Gita Rēvalde
Te ir mūžīgā diskusija par uzņēmējdarbības un ekonomikas programmām - tās bieži vien tiek jauktas. Tīras uzņēmējdarbības programmas ir drīzāk ekonomistu programmas. Tajās nemāca prasmes un iemaņas, kas ir vajadzīgas uzņēmējdarbībai, izņemot zināšanas. Ir vajadzīga arī dūša riskēt. Latvieši ļoti nemīl zaudēt, tā ir tīri mentalitāte. Mārketings ir viens no tiem ķieģelīšiem, kas ir šajās programmās. Mārketingu māca ļoti daudzās programmās. Tur ir jābūt treniņiem, praktiskām nodarbībām. Mums ir tendence, ka cilvēki grib būt nodrošināti. Viņi drīzāk strādā valsts darbā par mazāku algu, tāpēc mums ir ļoti maz inovatīvu uzņēmumu. Lauksaimniecības universitāte prezentēja pētījumu, ka tie cilvēki, kuri iestājas uzņēmējdarbības programmās, pirms stāšanās ir gatavi veidot savu uzņēmumu, bet, kad viņi ir apzinājuši visus riskus un iespējamās problēmas, tad skaits, kas ir gatavai dibināt uzņēmumu, samazinās.