Rēzeknes koncertzāles Gors arhitekts Uldis Balodis intervijā atklāj savus plānus Norvēģijā. Arī citi izdevuma raksti veltīti Latgalei. Par to, kā ar Marka Rotko mākslas centru Daugavpils cietoksnis (Ilze Ratniece) ir atguvis daļu kādreizējā spožuma. Māra Malahovska (NAMS) Daugavpils Olimpiskais centrs izceļas ar formu plastiku. Aplūkota arī Daugavpilī nerealizētā kinoteātra interjera iecere (Alvis Didrihsons). Ints Pujāts pie Adamovas ezera ir radījis jaunu un vecu Latgales māju ansambli - kolāžu.
Rasas Kalniņas savrupmāja Pierīgā veidota pēc Vastu Šastras principiem, ņemot vērā piecus pirmelementus – ūdeni, zemi, gaisu, debesis un uguni. Maksims Šenteļevs parāda pilsētas skaņu kartes tapšanas procesu. Daina Roze raksta par to, kā zemnieku sētu "latvisko" augu saraksts ietekmē mūsdienu apstādījumus. Beļģu kolēģi analizē Anri Van de Veldes savulaik Vecrīgā, Vaļņu ielā uzbūvēto pastorāta ēka, kā arī prominentā arhitekta darbību kopumā. Interviju ar Jakobu van Riju ilustrē pasaulslavenā arhitekta darbi. Kristīne Budže iepazīstina ar analizē Sibeliusa koncertzāli Lahti. Ceļu vēsture ir Paula Gailīša tēma. Par Vāgnera pēdām Rīgā un LMA studentu darbos raksta Ilze Martinsone, bet ieskatu Rīgas jaunā ģenplāna tapšanā sniedz Māra Liepa-Zemeša. Arhitektei Ausmai Skujiņai ir savs viedoklis par Likteņdārzu un Krievkalna salu Koknesē.