Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

papildināta (15:04) - Izrāde Daugava netiks iekļauta Valmieras teātra repertuārā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Terra
T
Eihe, turies! Nolamāt viegli. A uztaisīt! Lai spēks nākamībai!
Marī - Nezinu
M
Man viņa patika "Zaļajā jumpravā" un "Meža gulbjos", izrādes ne visai patika, bet Pļavniece patika. Diplomdarba Lēdija "Orfejā " esot bijusi laba, bet to neesmu redzējusi. Un "Likteņa līdumnieki" pierādīja, ka spēj ļoti labi spēlēt dramatiskās lomas. Patiesībā tādu īstu iespēju viņai ir bijis ļoti maz, salīdzinot ar vairākām vienaudzēm, kurām iespēju daudz, bet iznākums vien čiks. ----------- Jā, bet vai nav dīvaini, ka atnāk uz Daili Rešetins pēc Miškina, Briķe pēc Aijas un Ņinas, Ķesteris pēc Blēza un Krustiņa, Robežnieks pēc Verhovenska un Kirilina, un pāris gadu laikā kļūst tik apsūbējuši un štampaini, bet neviens kritiķis par to pat neiepīkstas. Nepamana? Neticu.
Nezinu
N
"Patika" divās lomās, Jūs sakāt tagad, bet iesākāt "viena no spilgtākajām Dailes teātra aktrisēm". Pēc loģikas divi savstarpēji visai attāli spriedumi. Savukārt man diemžēl neizdevās neko īpašu sasktīt šajās divās Jūsu minētajās lomās, atskaitot jau pirmos aizmetņus tam tēlam, kurš vēlāk arī bija skatāms visus turpmākos gadus, "Zaļajā jumpravā", bet "Meža gulbjos" gandrīz vispār nepamanīju (atskaitot diezgan pieņemamu dziedāšanu), kas liktu domāt, ka šī aktrise var daudz vairāk. Jā, var jau teikt, ka viņai nebija iespēju, var, bet tas arī ir vienīgais ko šajā gadījumā var teikt, jo reālu vērā ņemamu un atmiņā paliekošu aktierdarbu vismaz teātrī viņai tā arī nebija ("Spoka sonātē" gan beidzot manīju potenciālu, bet bez kāda turpinājuma, kā vēlāk izrādījās). Vismaz manā skatījumā, kurš, protams, nepretendē uz nemaldīgumu. Par "Likteņa līdumniekiem" nevaru spriest, jo TV vispār neskatos, tāpat kā par diplomdarba izrādēm - no valodām vien, ka citiem kaut kas likās labi izrādē, kuru neesam redzējuši, secinājums izdarīt nav korekti. Taču man arī "uzkrita" sliktā (laikam jāsaka 'nevērīgā', jā, ko tur padarīsi, zālē diemžēl katru vakaru sēž vairākas personas, kuras zina franču valodu) franču valoda un monotonā 'forte' ņemšanās "Finitā", lai gan L. Pupuri šīs izrādes režisoram izdevās krāšņi no jauna atklāt Dailes publikai (es te tagad nerunāju par tiem Dailes skatītājiem, kuri iet arī uz JRT un bija sev no jauna atklājuši šo aktrisi jau izrādē "Vigīlija. Sapnis par nomodu"). Briķe Dailē bija lieliska Džuljeta, Terēze Rakēna, Blanša Dibuā, Raudupiete. Tā nemaz nevar teikt, ka viss labākais viņai palicis tikai Liepājas teātrī. Ķesteris un Robežnieks bija labi Džilindžera "Dons Žuans X", tiesa, tajā izrādē tikai un vienīgi komplektā ar Valdi Liepiņu. Turklāt šaubos, ka kritiķi var iejaukties aktieru, teātru un režisoru darba attiecībās, jo to var uzskatīt par interešu konflliktu. Tas noteikti ir visai delikāts jautājums. Teorētiski to varētu un vajadzētu darīt LTDS, bet arī tur ir tikpat delikāta situācija, ka tajā faktiski strādā profesionāli aktīvi aktieri un kritiķi.
