VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU) veic sagatavošanās darbus pārejai uz ziemas sezonu - tiek testēta un kalibrēta ziemas uzturēšanas dienesta tehnika, kā arī noliktavās tiek piegādāti nepieciešamie pretslīdes kaisāmie materiāli: sāls un sāls-smilts maisījums. Autoceļu uzturēšanā ziemas sezona sākas 16. oktobrī.
VAS Latvijas autoceļu uzturētājs, ņemot vērā ziemai raksturīgos apstākļus, pirmdien agri no rīta veicis ziemas dienesta darbus Cēsu, Smiltenes un Alūksnes apkaimē. Kopumā autoceļu brauktuves slīdamības samazināšanas un sniega attīrīšanas darbi uz valsts autoceļiem veikti vairāk nekā 100 km garumā. Laika prognozes liecina, ka vēl šodien Vidzemes reģionā uz autoceļiem var veidoties apledojums, iespējama arī snigšana.
Lai uzlabotu braukšanas apstākļus uz valsts autoceļiem ar grants segumu, VAS Latvijas autoceļu uzturētājs veicis greiderēšanu visā valsts teritorijā vairāk nekā 102 000 kilometru garumā, tāpat veikta bedru un iesēdumu remontu, t.sk dilumkārtas atjaunošana vairāk nekā 396 000 kubikmetru apjomā.
Šī gada pirmajos sešos mēnešos VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU) valsts autoceļu ikdienas uzturēšanas darbus veicis 33,6 miljonu eiro apmērā, portālu Diena informē LAU.
Patlaban notiek gatavošanās autoceļu uzturēšanas tirgus atvēršanai no 2021.gada oktobra, jo nozarē valdošais VAS Latvijas autoceļu uzturētājs (LAU) monopolstāvoklis neveicina attīstību, piektdien Autoceļu padomes sēdē sacīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).
VAS Latvijas valsts ceļi (LVC) valsts galveno autoceļu bīstamo posmu un krustojumu jeb "melno punktu" jaunākajā kartē, par bīstamām atzītas 48 vietas, kas ir divas reizes mazāk nekā iepriekšējā periodā, ceturtdien žurnālistiem pastāstīja LVC valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.
Šogad VAS Latvijas autoceļu uzturētājs ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem, ieskaitot ziemas sezonu, veicis 48 miljonu eiro apmērā. Bedru remontdarbi uz melnā seguma autoceļiem veikti vairāk nekā 312 tūkstošu kvadrātmetru apjomā, greiderēšanas darbi uz grants autoceļiem izpildīti teju 82 tūkstoša km apjomā, savukārt dilumkārta jeb greiderējamā kārta atjaunota 10 399 m3 apjomā, bet grants segumu iesēdumu un bedru remontdarbi veikti teju 149 tūkstošu m3 apjomā.