Savukārt katram finālistam ir vērtīgi izvērtēt gan padarīto, gan padomāt par nākotnes redzējumu plašākā mūzikas industrijas kontekstā.”Balvā I.Saulāja iegūst iespēju jau šī gada 11. maijā doties 8 dienu ilgā pieredzes apmaiņas braucienā uz Lielbritāniju, lai tiktos ar mūzikas nozares profesionāļiem. Tāpat uzvarētājai būs iespēja dibināt kontaktus ne tikai ar Lielbritānijas ekspertiem, bet arī ar citu valstu uzvarētājiem (Brazīlijas, Kolumbijas, Dānijas, Indijas, Indonēzijas, Meksikas, Polijas un Krievijas) un kopīgi piedalīties The Great Escape (http://escapegreat.com/) konferencē un festivālā, kas ir viens no lielākajiem starptautiskajiem “Showcase” tipa festivāliem un kalpojis par atspēriena punktu daudzām nu jau pasaules slavenām grupām un māksliniekiem. Kā otro labāko kandidātu žūrija novērtēja Līvu Pētersoni, grupas “Instrumenti” menedžeri, bet godpilnajā trešajā vietā ierindojās dziedātāja un uzņēmēja Linda Leen, aiz sevis atstājot Daci Volfu, “I love you records” pārstāvei bet piektajā vietā ierindojās Miks Magone, nevalstiskās organizācijas “SKYR” vadītājs.
Finālā piedalījās Dace Volfa (www.iloveyou.lv), Inese Saulāja (www.micrecmusic.lv), Kristaps Puķītis (http://youtube.com/dirtydeallv), Linda Lezdiņa (www.lindaleen.com), Līva Pētersone (www.instrumenti.in), Marts Slidniks (www.fonofest.com) un Ričards Čerenkovs (www.ensemblyline.com).
Finālistus vērtēja žūrija: Guna Zučika (Prāta Vētra starptautisko attiecību menedžere), Ģirts Majors (Koncertu aģentūras Positivus vadītājs), Kārlis Lācis (komponisits un producents), Gatis Mūrnieks (DDB Latvia raodšais direktors), Arnis Sauka (Rīgas Ekonomikas augstskolas Uzņēmējdarbības pasniedzējs), Mārtiņš Dambis (digitālās aģentūras CUBE rīkotājdirektors), Jegors Jerohomovičs (laikraksta Diena mūzikas žurnālists), kā arī Britu padomes vadītāja Dace Melbārde un Young Creative Entrepreneurs programmas vadītāja Maija Ūdre.
Maija Ūdre: ”Visi finālisti bija ļoti profesionāli un demonstrēja spēcīgu uzņēmējdarbības un radošo potenciālu. Turklāt viņi bija ļoti dažādi, kas žūrijas darbu darīja sarežģītu. Uzvarētāja Inese Saulāja patīkami pārsteidza gan ar savu līdzšinējo plašo pieredzi mūzikas industrijā, īpaši izrādot iniciatīvu autortiesību jautājumu risināšanā, gan arī kā mūziķa Gustavo menedžere, liekot lietā radošus un netradicionālus mārketinga komunikāciju risinājumus. Inesei bija arī ļoti konkrēti plāni, ko viņa vēlētos iegūt no Lielbritānijas mūzikas industrijas brauciena un kāds būtu viņas kā uzvarētājas pienesums Latvijas mūzikas menedžeriem un procesu vadītājiem, daloties ar Lielbritānijā uzkrāto pieredzi.”