  • 1
  • 0
Marī
M
Pievienojos neizpratnei, ka pilna Valmiera kritiķu, bet klusē kā nolēmēti vai atviegloti nočukst, ka neesot redzējuši. Gaidu arī "Kultūras dienas" un kroders.lv reakciju uz to, ka vienai no spilgtākajām Dailes teātra aktrisēm Pļavniecei teātris jāatstāj, bet Džilindžers dīda pa skatuvi blāvas pelēcības (skat. kaut vai "Romeo un Džuljetu"). Deram, ka nevienam kritiķim nepietiks dūšas par to ne iepīkstēt?
> Marī
&
Brīnos par Jūsu naivumu! Tradīcija no aktieriem atbrīvoties lielākoties nav apspriežama. Kritiķi, kolēģi, pat arodbiedrības un visādas LTDS izliekas, ka tāds nekas nav noticis. Ne konkursus rīko, neko. Slepenībā. Parasti "nolemtais" par to uzzin pēdējais.
  • 3
  • 0
Zum zum
Z
Pļavniece ne ar ko nespīdēja arī A. Morfova iestudētajā "Finita la comedia", kurš gan kā režisors visus citus Dailes aktierus šajā izrādē ir pratis atraisīt un parādīt pavisam citās un jaunās kvalitātēs. Labi, var jau teikt, ka Pļavniecei tur tāds šablonveida tēls (kurā viņa pat tās pāris īsās frāzes, kas viņai bija jāpasaka franču valodā, pateica ar kļūdām t.i. izlaižot vārdus - varbūt tāda bija iecere, parādīt, ka francūziete Kapočka Padomju Krievijā jau ir aizmirsusi dzimto valodu), taču tāds pat šablonveida tēls tur ir arī Sarmītei Rubulei, kura šajā izrādē atkal reiz pēc ilgiem gadiem (kopš "Tobago" Lullas) nouguņoja tā, ka varēja skatīties aizrautu elpu.
  • 3
  • 3
Nezinu - Marī
N
Iespējams, ka Jums ir taisnība, tikai visu pārējo Jūsu nosaukto aktieru gadījumā prātā nāk vismaz viena (Rešetina kņazs Miškins pie Krodera VDT "Idiotā), vairākas vai daudzas (Indra Briķe) agrākās izcilās lomas, kuras liecina par šo aktieru patieso vērienu. Ievai Pļavniecei es nevienu tādu pie labākās gribas nevaru atcerēties, lai gan redzēta viņa ir visai daudz. Bet es negrasos apgalvot, ka mans ir vienīgais, īstais un pareizais viedoklis. Šis vienkārši ir mans - cilvēka, kurš daudz redzējis visos Latvijas teātros, atskaitot Daugavpili - viedoklis. Varbūt Jums nāk prātā kāda izcila Ievas Pļavnieces loma (manuprāt viņa bija neslikta 2005./2006. sezonas "Spoka sonātē" - nedaudz citādāka, kā parasti, bet izrāde arī bija neveiksme un to visai ātri noņēma no repertuāra), varbūt padalīsieties! P.S. Ja jau esam sākuši pārcilāt visas pēdējas nedēļas nebūšanas mūsu teātrī, vēl jau arī K. Zvīgulis ir aizgājis no Nacionālā (it kā zaļā pūķa dēļ), bet es beidzot tikai pavisam nesen atzīmēju sev šo aktieri Latvijas teātra topogrāfiskajā kartē I. Sluckas lieliskajā izrādē "Zudušo laiku citējot". Šķiet, ka turpmāk viņa lomu tajā spēlēs J. Lisners, kuru es ļoti cienu kā aktieri, bet nekādi nevaru iedomāties šajā lomā ne tikai acīmredzamās citas vecuma grupas dēļ, kas radikāli maina tēlu un tā attiecības ar citiem tēliem, bet arī izrādes valodas un tehnisko īpatnību dēļ, jo daļēji tās darbība paralēli skatuvei norisinās uzfilmētajā materiālā, kurā redzams K. Zvīgulis. Tiešām žēl.
