pa Brīvības vai Čaka ielu
Andris
A
Vai brīdī, kad es eju pa Lāčplēša ielas trotuāru un man pa trotuāru garām minas velosipēdists, es drīkstu ar jāju iejāt viņam pa sānu, lai nokrīt uz tās sasodītās velojoslas? Moš tad viņš ieraudzīs, ka tur ir velojosla, pa ko viņam braukt?
13
1
ja grib samazināt plūsmu centrā, tad lai vismaz uztaisa bezmaksas auto stāvvietas Rīgas centrā, līdzīgi kāda ir republikas laukumā, bet nu mūsu RD žurkas jau nekad to nepieļaus, nevar izveidot ietu un neiekasēt no tās naudu.
Vincents
V
Kopenhāgena nav tas piemērs, ko minēt Rīgā, jo tur ielas ir platākas un velojosla netraucē, ne mašīnām, ne gājējiem.
ihaha
i
Brīvības ielas Gaisa tiltam vajadzētu piebūvēt paralēlu gājēju-velotiltiņu - tādā pašā tilta stilā. Pašreizējais trotuārs ar stabiem vidū ir murgs. Reiz braucu pa Gustava Zemgala gatves Gaisa tiltu, un mani pārsteidza, ka gājēju celiņš 'viļņojās' kaut tilts relatīvi jauns. Vēl vairāk pārsteidza, ka tajā galā pret Brīvības ielu gājēju celiņš pēkšņi apraujas un beidzas ar kāpnītēm. Kā pa tām domāts ar velosipēdu nobraukt?
Ķūķis
Ķ
Man nav iebildumu ne pret vienu transports un pārvietošanās veidu pilsētā - gājējs, velosipēdists, motobraucējs, motorollerists, autobraucējs vai sabiedriskā transporta lietotājs. piekrītu, ka katram vajag savu vietu/joslu vai vienalga kā to sauc. Taču ielas ir tik platas, cik tas ir - tāpēc ne jau represiju veidā samazinās autobraucēju skaitu - galvenos sastrēgumus jau veido BĒRNU un SKOLĒNU nogādāšana uz skolu/bērnudārzu un atpakaļ!!! Visā civilizētajā pasaulē ir skolu autobusi - kad ieviesīs pie mums, tad arī riktīgi samazināsies auto skaits uz ielām un velobraucējiem parādīsies daudz vairāk vietas. GODĀJAMIE SATIKSMES PLĀNOTĀJI - pavērojiet taču, cik brīvas ir ielas Rīgā skolēnu brīvdienu laikā - nu lūdzu paraugaties uz to ar atvērtām acīm. Un ja kādam galva strādā, tad gan jau finansējuma modeli tiem skolu autobusiem arī var atrast, reāli jau tāpat vecāki maksā ar laiku un naudu, sēžot pie stūres un vedot tos bērnus uz skolu un atpakaļ. Tātad nauda tiek tērēta jau tagad, tā tikai būtu jānovirza pareizā virzienā un piedevām ieguvēji būtu visi, it sevišķi vecāki, jo visiem "sametoties" izmaksas uz vienu cilvēku (katram, kas šodien pats ved uz skolu) samazināsies.
Fredis
F
Tomu Kokinu ziepēs par viņa totālo stulbo fanātismu! Taisni otrādi-gājēju ietves ir par daudz platas. Tur velosipēdistie arī jābrauc1 Vislielākais Kokina idiotisma paraugs ir Lācplēša iela, kur ir platas itves un maz gāj'jeu un velosipēdistu, bet divas platas velojoslas.. Bez tam ne visi varbūt velosipēdisti-it sevišķi vecāki ļaudis. Ja ar velosipēdu nevar, sabiedriskā transporta tuvumā nav, ko darīt? Nost ar RD un Tomu Kokinu! Jāievēl tāda RD, kas ši plānprātību izbeigs!
kājnieks
k
100% piekrītu. Nost diletantus/aktīvistus un RD popūlistus!
  • 1
  • 0
Tas, ko cilvēki nesaprot
T
Nja, bet vai Toms Kokins ir arī, bez visiem pieminētiem birokrātiem, paskatījies kas notiek centrā no autovadītāja vai gājēja skatpunkta? Diemžēl, pa šiem gadiem, Rigas Dome jau nav piedāvājusi daudz alternatīvas Rīgas centra apbraukšanai un municipalitātes daudzstāvu stāvvietu radīšanai. Jāsaka, ka pēc intervijas ir sajūta, labāk centru nojaukt, jo bruģis...., jo neuzdrošinās, jo .... dejotājam vienmēr kaut kas traucē! Bet projekta nauda ir atvēlēta un tā tālāk no RD par nodokļu maksātāju naudu .. un tad cilvēki, iespējams, to sapratīs
BMW100
B
vot lasu un priecājos ka tie velofani dabūs iekšās un drīz to murgu deletēs. Nevaru vien sagaidīt, kad ielas iztaisnos un es ar savu bembi varēšu vālēt uz 100 km un vairāk. Pilsēta ir priekš priekiem! Auto - tas ir prieks! A velo ir priekš nabagiem um muļķiem!
Maija
M
Labi - joslām joslām, bet kur ir ceļazīmes pirms tām krustojumos??? Vai šoferiem jābūt gaišreģiem, ka priekšā velojosla?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas