Augulis. Aviokompānijai izšķirošais audita ziņojums par tās finanšu situāciju un nākotnes attīstības iespējām varētu būt gatavs jau rīt, ja vien auditori (KPMG) būs spējuši iekļauties saīsinātā audita termiņā (U. Augulis vēstulē izteicis lūgumu no sākotnēji audita ziņojumam noliktā 4. jūlija paveikt to līdz 22. jūnijam).
Balstoties uz audita ziņojumu, ministriem, visticamāk, nāksies izšķirties starp diviem rīcības scenārijiem: pārdot airBaltic valsts daļu (52,6%) vai ieguldīt aviokompānijas attīstībā valsts līdzekļus. U. Augulis norādīja, ka pašlaik darba grupa neesot skatījusi jautājumu par airBaltic pārdošanu un nekādi konkrēti piedāvājumi no potenciālajiem pircējiem pagaidām nav saņemti.
Kā ziņots, līdz šim medijos izskanējušas versijas par esošā airBaltic līdzīpašnieka (ar Krievijas uzņēmējiem saistītais Bahamās reģistrētais uzņēmums Taurus) un Ķīnas aviokompānijas Hainan Airlines interesi par airBaltic valsts daļu. Neoficiāla informācija liecina, ka tiek apsvērta arī iespēja valstij savu iesaisti airBaltic saglabāt, ieguldot aviokompānijas attīstībā papildus naudu un vienlaikus tiesiski nostiprinot savas kā akcionāra tiesības. Spēkā esošais akcionāru līgums savulaik tika veidots privātā investora interesēs.
Valdības darba grupa airBaltic lietā tika izveidota pēc tam, kad ekonomikas ministrs Artis Kampars (Vienotība) publiski paziņoja par airBaltic finanšu grūtībām. Aviokompānija par ministra izteikumiem jau vērsusies Ģenerālprokuratūrā un gatavo arī pieteikumu tiesā, jo uzskata, ka A. Kampara izteikumi tai radījuši zaudējumus.