  • 3
  • 0
Marī - Nezinu
M
To viena tēla tiražēšanu Dailē varētu pateikt par gandrīz jebkuru talantīgu aktieri - Robežnieku, Ķesteri, Rešetinu, pat Briķi (izņemot Vaivara izrādi) un tas ir režisoru neradošuma, fantāzijas trūkuma un aktieru nodrillēšanas bezjēdzīgos masu skatos rezultāts.
  • 4
  • 3
Nezinu
N
man Pļavniece arī nekad nav šķitusi nekas izcils - vienveidīga viena tēla tiražēšana dažādās variācijās jau diezgan daudzus gadus. Štampi vien. Es tāpēc nesaku, ka labākas ir tās, kuras ir "Romeo un Džuljetā", vien to, ka "Romeo un Džuljeta" nekļūtu labāka arī ar Ievu Pļavnieci "blāvo pelēcību" vietā. Dārtu Danēviča tad jau drīzāk var izveidoties par spēcīgu skatuves personību. Ar laiku, protams.
  • 4
  • 4
ārprāc,
ā
pilna Valmiera kritiķu, kaut arī nolēmēti, naski skrien ierīt leģendārajā krodziņā, neraugoties uz to, ka kādai aktrisei jāatstāj teātris un kāds dīda blāvas pelēcības, vēl kāda, kurai citādi lemts būt patīkamai, ir neprasmīga un bezatbildīga...Bet pirmajiem nepietiek dūšas ne iepīkstēt! Deram, ka precīzāk uzzīmēt pasaules galu nav iespējams? Uz ko deram ? Uz manu nazi, taviem pautiem! Atviegloti čukstot, jaukus Pūpoļsvētkus!
  • 1
  • 5
>Marī
&
Varbūt Džilim nepieņemama ir augšminētās aktrises.... hm...hm...orientācija?
  • 1
  • 12
ērcis
ē
Nu ko var ņemties un bļaut nē jau pasaules gals ar to pašu sāksies... Katrs var kļūdīties savā redzējumā. Tas ir tas pats ka galdnikes sisdams neglu aizsit garām un trāpa pa pirkstu ir nepatīkami un sāpīgi, bet tomēr viņš nepadosies un iesitīs to neglu.... un ar Eihi ir tāpat šoreiz viņš ir aizsitis garām!
Marī
M
Piekrītu tiem, kuri raksta, ka šausmīgāk par Dailes "Trīnes grēkiem" vai Nacionālā teātra "Ideālo zagli", "Venēcijas tirgotāju" vai "Zemi un mīlestību" nemaz nevar būt. Apsveicami, ka Valmieras teātra latiņa augstāka, tomēr no personālvadības un sabiedrisko attiecību viedokļa Sniedzes rīcība ir nožēlojami neprasmīga.
jautājums
j
Var būt, var būt. Izņemot , protams, Dailes Trīnes grēkus, kur zemāk jau grūti krist. Jūs nosaucāt nevienozīmīgi vērtējamus darbus, bet visai spilgtus. Bet Jums ,Marī, ir izteikti neobjektīva attieksme pret NT iestudējumiem.Vienkārši neobjektīva. Vīnogas skābas?
  • 1
  • 1
Marī
M
Vadītājam ir jāspēj par saviem darbiniekiem pastāvēt ar tad, ja ne viss izdevies kā cerēts. Arī tādas kvalitātes sistēmas radīšana, kas neļauj līdz pieņemšanai, kur nu vēl līdz pirmizrādei nokļūt nekvalitatīvam darbam, ir pirmkārt vadītāja atbildība. P.S. Runa šeit ir tikai un vienīgi par konkrēto gadījumu, jo citādi man Sniedze ļoti patīk.
  • 9
  • 1
cien Marī,
c
vai tas, ka var būt vēl šausmīgāki, iespējami vēl nejēdzīgāki "priekšnesumi", kas izriet no Jūsu minētajiem izrāžu nosaukumiem, izšķir konkrēti apskatāmās "Daugavas" likteni? Atliek vien skumt, ka Jūs neesat Valmieras teātra personāldaļas vadītāja un sabiedrisko attiecību speciāliste. *** Palieku cerībā un ticībā, ka Valmieras teātris pats tiks galā ar radušos "problēmu". Lai arī ļoti mīlu sevi kā viedokļa paudēju, tomēr vēl vairāk Mīlu Valmieras teātra kolektīvu, kurš ar savu pašaizliedzīgo Darbu man dāvājis izsmalcināta radoša gara un patiesas mākslas piesātinātas izrādes.
