Ilze Žunde,
PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja:
«PTAC kompetencē ir komercprakses uzraudzība, proti, vai sniegtā informācija reklāmās vai citās mārketinga aktivitātēs par preci ir patiesa, pilnīga un nemaldina patērētāju. Līdz šim attiecībā uz eko kosmētikas un pārtikas produktu norādēm mārketinga aktivitātēs neesam vērtējuši realizēto komercpraksi, neesam arī saņēmuši sūdzības no patērētājiem. Šim jautājumam nākotnē vajadzētu pievērst pastiprinātu uzmanību, jo bieži vien produkti ar šādām norādēm ir ar augstāku cenu.»
Ieva Raboviča,
Veselības inspekcijas (VI) Komunikācijas nodaļas sabiedrisko attiecību speciāliste:
«Ņemot vērā augošo pieprasījumu pēc zaļajiem produktiem un piedāvājumu, VI inspektori īpaši pievērš uzmanību eko- un dabīgās kosmētikas piedāvātājiem, lai veiktu atbilstības novērtēšanu viņu tirgotajai kosmētikai. Kosmētikas līdzekļiem, kas tiek izvietoti Latvijas tirgū, jāatbilst prasībām, kas noteiktas MK noteikumos par prasībām kosmētikas līdzekļiem un to uzraudzības kārtību. Šo noteikumu izpildi kontrolē VI, tie attiecas uz jebkuru kosmētikas līdzekli, kas tiek piedāvāts patērētājiem Latvijas tirgū. VI inspektori pārbauda, piemēram, vai produkta marķējumā ir iekļauta nepieciešamā informācija, kā arī var veikt atsevišķu kosmētikas produktu testēšanu laboratoriski, lai pārliecinātos, vai tiek ievērotas prasības attiecībā uz sastāvu, piemēram, ierobežojumi noteiktām ķīmiskajām vielām.»