«Nevienam nav noslēpums, ka divas lielākās krievu valodā iznākošās dienas avīzes - Čas un Vesti Segodņa -, cīnoties par lasītājiem, reklāmdevējiem un labākajiem kadriem, kādā brīdī kļuva praktiski vienādas. Krīze visu ir salikusi savās vietās,» rakstīts Čas izdevēja SIA Petit izplatītajā paziņojumā medijiem. No nākamā gada Čas abonenti saņems apvienotu laikrakstu ar nosaukumu Vesti Segodņa. Labākajiem Čas žurnālistiem jau esot izteikti piedāvājumi strādāt apvienotajā avīzē, kuras izdevējs būs Izdevniecība Logos (agrākais juridiskais nosaukums bija Fenster). Abonentiem pastāvot iespēja arī atteikties no nākamā gada avīzes abonementa un saņemt atpakaļ naudu.
Portāla Delfi.lv rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka par jaunā izdevuma «šefu - galveno redaktoru -» kļūs pašreizējais Vesti Segodņa galvenais redaktors Aleksandrs Bļinovs, savukārt Čas pašreizējais galvenais redaktors Pāvels Kirilovs šo amatu ieņems arī apvienotajā laikrakstā.
Latvijas Universitātes asociētais profesors un komunikācijas zinātnes eksperts Ojārs Skudra norāda, ka no mediju tirgus viedokļa šis esot tikai loģisks solis. Tajā pašā laikā viņš ir skeptisks pret laikraksta solīto modernizāciju, jo abu mediju redakcijās strādājot «Kabanova, Ždanokas un Lindermana tipa cilvēki». «Saskaņas centram tas ir tikai un vienīgi izdevīgi, jo līdz ar to būs viens rupors. No tāda viedokļa Saskaņas centrs aplaudē šim pasākumam,» uzskata O. Skudra. Arī Rīgas Stradiņa universitātes docente, mediju eksperte Anda Rožukalne pauž, ka no biznesa loģikas abu laikrakstu apvienošana ir saprotama. «Bet problēma, ka abi laikraksti krievvalodīgajiem piedāvāja vienveidīgu skatījumu, diez vai ar šo apvienošanos atrisināsies,» viņa saka.
Tirgus pētījumu aģentūras TNS dati liecina, ka šī gada rudenī Vesti Segodņa ieņēma 7. vietu visvairāk lasītās krievvalodīgās preses topā, savukārt Čas nebija atrodams pirmajā desmitniekā. Laikraksta Čas tirāža vismaz pirmdienā ir 7750 eksemplāru, Vesti Segodņa - divtik liela.