  • 5
  • 2
dukts
d
lai ko teiktu un soctīklos brēkātu Eihes aizstāvji, šoreiz ir jāpiekrīt - Daugava uz citu Latvijas izrāžu fona izskatās kā pretencioza aģitbrigāde, pietiek apskatīties kaut vai šos fragmentus - http://zinas.ltv.lv/lv/kultura/evita-sniedze-daugava-ir-sapiiga-radosha-neveiksme-repertuara-ta.a53460/
lapsene
l
Aģitbrigādi uztaisīja Sniedze pēc pieņemšanas izrādes.
  • 3
  • 5
Pilna
P
Valmiera ar kritiķiem. KD jau kuro dienu vientuļi rēgojas NN Tupenis Rūdolfam - sleja, kas veltīta festivālam. Panorāmā, radio, visās ziņās, portālos ažiotāža par notikušo, Proti, ka izrāde Daugava netiks iekļauta repertuārā. Ļaudis aktīvi komentē notikumu, dalās vērtējumiem, neiztiek bez galējībām, krustu šķērsu gan aculiecinieki, gan vērtētāji no malas. Minējumi minējumu galā. Dziļi Kroders.lv ieslēpti V.Čakares vērojumi festvālā, ko Zandere iekopējusi Dienā ar visai zīmīgu noslēgumu: "Kad Aigara Apiņa atveidotais Ziemeļmeitas meklētājs protesta uzplūdā izjauc patērētāju dzīres un tie, saniknojušies, nogalina viņu, ekrāns ar kauju skatiem paceļas uz augšu, atklājot miglas vālus, no kuriem iznirst pagātnes tēli, lai pārmetoši noraudzītos uz posta ainavu. Nu ko, esam jau esam vainīgi." Fakti tikai fakti, bez autores kaut jel kāda vērtējuma. Pirmā doma viena vienīga - kā kaut ko tādu drīkstēja nerādīt?! Un lasītāji pluso komentāru. Jo tā taču ir drusciņa, kas kaut ko izskaidro par notikumu! Radio kāda kritiķe ar zināmu atvieglojumu "atrunājas", ka izrādi nav redzējusi. Bet tie daudzie, kas redzēja klusē. "Forši, vai ne: Mēģināju atrast kādu vērā ņemamu viedokli, un atradu: Valda Čakare (kroders.lv), tā Zandere. Aktuāli. Paldies :)
padomāju
p
Ja aktieri piedalās izrādē kā mēmā kino sastāvdaļa/ rāda etīdes, turklāt, kā no rakstītā spēju secināt, darbojas ārkārtīgi pretenciozā formā, nespēju noticēt, ka Rainis un Skalbe te respektēti, atrodas galvenajā "ļomā". Spēju vien iztēloties ainu, kurā muzikālais priekšnesums cieš no uzspīlētas interpretācijas, konkrēti- redzamā attēla veidā. Mana pieredze liek domāt, ka krietna daļa skatītāju šodien vispirms uztver/ pavelkas uz "darīšanos", tad tikai (ja vispār uztver?) pievēršas saturam. Neticu, ka Valmieras teātri vada ļaudis, kas izcilu mākslas darbu (bezmaz vai politisku iemeslu dēļ ) zūmētu nost, pazudinātu izrādi, kurā ieguldīta nauda un radošs darbs ( piesmietu savus aktierus, režisoru, vārdu sakot, visu radošo grupu). Domāju, ka pāri visam šim notikumam paceļas vēlme radīt ažiotāžu/ skandālu, uz kuriem aplam jau nu kāri mūsdienu ļaudis ir kļuvuši. Ja vēlam labu, kā te daļēji var secināt, Valmieras teātrim un režisoram M. Eihem, tad šī tendenciozā/ speciāli uzmeistarotā "ēna" (nodēvēta kā atrunāšanās) par šķīstiem nolūkiem vis neliecina. P.S. Varbūt arī, ka nevajadzēja Blaumaņa 150 (!) dzimšanas dienas veltījumu, festivālu, kas notiek reizi 5 gados, sākt ar literatūras dižgaru sacerējumiem, kur no Blaumaņa vien "devīze", kā nomanāms pamatīgi deformētā veidā, - " mans zelts ir mana tauta ", nolasāma.
