Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Jāmeklē jauni veidi, kā nopelnīt

Analizējot, kādēļ Latvijā parādījušies tarifu plāni ar konstantu un zemu maksu, iespējams secināt, ka šādi piedāvājumi parasti ienāk tirgos ar asu konkurenci, kuros vai nu kāds jaunpienācējs piedāvā šādu tarifu plānu, lai iegūtu tirgus daļu, vai arī kāds no esošajiem operatoriem cenšas visiem spēkiem saglabāt savus klientus.

Tādu viedokli Dienai pauž Tele 2 komercdirektors Jānis Spoģis un uzsver, ka, raugoties no klienta viedokļa, līdz ar bezlimitu plānu ienākšanu, saistoša šķiet iespēja saņemt prognozējamu rēķinu. Līdzīgi piedāvājumi, stāsta J. Spoģis, ir arī citviet pasaulē, taču par augstākām cenām. Šādu piedāvājumu esamība Latvijā norāda arī uz to, ka operatoriem būs jāmeklē jauni ceļi, kā attīstīties, lēš Tele 2 komercdirektors un uzsver, ka industrijas kopējie ieņēmumi pērnā gada ceturtajā ceturksnī salīdzinājumā ar 2011. gada ceturto ceturksni tomēr sarukuši.

Savukārt LMT pārstāve Elīna Lidere gan uzskata, ka pērnā gada pēdējais ceturksnis LMT bijis aptuveni tādā pašā līmenī kā 2011. gadā - bez ievērojama krituma vai kāpuma finanšu rādītājos.

Protams, bezlimitu plāni liek uzdot jautājumu: kā operatoram pelnīt, ja mēnesī no klienta var saņemt tik vien kā 5-7 latus? Pēc J. Spoģa vērtējuma, šis un nākamais gads būs interesanti tieši ar to, ka parādīsies dažādi, klientiem saistoši piedāvājumi no operatoriem, kuri meklēs jaunas peļņas iespējas.

Mobilo sakaru biznesa nākotni viņš redz pakalpojumu sniegšanā, izmantojot esošo klientu bāzi. Piemēram, no pērnā gada decembra Tele 2 sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību BALTA sāka piedāvāt Latvijā apdrošināšanu īsziņā.

Mobilo sakaru operatori arvien vairāk meklēšot šādus satura risinājumus, sākot ar izklaidi (mūziku, TV), pirkumu un beidzot ar visdažādākā veida pakalpojumu apmaksu.

LMT pārstāve īpaši uzsver faktu, ka pērn par 40% pieauguši ieņēmumi no datu pārraides pakalpojumiem. Par galveno pieauguma iemeslu tiek uzskatīta intensīvā investīciju politika, pēdējo trīs gadu laikā ieguldot gandrīz 50 miljonus latu datu pārraides tīkla attīstībā visā Latvijas teritorijā.

Martā LMT informēja, ka, paplašinot biznesu, papildus esošajiem virzieniem turpmāk nodrošinās ne tikai tīklu un tehniskās ierīces, bet piedāvās klientiem arī satura pakalpojumus - dažnedažādas iespējas izglītības un izklaides jomās.

Sadarbībā ar partneriem un klientiem uzņēmums sācis veidot dažādus digitālos risinājumus, kuri varētu veicināt klientu piesaisti nākotnē.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?