Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Krāso mājās un pārceļas uz rajona frizētavām

Pirms gada uzņēmuma Kolonna valdes priekšsēdētāja Ieva Plaude intervijā žurnālam Lietišķā Diena prognozēja, ka krīzes ietekmē sievietes matus krāsos arvien retāk. Prognozes ir piepildījušās teju maksimāli - klientu skaits gadā sarucis gandrīz par trešdaļu, toties palikušajiem ir iespēja izbaudīt ievērojamas atlaides un akcijas, Dienai pastāstīja skaistumkopšanas salonos.

Grib justies vēl labāk

Meklējot iespējas safrizēties vai veikt manikīru lētāk nekā līdz šim, cilvēki pārstāj apmeklēt lielās pazīstamo zīmolu frizētavas un atklāj mazos salonus ārpus centra, savas dzīvesvietas tuvumā. «Ļoti, ļoti daudzi tagad pie mums pārnāk no dārgajām centra frizētavām,» saka Diāna Strazdiņa, kurai kopā ar biznesa partneri pieder divi saloni Studija pluss netālu no Āgenskalna tirgus. Tajos kopā strādā ap 19 cilvēkiem, un pakalpojumu cenas kopš gada sākuma samazinājušās par 10-15%, ieviestas arī klientu kartes ar dažādiem papildu labumiem. Cenu pazemināšana ir iespējama, taupot uz pakalpojumu izmaksām, piemēram, procedūrām tiek piemeklēti kvalitātes ziņā līdzvērtīgi, taču mazāk pazīstami un lētāki produkti. Tomēr uz apkalpošanu taupīt salonā negrasās, jo klients, atnācis uz mazu skaistumkopšanas salonu, grib justies vēl vērtīgāks un aprūpētāks nekā lielajos.

«Nē» impulsa pirkumiem

Tomēr arī pazīstami skaistumkopšanas biznesa zīmoli ievērojami pazemina cenas. Skaistumkopšanas salonu tīkla Maija direktors Edgars Barons pauž, ka salonu cenrādī kopš šā gada sākuma cenas kritušās par aptuveni 10-20% un arī PVN kāpumu no 5 līdz 21% uzņēmums sedzis no savas peļņas. Viņš atzīst, ka klienti cenu pazemināšanos uztver pozitīvi, jo bija pieraduši pie līdzšinējā - augstāka cenu līmeņa, taču to skaits gadā ir samazinājies par aptuveni 30%. Viņš uzsver - tagad salonu īpašnieki par cenām domā daudz biežāk un kritiskāk nekā iepriekšējos gados.

Daži uzņēmumi cenu pazemināšanas vietā izvēlas aktīvāk piedāvāt dažādas cenu akcijas. Solāriju tīkla Sunlounge līdzīpašnieks Mihails Šomers Dienai pastāstīja, ka cenas solārijos nav pazeminātas, taču pastāvīgajiem klientiem tiek rīkotas ilgākas un biežākas akcijas nekā līdz šim, kuru laikā cenas tiek pazeminātas par aptuveni 20-30%. Atlaižu rīkošanu kā klientu piesaistes metodi izvēlējusies arī Kolonna, kas cenas nav pazeminājusi un neplāno to darīt.

M.Šomers pauž, ka apgrozījuma kritums gadā ir aptuveni 30%. Arī tie klienti, kas turpina apmeklēt solāriju, dara to retāk, mazāku minūšu skaitu un izmanto lētākus solārija krēmus, norāda M. Šomers. Savukārt a/s Kolonna serviss izpilddirektore Ērika Lazdiņa stāsta, ka cilvēki gan izvēlas lētākus zīmolus, gan atsakās no impulsa pirkumiem, gan vairs nenāk uz saloniem pēc procedūrām, ko iespējams veikt pašiem, piemēram, I.Plaudes pieminēto matu krāsošanu tagad paveic mājās.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?