No finansiālā viedokļa visi trīs pieļautie scenāriji - pirkums 20 gadu garumā, pirkums 30 gadu garumā vai noma 15 gadu garumā - ir faktiski līdzvērtīgi. Vienlaikus par pamatotāko tiek atzīts variants vilcienus nomāt, vēlāk tos atpērkot, ja pieejamie kredīta nosacījumi būtu lētāki nekā nomas izmaksas.
Elektrovilcienu parka atjaunošanas aprēķinos izmantoti pieņēmumi, ka PV turpina veikt pasažieru pārvadājumus vismaz līdz 2045. gadam un vienas vienības iegādes cena ir 3,4 miljoni latu, savukārt kopējā līguma summa paredzēta 108 miljoni latu, vēsta LETA. Jau iepriekš PV valdes priekšsēdētājs Artis Birkmanis bija atzinis, ka jaunos vilcienus sākotnēji varētu nomāt, nevis pirkt.