  • 7
  • 1
lapsene
l
Noskatieties LTV1 piektdienas ziņu sižetu: http://zinas.ltv.lv/lv/kultura/ Labi ja 1 minūti redzamais izrādes fragments liks padomāt... Un Volmāra glumi iztapīgais komentārs arī.
  • 6
  • 0
jautājums
j
Valmieras teātra vadība ir pietiekami profesionāla, lai saprastu, kas ir kas. Un neticu, ka teātra administrācija šādu lēmumu pieņēma viegli, jo darbs un nauda ir ieguldīti. Tomēr Valmiera to var izdarīt, atšķirībā no Dailes NT, jo tur nav abonementu sistēmas. Es cienu Valmieras teātra lēmumu un netaisos to apšaubīt. Bet par Eihi...Radošās nevaiksmes ir katram māksliniekam, kāpēc lai Eihe būtu izņēmums. Te nav , ko taisīt traģēdiju. Būs jaunas izrādes, būs jaunas veiksmes.
jumors
j
Raiņa "Daugava" vispār ir dramatiska poēma, tapēc katram iestudētājam tā ir cietais rieksts. Arī pirmais VDT iestudējums nebija teatrāli spožs, to izglāba tikai mūzika un masu patriotiskais noskaņojums - Viļņas festivāls vērtēja profesiju, nevis masu noskaņojumu. Šodien uzdevums divkārt grūtāks- un nav brīnums, ka tādiem līdzekļiem šis darbs nav slēdzams. Žel, ka darbs vējā, bet darīja taču ar pārliecību! Tomēr, Eihe, kāpēc vēl Skalbe?
lauku vecis
l
Skalbe šobrīd ir tik aktuāls kā vēl nekad. Kad latvieši ir tik tuvu iznīcībai un atlikušo vidū pa pilnam kolaboracionistu un pašlabuma meklētāju, tad Skalbes gandrīz pirms 100 gadiem teiktie vārdi ir tie, kas apelē pie latvieša sirdsapziņas. Tā kā izrādi neesmu redzējis, nevaru spriest kādā konteksta Skalbe izmantots, tādēļ domāju ,ka ne viens vien būtu ieinteresēts redzēt uzvedumu un pārliecināties personīgi, kas kuram labs, kas slikts.
  • 12
  • 1
dadzis
d
Teātru repertuāros pa pilnam ar stulbām izrādēm, tikai tās nenoņem, bet visādi mēģina skatītājam iešmugulēt. Tagad man pat bail iet uz drāmu vai daili, jo negribas vilties, jo galu galā tā ir nauda! Eju tikai uz JRT
Tātad
T
Jums ir apbrīnojami plašs redzesloks.
  • 6
  • 1
ks
k
Man ir gadījies sastapt cilvēkus, kuri stāsta anekdotes par kurām smiekls nāk tikai pašam stāstītājam. Tas taču nenozīmē, ka klausītājs neko nesajēdz no labām anekdotēm. Tāpat šajā gadījumā - nu nav jau visi skatītāju plānprātiņi, kuri neko nejēdz no laikmetīgas mākslas. BET, ja jau bij tik traki, kur tad bija agrāk teātra vadība. Tad, kad pieņēma ideju par izrādi. Maketa, kostīmskiču pieņemšana u.t.t. ???
arī Ilzei
a
Jā, bet diemžēl attapās pieņemšanas laikā. Acīmredzot, kostīmskices saskaņotas tagad tiek tikai ar režisoru...
  • 4
  • 0
Ilze
I
tieshi taa, pienemshana tacu bija, vareja attapties pirms taas.
  • 5
  • 0
To redzēju
T
Ko var spriest pēc viena cēliena noskatīšanās?
ieva
i
Izrāde ilga 1 stundu 1 cēlienā!!! :)
  • 5
  • 1
To redzeju
T
Ko var spriest pec vien
cenzūra
c
Kāpēc atcēla? Žanetai nepatika? Nebija pietiekami urrā-patriotiski?
anekdote
a
Optimists uz sienas nospiež blakti:"Ooo, smaržo pēc konjaka!". Pesimists paosta konjaku:"Fuu, smird pēc blaktīm!"
  • 4
  • 1
hi!
h
Man aizdomas, ka tā Ieva vispār pati neko nav redzējusi, viņa regulāri notēlo baigi viszinošu visos jautājumos, visuresošu un redzošu, bet reizēm spriež kā veca, skaudīga bāba!
  • 4
  • 5
Ievai
I
Ko jūs te murgojat? Nekas "radošos procesos" netransformējās. Iepriekšējā vakarā bija 2 cēlienu murgs, kurš, lai glābtu festivāla atklāšanu, 1 nakts laikā tika pārtaisīts par 1 cēliena koncertuzvedumu, kas, jā, salīdzinot ar oriģinālu, bija kaut cik baudāms. Jums ieteiktu kādreiz nedaudz apvaldīt savu verbālo caureju, sāk jau apnikt šī pašapmierinā un visgudrā vāvuļošana pie katra raksta par jebkuru tēmu
  • 11
  • 7
ieva--->lapsenei
i
Direktore par ātru kapitulēja, trūkst elastības. Lai vai kāda bija sākotnējā iecere, rezultāts bija un tas bija labs! Šo izrādi lieliski varētu rādīt uz 18.novembri vai pavisam labi būtu uz 4.maiju :)
  • 10
  • 6
lapsene ---> Ievai
l
Bija super patriotiski!!! - Tad tomēr? Pēc intervijas tā arī bija saprotams. Vai tiešām radošā grupa klusēs? Kas īsti notiek?
  • 10
  • 1
ieva
i
Bija super patriotiski!!! Vienkārši bija paredzēts kārtīgs 2 cēlienu teātra darbs, bet, kā jau tas radošos procesos mēdz notikt, darbs transformējās par 1 stundas garu emocionālas spriedzes piesātinātu izrādi ar brīnišķīgu muzikālo daļu! Tie, kas nesaprata jēgu... Spēcīgs belziens zem jostasvietas Latvijas pašapmierinātai un vienaldzīgajai sabiedrībai :)
  • 13
  • 6
>cenzūra
&
Bet varbūt taisni otrādi - bija pārāk patriotiski ?
  • 6
  • 2
olga
o
Sāpīgi ir tas, ka par izrādēm kuras Valmierai tiešām ir izdevušās komentāri ir daži un tie paši - ne vienmēr par izrādi!!! Un raksti ne pirmā lapā utt. Bet te - forši "šiem nesanāca - super" maitu klijas saskrējušas vēl apriet un nozākāt. Vēl meklē kaut kādas "sazvēstības un zvanus no Rīgas" . Mēs esam slimi...
lapsene
l
----> Olgai - Es arī neesmu redzējusi, vien lasījusi interviju ar M. Eihi par izrādes ieceri - ideja šķita spēcīga, no sirds izsāpēta. Muļķības, ka neslavējam. Ja izrāde ir izdevusies - vēsie LV skatītāji pēc izrādes pieceļas kājās, tā lūk.
  • 7
  • 1
olga
o
Kādas sazvērestības? Tā izrāde bija iecerēta tieši par to "Mēs esam slimi...". Varbūt atgādināt R. Dzintara reakciju par "Kolka Cool"? Lapsenei... Nezinu par ko bija iecerēta izrāde, kā arī neesmu to redzējusi utt. Es par to, ka par labiem un pozitīviem notikuiem mēs reaģējam kūtri un vienaldzigi - nepriecājamies līdz , nepaslavējam, bet kā kādam kaut kas nesanāk, neizdodas tā meklējam vainīgo, bišķu tā kā priecājamies par otra neveiksmi..
  • 5
  • 2
lapsene
l
Kādas sazvērestības? Tā izrāde bija iecerēta tieši par to "Mēs esam slimi...". Varbūt atgādināt R. Dzintara reakciju par "Kolka Cool"?
  • 9
  • 3

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja